Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - MRBIG


Ra1fi💧

Recommended Posts

Dit ingame navn: Ra1fi

Staff ingame navn: MRBIG

Dit SteamID: STEAM_0:0:1027287

Staff SteamID: STEAM_0:1:116606557

 Forklar situationen: hej jeg har oplevet denne her gang at MRBIG her lavet hvad jeg mener til at være staff abuse som jeg synes jeg ville lave en klage på.

Det jeg mener han har brudt er spectate abuse, staff praktikant (kunne ikke finde reglen om den men synes at det burde være en staff der tager ens cases...) og ban uden god grund på palle jensen som blev banned mens han flygtede for politiet. der er video på 2 af dem og billed på 1 af dem.

Bevis: 

1hXjWvJ.pngvvvvvvvvvvvvvvvvvvvhh

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Spectate abuse er når man bruger spectate som fordel i sit RP.

Når han står på staff taget kan han bruge spectate alt han har lyst til, så længe han heller ikke giver andre spillere unfair fordel.

 

(Bare fjern min kommentar hvis ikke jeg burde skriver herinde)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, OpK skrev:

Spectate abuse er når man bruger spectate som fordel i sit RP.

Når han står på staff taget kan han bruge spectate alt han har lyst til, så længe han heller ikke giver andre spillere unfair fordel.

 

(Bare fjern min kommentar hvis ikke jeg burde skriver herinde)

 

 

ja nå han tager ud fra byen siger han at han ved ikke om han skal bygge og mener at han Spectate for at se om han kan bygge ude på gresset

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Ra1fi skrev:

spectate abuse

Jeg står på et tag, ved ikke hvad jeg vil foretage mig, venter på cases, leder efter noget at slå tiden ihjel med. Kan dog godt se at jeg lige kigger ved græsarealet er en ting som jeg nok ikke burde, og som nok måske kunne give mig en form for fordel, dog syntes jeg ikke det er unfair, at man har visse fordele som staff. Men fair nok hvis man ikke må det.

54 minutter siden, Ra1fi skrev:

staff praktikant (kunne ikke finde reglen om den men synes at det burde være en staff der tager ens cases...)

Angående dette, kunne du også se senere på streamen jeg fik en snak omkring dette, hold styr på dette inden du vælger at bruge det som et argument 😄 

55 minutter siden, Ra1fi skrev:

ban uden god grund på palle jensen som blev banned mens han flygtede for politiet. der er video på 2 af dem og billed på 1 af dem

Igen, senere på streamen " kunne du også se senere på streamen jeg fik en snak omkring dette, hold styr på dette inden du vælger at bruge det som et argument 😄 "

 

Ellers tak for din mening omkring mig.

 

// MRBIG

Link til kommentar
Del på andre sites

så du siger at jeg skal se dine timer lage streams for at fine ud af det. 

"dog syntes jeg ikke det er unfair, at man har visse fordele som staff" det er en fordel at du ikke skal kør ud for at finde det.

 

"Igen, senere på streamen " kunne du også se senere på streamen jeg fik en snak omkring dette, hold styr på dette inden du vælger at bruge det som et argument 😄 "

jeg mener at du måske kunne lær ralgerne så du ikke BANDER folk for at holde dem....+ svar i stede for at undgå.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.