Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skal våbene nerfes eller fjernes? - Forslag


zWuiK

Recommended Posts

Hej, jeg ønsker at lave et forslag omkring de nye våben. Jeg synes at de nye våben er gode, men måske lidt for gode. De fleste kan 1-3 tappe, og det bliver alt for op.


Jeg mener at der enten skal ske noget, i den forståelse at der skal nerfes, eller bare fjerne dem helt, og komme tilbage til de gamle, balanceret og elsket FA:S våben.
Jeg tror at mange er enige, måske ikke med at de skal fjernes, men at der skal ske noget. Jeg synes selv ikke at de skal fjernes, jeg synes bare de skal nerfes, da serveren trængte til noget nyt, og de faktisk er super fede. Der blev så bare gået lidt over stregen med at tilføje helt vanvittige våben som RPG, og andre Grenade Launchers.

- zWuiK

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 99
  • Oprettet
  • Seneste svar

Der var mange fejl i FA:S 2 våben som, måske ikke blev fikset - ik' hæng mig op på det, f.eks. at når man skød, kunne man skyde baglæns.

 

De nye våben er tunge både for clienten og serveren, men de har et meget bedre damage system i forhold til FA:S' damage system. TFA har et helt klart bedre customization system i forhold til FA:S'.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, zWuiK skrev:

Hej, jeg ønsker at lave et forslag omkring de nye våben. Jeg synes at de nye våben er gode, men måske lidt for gode. De fleste kan 1-3 tappe, og det bliver alt for op.


Jeg mener at der enten skal ske noget, i den forståelse at der skal nerfes, eller bare fjerne dem helt, og komme tilbage til de gamle, balanceret og elsket FA:S våben.
Jeg tror at mange er enige, måske ikke med at de skal fjernes, men at der skal ske noget. Jeg synes selv ikke at de skal fjernes, jeg synes bare de skal nerfes, da serveren trængte til noget nyt, og de faktisk er super fede. Der blev så bare gået lidt over stregen med at tilføje helt vanvittige våben som RPG, og andre Grenade Launchers.

- zWuiK

 

Tak for dit forslag, som ikke bare er “jeg vil have det gamle tilbage, fordi jeg ikke kan lide ændringer” 🙂 

De lidt voldsommere tilføjelser som rpg, gl og øksen var for at se om det var en mulighed at integrere i RP’en. Jeg kan godt se, at det måske er en for voldsom ting i mange tilfælde, så vi tager den lige op til overvejelse om fjernelse.

 

Mht den skade de gør, vil jeg ikke give dig ret i at jeg synes “de er for op” men kan da sagtens sætte mig ind i, at det kan virke meget anderledes. De tidligere våben synes jeg på ingen måder var balanceret og det var pretty much en roulette om personen du skød skulle have 2 eller 10 skud med en shotgun. Der var så dårlig hitreg af bodyparts, at du ikke kunne vide om den faktisk registrerede headshot eller bodyshot.

For at uddybe manglen på balancering, så skulle du nemt have 20+ skud med en glock hvis du havde armor, som på ingen måde er realistik. Headshots var på ingen måde multiplied som det burde, og flere våben skulle bruges adskillige gange i hovedet på modspilleren for at der var en chance for at man døde.

3 minutter siden, Scaled skrev:

Ud med de pis våben

Tak for at deltage i diskussionen. Hat

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bims skrev:

De nye våben har gjort det muligt at raide igen, måske er der nogle af dem der skal nerfes en smule - men ud fra mit synvinkel er det mega nice.

Priserne burde reflektere deres power, men hvis du mener at der er nogen af dem der ikke er sådan, må du meget gerne uddybe. 

Det er umuligt for os at ramme rigtigt på alle parametre med sådan en slags ændring, så vi er selvfølgelig klar på at lave justeringer, så længe I faktisk skriver hvad det er I føler der skal laves om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Priserne burde reflektere deres power, men hvis du mener at der er nogen af dem der ikke er sådan, må du meget gerne uddybe. 

Det er umuligt for os at ramme rigtigt på alle parametre med sådan en slags ændring, så vi er selvfølgelig klar på at lave justeringer, så længe I faktisk skriver hvad det er I føler der skal laves om.

Eventuelt range på nogle af våbene, såsom RPG og Granat-launcher.

Priserne virker fine nok imo.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bims skrev:

Eventuelt range på nogle af våbene, såsom RPG og Granat-launcher.

Priserne virker fine nok imo.

Jeg tænker umiddelbart ikke vi fortsætter med at have rpg og gl.

Hvis folk har det så stramt over øksen, kan den da også godt ryge. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Jeg tænker umiddelbart ikke vi fortsætter med at have rpg og gl.

Hvis folk har det så stramt over øksen, kan den da også godt ryge. 

