Hop til indhold
Stavox

[Solved] Søger Gambling E2


Bjarne TWN

Recommended Posts

44 minutter siden, Bjarne TWN skrev:

Min ven og jeg søger en gambling E2, vores bugdet ligger på 8 mil. Hvis nogen har en god ide, vil jeg meget gerne have den sendt over pm. Den som kommer med den bedste ide, får tildelt 500k ingame penge.

Jeg ret så sikker på at hvis man havde en god idé havde man selv lavet den. Så kom på en idé og spørg folk om de vil lave en til dig 🙂

Link til kommentar
35 minutter siden, Jakob skrev:

Jeg ret så sikker på at hvis man havde en god idé havde man selv lavet den. Så kom på en idé og spørg folk om de vil lave en til dig 🙂

Du også nød til at tænke på det ikke alle der har pengene/viden til at kunne få lavet sådan en e2. Og så ville det jo være lækkert nok med 500k bare for at fortælle sin ide hvis man jo alligevel ikke kan få den til at ske 😉

Link til kommentar
Lige nu, br1zzle skrev:

Du også nød til at tænke på det ikke alle der har pengene/viden til at kunne få lavet sådan en e2. Og så ville det jo være lækkert nok med 500k bare for at fortælle sin ide 😉

Selvfølgelig. Men teorien i det. Det ikke fordi en gambling e2 er voldsom dyr igen. 😉

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.