Hop til indhold
Stavox

Google Chrome - Dark mode


DoktorDim

Personlig holdning  

50 stemmer

  1. 1. Hvad fortrækker du og bruge?

    • Standard
      10
    • Dark mode
      40


Recommended Posts

Her til aften sad jeg og søgte rundt efter Google Chrome i Dark mode. Dette lykkedes mig, og jeg tænkte, at jeg lige kunne dele det med jer, da jeg sikkert nok ikke er den eneste, som ønskede og have Chrome i dark mode. Det er så simpelt, at man blot skal installere Udviklerversionen af Chrome. Dette kan man gøre via dette link: Klik her. Når man starter programmet op for første gang, så vil dark mode automatisk være slået til. Om man kan slå det fra eller ej, det ved jeg ikke.

i.imgur.com/uQDL8Fg.jpg

 

Virker det ikke? Så prøv og prøv og brug denne metode, som du kan læse mere om via dette link: Klik her. Bruger personligt selv udviklerversionen af Chrome, så har ikke testet den anden metode.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 21/2/2019 den 7:41 AM , Sunix skrev:

Hvis I vælger mørkt tema, fordi lyst giver jer ondt i øjnene om aftenen, så anbefaler jeg at putte varm temperatur på skrivebordet, det er fucking afslappende. 

Mørke temaer har det også med at fucke med mange sider. Night mode er klart en bedre løsning imo, så ser sider i det mindste ud nogenlunde som de var lavet til at gøre. Hvis en app understøtter native Dark mode er det dog altid en bonus, da det simpelthen bare ofte ser bedre ud. Dog bryder jeg mig ikke om den indbyggede i Windows, da jeg ærlig helt syntes det er for mørkt, og ikke rigtigt passer med ikonerne i stifinder osv. 

 

Tak for at du gad og læse min besked. Husk at like og subscribe for flere minecraft lets plays og fortnite danse

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Reyn skrev:

ja vis os din killing, som nok ikke er en killing mere

Alvilda er skam stadig under et år gammel, så hun er vel stadig en killing? Right? Er det ikke ligesom babyer? Altså 1 år og så er de ikke det længere? 

Når jeg kommer hjem her i morgen, så kan jeg godt lige oprette en patreon til kattevideoer

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.