Jeg synes ikke at øksen skal væk men det kunne være fedt med nogle flere meele våben fx en kniv eller noget i den still 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Palle Jensen skrev:

ALT for overpowered, synes det skal fjernes

Nu er det jo muligt at lave ændringer til våbene uden at fjerne dem. Gør mere ud af din post.

Hvad er det der gør dem for overpowered helt præcist? Hvis begge parter skader lige meget, kan jeg ikke se hvordan det er et problem? Det er jo ikke fordi dine våben skader 5 og andres skader 100

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes egentligt også meget godt om våbnene, de giver helt nye muligheder at rp på forskellige måder, dog tror jeg folk også lige skal vende sig til de nye våben eftersom jeg har haft mange cases idag, med folk som har skudt med eks. den der rgp, og så har den ramt et større område end forventet.

 

Jeg kan godt lide den nye opdatering med våbnene, og syntes de er meget gode som de er lige nu. Nogle er nok uenige men jeg syntes det er fint som det er.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Dynn skrev:

Nu er det jo muligt at lave ændringer til våbene uden at fjerne dem. Gør mere ud af din post.

Hvad er det der gør dem for overpowered helt præcist? Hvis begge parter skader lige meget, kan jeg ikke se hvordan det er et problem? Det er jo ikke fordi dine våben skader 5 og andres skader 100

Kan ikke lide at der ikke er det der "Forbereder Våben" så man bare kan dræbe en instant, det er det jeg synes der er op ved dem

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Palle Jensen skrev:

Kan ikke lide at der ikke er det der "Forbereder Våben" så man bare kan dræbe en instant, det er det jeg synes der er op ved dem

Meget mere brugbart. Der burde være noget naturligt prep-time, men kan godt kigge på at tilføje den faste forberedelse igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for det lange og gode svar @Dynn.

Med hensyn til det med prep-time, er det meget småt. Det er ca. 1 sekundt, og hvis du sidder i en bil med dit våben, kan du nærmest skyde lige efter du hopper ud, det kunne være fedt hvis det var lidt længere 🙂

- zWuiK.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Dynn skrev:

RPG'en er blevet fjernet. Dem der har den, vil stadig have den, men den er ikke mulig at købe mere.

Dejligt, Ak12 har også en grenade launcher, men den er fin ifølge mig. Den er jo ligesom en granat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Monada skrev:

Dejligt, Ak12 har også en grenade launcher, men den er fin ifølge mig. Den er jo ligesom en granat.

Den har en lidt for lang range også, og tænker at jeg, for at gøre omstillingen nemmere, fjerner den for nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, DoktorDim skrev:

Har I mulighed for, at nedsætte lydende på våbene, da de larmer helt vildt ekstremt meget? 

 

Yes, det burde være muligt.

3 timer siden, Zork skrev:

Hvorfor er øksen blevet fjernet? Synes faktisk den var ret nice, den kunne dog godt blive nerfed lidt..

Øksen skal lige have nogle ændringer før den bliver tilføjet igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Zork skrev:

@Dynn jeg har fundet en lille fejl, hvis du er rigspoliti er der stadig de gamle våben i bilen, men du kan ikke tage dem, du skal nok lige have gjort så de nye våben også kommer i rigspoliti bilen.

Hvis mener det billede der kommer når du åbner bagagerummet, så skal billedet laves om. Du burde ikke kunne få de våben der er i bilen grundet at de ikke er inde på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes godt om de nye våben, de er meget bedre end de gamle og ser meget bedre ud.

 

M249: Dem er alt for op, den skader omkring de 44-55 liv prøve skud, og så med 100 skud i et magasin er det jo en dræbermaskine.

 

Øksen: (Ved godt i er igang med at ændre den) Men den testede jeg og den kunne skade op til 1350, hvilket vil sige du kan slå en bil 1 gang og den springer, hvis den ikke er opgraderet selvfølgelig.

 

Ellers synes jeg mange af våben de virker okay balanceret, men nogle af dem har meget lidt recoil.

 

-Skevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var rigspoliti i går og opdagede nogle enkelte ting.

1. Ingen af mine våben, ud over en shotgun kunne skyde igennem en væg i en base, hvor en håndpistol fra dem vidst kunne. @ZeNoxXi opdagede det vidst.

2. Som @Zork skrev så er våbene i bilen ikke tilføjet ud over shotgun.

3. Selvom man har 200 armor, så dør man ekstremt hurtigt.

4. Rigsbilen skulle kun have omkring 3-5 skud før den gik i stykker, har den ikke 2000 armor? @ZeNoxXi kan bekræfte.

5. Savner preptime på våbene, da det var meget svært at nå at tase folk, før man var blevet skudt 3 km væk fra personen.

6. Ved ikke om det er muligt, når staffs isolere lyden i en case, at man kunne fjerne alle våben lydene, da det var lidt svært at have case på Evo i alt det larm fra våbene.

 

Tror vidst det var det hele, synes de nye våben er ekstremt fede!

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.