Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag om bankautomat


F1axo

Recommended Posts

Forslag til Stavox

 

Måske kunne i lave så man kan røve bankautomatterne det tror jeg ville være fedt addon og jeg tror folk ville give det et + hvis serveren fik sådan et addon bare et lille forslag

 

- Mvh Flaxo

STEAM_0:0:122961398

Link til kommentar
Del på andre sites

+ Rep

- Fed ide 

- Tror det ville skabe mer RP og der vil være mulighed for at få flere penge mellem hænderne.

- Ulempen er bare, hvor skal pengene komme fra, som sagt af Kagen, så kunne man tage lidt fra folkskontoer.

- Jeg er ihvertfald for forslaget, så må vi ses hvad der sker. 

 

// Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Så kan du jo bare have pengene på dig?

måske kunne man lave gebyr fra automaten så den tager lidt penge fra dig og bliver samlet i en boks. Hvis det så ingen betjente er ikke mulighed for at røve da det måske vil være for nemt eller hvad?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker det skal være lidt ligesom en bank hvor man ikke røver fra andre men bare general fra automaten ved godt det ikke giver så meget rp igen men man får lidt flere penge så men tænker man kan røve den uden at tage fra andre kontoer -  lyder det godt?

Kan i forklare hvorfor i synes mit forslag er dårligt

Link til kommentar
Del på andre sites

Det vil ikke fungere, hvis man fik pengene fra andres kontorer, fordi:

Hvis du så vælger at begynde at føve den. Har alle lige pludselig ret til at dræbe dig, da du jo stjæler fra dem. 

Derfor ville hele serveren / dem slm har tid, gå efter dig. Det vil skabe enorm meget kaos, ved automaten. 

Ellers godt forslag! 

 

(Skrevet på mobil)

 

- Noah

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej. 

 

Det ville ikke komme til at fungere i praksis. sådan som serveren er nu, er der virkelig mange spillere som har alt for mange penge. Der er mange folk som har en masse penge, og de ville måske få max 10K eller lign. Det er meget få spilere som ikke har omkring de 2.5 mil eller mere. Jeg kan personligt ikke se hvordan dette skulle skabe mere RP. Du uddyber ikke, om folk skal blive wanted, om politiet skal få en notifikation omkring det. Du skriver ærligtalt at det er noget du vil have ind, men du skal uddybe det mere, omkring hvad der skal ske under det, skal der være et lille "minigame" hvor man skal igennem en labyrant for at for adgang til pengne? 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Jimmi skrev:

Nej. 

 

Det ville ikke komme til at fungere i praksis. sådan som serveren er nu, er der virkelig mange spillere som har alt for mange penge. Der er mange folk som har en masse penge, og de ville måske få max 10K eller lign. Det er meget få spilere som ikke har omkring de 2.5 mil eller mere. Jeg kan personligt ikke se hvordan dette skulle skabe mere RP. Du uddyber ikke, om folk skal blive wanted, om politiet skal få en notifikation omkring det. Du skriver ærligtalt at det er noget du vil have ind, men du skal uddybe det mere, omkring hvad der skal ske under det, skal der være et lille "minigame" hvor man skal igennem en labyrant for at for adgang til pengne? 

Jeg kunne ikke være mere enig med @Jimmi

Som nævnt ovenfor. Det vil ikke fungere med at man skal “stjæle” fra andre kontoer. 

 

- Noah

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Zork skrev:

Man gider jo ikke smide penge i banken, hvis man mister dem. Så vil man da hellere bare beholde sine penge i sin pung, og være sikker på at man ikke mister dem?

Præcis og dynn ville aldrig lave det så det var penge fra serveren så det kommer ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/02/2019 den 9:43 PM , Flaxo2019 skrev:

Jeg tænker det skal være lidt ligesom en bank hvor man ikke røver fra andre men bare general fra automaten ved godt det ikke giver så meget rp igen men man får lidt flere penge så men tænker man kan røve den uden at tage fra andre kontoer -  lyder det godt?

Kan i forklare hvorfor i synes mit forslag er dårligt

Der vagte jeg at skrive man kunne lave så det ikke var fra andre kontoer men general bare fra automaten ligesom en bank

Link til kommentar
Del på andre sites

Forstår godt hvad du mener.

Men der ville ingen grund være til det, da bank automaterne er til holde styr på ens penge og hvis man alligevel ikke kan miste dem hvis man bare har dem på sig, hvorfor så overhovedet smide dem i banken?

 

Plus, så kan du bare gøre det midt om natten, mens der er ingen inde, også det bare easy cash grab..

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Flaxo2019 skrev:

Forstår hvad du mener Sunix, men der er jo ingen der mister på det

Hvis, når man røver bankautomaten, får penge / stjæler penge fra andres konto'er. Mister man jo penge, på at have dem i banken.
Men hvis man har dem på sig, kan man jo ikke miste dem. Når man dør mister man dem ikke. 
Tror det er det @Sunix mener.
Der er ingen grund til at lægge dem i banken, hvis det kunne være det samme som at donere til random folk. 

