Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requests - Flaxo


F1axo

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:122961398

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg fandt ud af for morgen at jeg fik ban i går klokken 23 ved ikke helt hvornår men jeg fik ban for "CDM leaver 5 sekunder efter" men jeg tror jeg crashede fordi min ping de har været oppe på 400 flere dage hvor jeg laggede hele tiden hvilket endelig er pisse irriterende og jeg tror også der er mange der har set mine ping men det er irriterende at jeg skal crash hvilket jeg tror jeg har gjort men er ikke sikkert det er irriterende at jeg skal have ban så fordi jeg elsker at spille på serveren så det er ikke mening jeg vil har ban har brugt ca. 900 timer på Stavox

 

Håber jeg kan få unban og i kan tænke godt om det

- Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:122961398

Grund: Cdm leaver 5 sekunder efter

Navn: Flaxo

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [admin] - Profil

Unban: 23-02-19 23:00

Banned: 22-02-19 23:00


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har snakket med Flaxo på TS omrking episoden.

Jeg havde fået den her case med en som er blevet kørt ned. Her er et billede af scenen: https://i.imgur.com/bjgnAcq.jpg (Flaxo er i den der Mercedes Vito).

Niko havde været ude af hans bil i over 30 sekunder hvor han så er blevet bakket ned af Flaxo.

Jeg tjekker logs og ser så at Flaxo er leavet 5 sekunder efter han kørte ham over: k3osI5d.png

Flaxo har dog sagt på TS at han ikke har set nogen overhovedet, og regnede med at han havde lagget....

 

Jeg kan godt gå med til unban @Mikk da banned mest er for at undgå at han undgår straf for cdm.

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Jeg har snakket med Flaxo på TS omrking episoden.

Jeg havde fået den her case med en som er blevet kørt ned. Her er et billede af scenen: https://i.imgur.com/bjgnAcq.jpg (Flaxo er i den der Mercedes Vito).

Niko havde været ude af hans bil i over 30 sekunder hvor han så er blevet bakket ned af Flaxo.

Jeg tjekker logs og ser så at Flaxo er leavet 5 sekunder efter han kørte ham over: Flaxo har dog sagt på TS at han ikke har set nogen overhovedet, og regnede med at han havde lagget....

 

Jeg kan godt gå med til unban @Mikk da banned mest er for at undgå at han undgår straf for cdm.

 

-Maxx0758

 

Tusind tak @Maxx0758 det var 100% ikke mening at jeg skulle cdm en eller leave for at slippe for straf

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.