Hop til indhold
Stavox

[Solved] Knap til at få læst regler


Zork

Recommended Posts

Jeg ved der er mange som er ordblinde på stavox, og derfor har de ikke mulighed for selv at læse reglerne. Jeg tænker så, at nu hvor der er kommet den nye side til regler med en masse smarte knapper, kunne der også komme en oplæsnings knap til de ordblide, eller bare folk som er dovne og ikke gider til at læse dem. 

 

Tak fordi du gad at læse mit forslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, xKow skrev:

Der er sikkert også nogle Chrome extensions hvor du kan markere noget tekst og derefter vil den læse op for dig.

 

Det ved jeg godt, men mange af de mindre årige børn som spiller på stavox, ved ikke hvordan og kan heller ikke finde ud af at gøre dette. Derfor tænker jeg dette kunne være en meget god idé at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Zork skrev:

ved ikke hvordan og kan heller ikke finde ud af at gøre dette

Du ved virkeligt ikke hvordan man får nemme reps på en guide huh?

 

Og ift det her, så er der regeloplæsning af NOGLE regler for noget tid tilbage, men de nye regler kan en eller anden person bruge 10 min på at læse op og bum færdig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som ordblind for du dig selv altid udstyret med en form for pakke det kan blandt andet være cd ord eller appwriter og det kan du downloade både på pc og telefon så tænker ik det er nødvendigt ved ihvertfald for mig selv så kunne jeg sagtens læse dem men vis der var nogen som var mere en mig så har de muligheden at kunne bruge appwriter som er en Chrome app til at få det læst op eller kan du os godt bruge cd ord 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.