Ellers har jeg mistforstået noget... 😛

- Noah

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, Abdi Aziz skrev:

Hvis, når man røver bankautomaten, får penge / stjæler penge fra andres konto'er. Mister man jo penge, på at have dem i banken.
Men hvis man har dem på sig, kan man jo ikke miste dem. Når man dør mister man dem ikke. 
Tror det er det @Sunix mener.
Der er ingen grund til at lægge dem i banken, hvis det kunne være det samme som at donere til random folk. 

Ellers har jeg mistforstået noget... 😛

- Noah

Jeg siger ikke at man røver fra andre kontoer men jeg tænkte at det var ligesom en bank hvor man stjal uden andre mister hvis i forstår mig

 

- Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Flaxo2019 skrev:

Jeg siger ikke at man røver fra andre kontoer men jeg tænkte at det var ligesom en bank hvor man stjal uden andre mister hvis i forstår mig

 

- Flaxo

Det forstår jeg godt.

Men dette svar satte det lidt igang 😉 :

På 19/2/2019 den 8:42 PM , Kagen skrev:

Folks kontoer 😯

 

 

Havde ikke lige bemærket dine andre opslag

 

- Noah

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Abdi Aziz skrev:

Det forstår jeg godt.

Men dette svar satte det lidt igang 😉 :

 

Havde ikke lige bemærket dine andre opslag

 

- Noah

Det er helt fint det gør ikke noget

 

 

Har et spørgsmål til alle som -repper er det fordi i ikke kan lige mit forslag eller fordi i ikke kan lide min personlig hed

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Flaxo2019 skrev:

Det er helt fint det gør ikke noget

 

 

Har et spørgsmål til alle som -repper er det fordi i ikke kan lige mit forslag eller fordi i ikke kan lide min personlig hed

Jeg har aldrig mødt dig infame, (tror jeg ikke)
Ser ingen grund til ikke skulle kunne lide dig.
Men det er generelt dårlig stil, hvis man hakker ned på dit forslag pga. din personlighed. Det er vidt forskellige ting, og brude ikke blandes sammen.
Det kan godt være et godt forslag, men du er en kæmpe hat. 
Man burde vælge 'reps' ud fra ide / forslaget, og ikke personen bag det.

- Noah

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Abdi Aziz skrev:

Jeg har aldrig mødt dig infame, (tror jeg ikke)
Ser ingen grund til ikke skulle kunne lide dig.
Men det er generelt dårlig stil, hvis man hakker ned på dit forslag pga. din personlighed. Det er vidt forskellige ting, og brude ikke blandes sammen.
Det kan godt være et godt forslag, men du er en kæmpe hat. 
Man burde vælge 'reps' ud fra ide / forslaget, og ikke personen bag det.

- Noah

Forstår din mening, har bare set mange server hvor man kan hacker automatter synes faktisk det er rimelig fedt

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Dynn skrev:

At lave penge ud af ingenting er ikke sundt for økonomien. Hvis du finder på en løsning hvor du kan "omdistribuere" pengene, er det noget vi kan kigge på.

Man kunne evt. fjerne lidt af de penge der lå i banken? Dette kræver så også, at folk lægger penge derind, og det kunne man jo lave så mobilpay hæver penge over banken? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Man kunne evt. fjerne lidt af de penge der lå i banken? Dette kræver så også, at folk lægger penge derind, og det kunne man jo lave så mobilpay hæver penge over banken? 

Tror der skal mere til, for at folk lægger penge i banken. Det kunne jo f.eks. være, at man mistede nogle af de penge man havde på sig hvis X skete.

Men hvem skulle pengene tages fra? Folk der er online på serveren, eller alle? 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Dynn skrev:

At lave penge ud af ingenting er ikke sundt for økonomien. Hvis du finder på en løsning hvor du kan "omdistribuere" pengene, er det noget vi kan kigge på.

MobilePay, E2penge og løn

 

Så hver gang du modtager penge fra en af disse, så du dem i pungen, hvilket ikke sker i virkeligheden. Derfor tænker jeg, at når du modtager penge, ryger ind på din bankkonto, og hvis der ikke er plads så får du dem i pungen. Jeg tænker også at der stadig skal står chatten når du modtager MobilePay eller E2penge. Jeg tænker at Danske Bank, som automaterne er fra, tager et gebyr på 5% hvert 10 min?

 

Og derefter kunne man få et minigame, når man skal hacke automaterne, de 5% der bliver taget bliver lagt i en pulje så man har en mulighed for at hacke den med et minigame. Politiet får en notifikation om, at der foregår suspekt aktivetet om en bankautomat, i / ved <placering på bankautomat>

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.