Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag om bankautomat


F1axo

Recommended Posts

Lige nu, Dynn skrev:

Tror der skal mere til, for at folk lægger penge i banken. Det kunne jo f.eks. være, at man mistede nogle af de penge man havde på sig hvis X skete.

Men hvem skulle pengene tages fra? Folk der er online på serveren, eller alle? 

- Hvis man bliver downed, så skulle der ligge 25% af de penge man har i pungen på jorden. Ligesom "/dropmoney 500".

- Mobilpay kører over Danske Bank. Dog gælder dette ikke med E2, da man selvfølgelig skal bevare, at folk har penge i deres punge.

- Hvis man mugger en person, så tager man 50% af alle de penge man bærer rundt på sig. Dette kunne forgå ligesom 'weapon checker' værktøjet, at man bare holder 'E' nede på en person, når man har skrevet "/mug". Man kunne evt. her forhindre folk i og mugge personer, der har været AFK i over 10 min?

- Bøder politiet giver skal også køre over Danske Bank.

Flere eksempler?

 

 

Når man røver en bankautomat, så skal man kun stjæle fra de folk der er inde på serveren. Dette skal kun være muligt, når der er politi inde på serveren, da det ellers ville være totalt unfair, for dem der spiller inde på serveren kl. 03.00.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, DoktorDim skrev:

- Hvis man bliver downed, så skulle der ligge 25% af de penge man har i pungen på jorden. Ligesom "/dropmoney 500".

- Mobilpay kører over Danske Bank. Dog gælder dette ikke med E2, da man selvfølgelig skal bevare, at folk har penge i deres punge.

- Hvis man mugger en person, så tager man 50% af alle de penge man bærer rundt på sig. Dette kunne forgå ligesom 'weapon checker' værktøjet, at man bare holder 'E' nede på en person, når man har skrevet "/mug". Man kunne evt. her forhindre folk i og mugge personer, der har været AFK i over 10 min?

- Bøder politiet giver skal også køre over Danske Bank.

Flere eksempler?

 

 

Når man røver en bankautomat, så skal man kun stjæle fra de folk der er inde på serveren. Dette skal kun være muligt, når der er politi inde på serveren, da det ellers ville være totalt unfair, for dem der spiller inde på serveren kl. 03.00.

Er det ikke lige lidt voldsomt med 25%?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bjørnen skrev:

Er det ikke lige lidt voldsomt med 25%?

Det ender da med, at man slet ikke tør at have penge på sig?

 

Har et ekstra forslag til det med banken.

Jeg syntes at man skal kunne investere i sikkerhed, altså du mister 10% eller lign. Og hvis du øger sikkerheden med x antal penge mister du kun 5%

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutter siden, DoktorDim skrev:

- Hvis man bliver downed, så skulle der ligge 25% af de penge man har i pungen på jorden. Ligesom "/dropmoney 500".

- Mobilpay kører over Danske Bank. Dog gælder dette ikke med E2, da man selvfølgelig skal bevare, at folk har penge i deres punge.

- Hvis man mugger en person, så tager man 50% af alle de penge man bærer rundt på sig. Dette kunne forgå ligesom 'weapon checker' værktøjet, at man bare holder 'E' nede på en person, når man har skrevet "/mug". Man kunne evt. her forhindre folk i og mugge personer, der har været AFK i over 10 min?

- Bøder politiet giver skal også køre over Danske Bank.

Flere eksempler?

 

 

Når man røver en bankautomat, så skal man kun stjæle fra de folk der er inde på serveren. Dette skal kun være muligt, når der er politi inde på serveren, da det ellers ville være totalt unfair, for dem der spiller inde på serveren kl. 03.00.

 

Hvis dette kommer quitter jeg stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lidt voldsomt at miste så mange penge når du dør. Det koster i forvejen at opgradere din automat til at kunne holde de millioner, flere spillere begynder at have.
Hvis der skulle være noget som helst med at røve hæveautomater skulle det være en længere process, der kræver noget. Det er ikke nok bare at gå over til den og skrive en code, eller bruge din keypad cracker på den. Der ville skulle være noget ekstra, fx hvidvaskning eller andet. Det skulle måske også koste noget at få de redskaber du skal bruge til hele proccesen, så det ikke er helt gratis, og måske endda være en chance for at du failer.
Jeg bryder mig i forvejen ikke om ideen, men hvis den skulle blive addet, vil dette være mit forslag.

- zWuiK

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker ikke man skal miste et antal procent penge når man bliver downed hvis man tager Vito som eksempel lille Jens rdm'er Vito som lige nu Har ca. 100 mil i sin pung Vito auto droppe 25% = 25 mil lille Jens tager de 25 mil og bliver jailed for dem i 300 sec lille Jens har nu tjent 25 mil på tiden det tager og købe et våben skyde en person og tage straffen for det == logik på højeste plan

Link til kommentar
Del på andre sites

Som @Aske siger, så virker det rimeligt mærkeligt at droppe et kæmpe beløb af de penge du har på dig, hvis du dør - jeg regner ikke med at staff vil refunde f.eks. 20 mil.

 

Lød egentligt fedt nok starten, men da jeg indså konsekvenserne, så skiftede jeg mening - jeg bryder mig ikke om forslaget.

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Scaled skrev:

Som @Aske siger, så virker det rimeligt mærkeligt at droppe et kæmpe beløb af de penge du har på dig, hvis du dør - jeg regner ikke med at staff vil refunde f.eks. 20 mil.

 

Lød egentligt fedt nok starten, men da jeg indså konsekvenserne, så skiftede jeg mening - jeg bryder mig ikke om forslaget.

HVIS man kunne refundere pengene kan det åndssvagt nemt abuses.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Dynn skrev:

Tror der skal mere til, for at folk lægger penge i banken. Det kunne jo f.eks. være, at man mistede nogle af de penge man havde på sig hvis X skete.

Men hvem skulle pengene tages fra? Folk der er online på serveren, eller alle? 

Dynn jeg tænker hvis alle dem der er online mister nogle penge tror jeg det kunne være et fedt for serveren og for alle andre spillere

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.