Hop til indhold
Stavox

[Solved] Funktion der deaktivere Minijobs


zWuiK

Recommended Posts

Hej, jeg ønsker at lave et forslag vedr. en funktion der deaktivere Minjobs.

Det kunne være fedt, hvis der i "Indstillinger" tabbet, på tabletten, var en mulighed for at deaktivere modtagelse af Miniobs.
Det er lidt irreterende at modtage de jobs hele tiden, og du kan runde over 25 jobs, du ikke gider have, i din inbox, samt når de kommer fra forskellige personer, fylder de også bare.
Dette er blot et forslag, og hvis der er en speciel grund til at det ikke er en mulighed, fjerner i bare mit opslag.

- zWuiK

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Guzern skrev:

At vi må leve med det gør det ikke mindre irreterende..

Der må kunne laves noget så det kan slås fra, til dem som aldrig bruger de mini-jobs alligevel.

Eller bare at man selv skal slå det fra hver gang man joiner en server f.eks. Så man ikke "glemmer" at de er der :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ville det være “nok” hvis der stoppede med at komme notifikationer efter man ikke har besvaret tre? Og hvis man så skriver i en af dem, selvom de er udløbet, kommer det igen (indtil man ikke svarer)?

En mulighed der gjorde det muligt at slå fra helt, hvis man svarer stop til dem, kunne også være en løsning

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

Ville det være “nok” hvis der stoppede med at komme notifikationer efter man ikke har besvaret tre? Og hvis man så skriver i en af dem, selvom de er udløbet, kommer det igen (indtil man ikke svarer)?

En mulighed der gjorde det muligt at slå fra helt, hvis man svarer stop til dem, kunne også være en løsning

Det kunne være fedt (I hvert fald det med notifikationer) Da jeg aldrig tjekker dem, og bliver forvirret hver gang jeg hører lyden.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Dynn skrev:

Ville det være “nok” hvis der stoppede med at komme notifikationer efter man ikke har besvaret tre? Og hvis man så skriver i en af dem, selvom de er udløbet, kommer det igen (indtil man ikke svarer)?

En mulighed der gjorde det muligt at slå fra helt, hvis man svarer stop til dem, kunne også være en løsning

Begge ideer er gode og vil løse problemet.

Men jeg er mest tilhænger af den sidste mulighed/ide :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Ville det være “nok” hvis der stoppede med at komme notifikationer efter man ikke har besvaret tre? Og hvis man så skriver i en af dem, selvom de er udløbet, kommer det igen (indtil man ikke svarer)?

En mulighed der gjorde det muligt at slå fra helt, hvis man svarer stop til dem, kunne også være en løsning

Jeg er, som @Chuck Norris, også mest til den sidste løsning. Jeg tænker det ville være inde i den der Indstillinger app. 

 

Hvad med, at de indstillinger som er i scoreboardet kom in i den samme app?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.