Hop til indhold
Stavox

Jylland vs. Sjælland vs. Fynbo


MRBennetsen✔

Jyde vs. Sjællender vs. Fynbo  

100 stemmer

  1. 1. Hvad er du?

    • Jyde / Jylland
    • Sjællender / Sjælland
    • Fynbo / Fyn


Recommended Posts

11 timer siden, Scaled skrev:

hvis man tæller den der tunnel med, så hænger de sammen hehe

 

ej for real though, så er det vel ligemeget - det bliver jo ikke mere et andet land, bare fordi de hænger sammen

 

tror jeg nok hehe

Jaja det er jo stadig Danmark lavede bare sjov

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kagen skrev:

Lugten af gylde, lækkert 

 

Der har aldrig været en så god følelse, som når man kører forbi en frisk gyldet mark, med vinduerne nede og bare "embracer" det landlige liv. 

 

(Og fuck alle jeres "motorvej, sverige" osv jokes. Der findes ET sted i Danmark, der er det rigtige sted #KSDH!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ikke noget der er bedst.

 

Fyn: folk er underlige

Jylland: Folk snakker mærkeligt

Sjælland: Ingen holder øje med hvad de laver

 

Hvilket ville sige at (Fyn + Jylland + Sjælland = Dansk Samfund med folk der ikke har styr på en skid. no racism)

 

kom med -rep hvis i er enige!

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Pinky skrev:

Der er ikke noget der er bedst.

 

Fyn: folk er underlige

Jylland: Folk snakker mærkeligt

Sjælland: Ingen holder øje med hvad de laver

 

Hvilket ville sige at (Fyn + Jylland + Sjælland = Dansk Samfund med folk der ikke har styr på en skid. no racism)

 

kom med -rep hvis i er enige!

Du kan jo ikke bare sige at folk er underlige hvis du ikke har statistik på det, og udover det Jylland fordi de snakker mærkeligt hvad er det for et argument?

Sjælland ingen holder øje med hvad de laver hvad mener du endelig med det?

Tror mere det er dig som ikke har styr på et skid hvis jeg skal være helt ærlig 

 

Og "Kom med -rep hvis i er enige!" Så hvis man ikke er enig skal man så give dig +Rep?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Kagen skrev:

Du kan jo ikke bare sige at folk er underlige hvis du ikke har statistik på det, og udover det Jylland fordi de snakker mærkeligt hvad er det for et argument?

Sjælland ingen holder øje med hvad de laver hvad mener du endelig med det?

Tror mere det er dig som ikke har styr på et skid hvis jeg skal være helt ærlig 

 

Og "Kom med -rep hvis i er enige!" Så hvis man ikke er enig skal man så give dig +Rep?

#RepHunter

 

Nævner ikke navnet @Kagen

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, der mangler nogle ting. Lolland og Bornholm. Du kan ikke bare tro at alle her inde er fra enten Jylland, Fyn eller Sjælland. Og så også have en til de andre små øer. Altså jeg føler mig krænket, fordi jeg ikke kan stemme. Få det fixet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.