Hop til indhold
Stavox

[Solved] Modify din egen karakter.


Hej med dig

Recommended Posts

Ved ikke om det her forslag er umuligt i Garrys Mod, men syntes det er værd at spørge om/forslage, da jeg tror mange ville syntes det kunne være mega nice!

Mit forslag er at det kunne være nice hvis man kunne modify sin egen karakter ligesom i fx FiveM, at man selv kunne vælge Hår, Jakke/trøjer, Bukser osv. 

Har vitterlig ingen anelse om man kan det i Garrys Mod. Men håber der er en eller anden måde man selv kan modify sin karakter på.

Der er allerede rigtig mange outfits og det er også mega fedt! Men at man selv kunne lave sin karakter ville være en mega fed addon til serveren.

Ellers fortsat god dag :))

Link til kommentar
Del på andre sites

På 22/02/2019 den 4:12 PM , Mathias Rasmussen skrev:

Ved ikke om det her forslag er umuligt i Garrys Mod, men syntes det er værd at spørge om/forslage, da jeg tror mange ville syntes det kunne være mega nice!

Mit forslag er at det kunne være nice hvis man kunne modify sin egen karakter ligesom i fx FiveM, at man selv kunne vælge Hår, Jakke/trøjer, Bukser osv. 

Har vitterlig ingen anelse om man kan det i Garrys Mod. Men håber der er en eller anden måde man selv kan modify sin karakter på.

Der er allerede rigtig mange outfits og det er også mega fedt! Men at man selv kunne lave sin karakter ville være en mega fed addon til serveren.

Ellers fortsat god dag :))

Det er faktisk et godt forslag, da det er muligt i Gmod, så tænker jeg, at det ikke ville for svært at lave på serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, DoktorDim skrev:

Har spurgt om det et par gange, og det vil kræve for meget af serveren, og så er de outfits der er her lige nu ret unikke i forvejen.

Ja både og. De er unikke på den måde at der er mange at vælge imellem, men der er også rigtig mange der bruger de samme outfits.. På den anden side kan jeg også sagtens kende en person på dens skin 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Daniel Christensen skrev:

Ja både og. De er unikke på den måde at der er mange at vælge imellem, men der er også rigtig mange der bruger de samme outfits.. På den anden side kan jeg også sagtens kende en person på dens skin 🙂

Hvis du ligger mærke til det, så  er der faktisk mange små detaljer, som ændre sig til person til person. Jeg har f.eks dette outfit, hvor jeg ligner Hitman. Ingen har jeg set være skaldet, og bære rødt slips med åben frakke

.hl2_dFfDYT4rVE.thumb.jpg.fb427873bb1bd92fe75e9ff56a8b6dd0.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Hvis du ligger mærke til det, så  er der faktisk mange små detaljer, som ændre sig til person til person. Jeg har f.eks dette outfit, hvor jeg ligner Hitman. Ingen har jeg set være skaldet, og bære rødt slips med åben frakke

.hl2_dFfDYT4rVE.thumb.jpg.fb427873bb1bd92fe75e9ff56a8b6dd0.jpg

Ja, det kan jeg godt se.. Fedt billede.. xd

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, DoktorDim skrev:

Hvis du ligger mærke til det, så  er der faktisk mange små detaljer, som ændre sig til person til person. Jeg har f.eks dette outfit, hvor jeg ligner Hitman. Ingen har jeg set være skaldet, og bære rødt slips med åben frakke

.hl2_dFfDYT4rVE.thumb.jpg.fb427873bb1bd92fe75e9ff56a8b6dd0.jpg

Jeg har det outfit der 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Reyn skrev:

Har kun set 2 personer have det samme skin som mig, og jeg købte skinnet i 2017

Jaja, men bare funktionen af at man selv kunne ændre alt, hår, jakke/trøje, bukser, osv.

Bare det at man kunne gøre det ville være mega fedt.

Tror det ville skabe en vildt fed rp også.

Men man kan ikke brokke sig over de outfits der er nu.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Tror generelt set, at de kunne være fedt, og skabe mere RP.

Men som andre også har skrevet, tror at det ville blive misbrugt.
Nu ved jeg ikke, om I har set de der servere, hvor man kan købe alt muligt lort udstyr og sætte på en karakter. 
Der går så nok ikke lang tid, før folk render rundt med kegler på hovedet, og klovnebukser osv. 
Tror at det vil skabe for meget kaos...
Min mening.

Mvh.
Abdi

Link til kommentar
Del på andre sites

På 25/3/2019 den 10:53 AM , Phillip skrev:

Man kunne også bare tilføje lidt flere skins, hvis det var muligt?

Hvis det sker, så skal der jo opdateres hele tiden. Synes ikke det lang tid siden sidst at de blev skifted ud 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.