Hop til indhold
Stavox

Flækket skærm ud af det blå


SimoN

Recommended Posts

Hey peeps. Sagen er den at jeg går på efterskole, og folk er nogle svin - Jeg var i bad, og kom ind til det her (Bilag kommer om lidt), og computeren er helt perfekt, har ingen ridser i hverken skærm eller bagpå. Den stod og var slukket, og kommer ind til det her.

 

Kan det være en person der har gjort det, eller kan det ske af sig selv? If so, hvad er der mest chance for?

 

Spørger her pga har ingen andre steder at spørge folk med forstand, sorry hvis det forkert sted.

image.thumb.png.f124dd7478402953c25864097472dc56.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du måske slået skærmen nogenlunde hårdt ned? Jeg tror også det skete for en fra min klasse - også på macbook. 

 

Jeg mener ikke, at man behøver lukke skærmen særligt hårdt ned, før det kan ødelægge en macbook eller lignende.

 

Jeg kunne dog tage fejl - ikke hæng mig op på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Af hvad jeg ved, så er sandsynligheden meget større for, at der er en der skulle have banket på din skærm, end skærmen selv skulle have gjort det. Hvordan skærmen selv skulle have gjort det aner jeg ikke.

Temaratur forandringer, kan jo få materialer til at blive større, og der ved kunne skærmen have gjort det selv? 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Middi skrev:

 

Som man jo kommer gør :downs:

Øhmm det var faktisk ikke min mening, det var i 8 klasse inden jeg tog på efterskole.

 

Vi havde nogle bats til at spille rundbold med, lige pludselig fægtede vi med dem og så slog min ven ind på mit bat så jeg ramte min læres laptop til 7800kr så hun, 

var knap så glad for mig resten af året.

,

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Pepe Quintana skrev:

Har du mulig vis lukket skærmen lidt for hårdt ned? Vis ikke det så ligner det mest noget nogle personer har gjordt 😞

 

1 time siden, SimoN skrev:

Status er at det er en imbecil møgunge som har smadret den, da der også er stjålet penge fra mit værelse. Ingen har meldt sig endnu, men det er taget op af forstanderen osv.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.