Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unband


nolle57

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:69163044

 

Hvorfor skal du unbannes: fordi at jeg rigtig gerne ville spile på stavox, og den gang jeg blev banned var fordi at jeg ikke anede noget om rp/Gmod og dagen idag ved jeg godt hvad det handler om og jeg ville med glæde gerne læse jeres regler igen, og grunden til at jeg extra meget ville spile på severen er fordi mange af mine venner spiller der inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:69163044

Grund: Propfly + Propsurf. Smadrer en bil med prop. Ses på Forum.

Navn: ?NOLLE?

AdminID: STEAM_0:1:149810095 - Frit Navn [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-07-17 20:50


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, du snakker med den samme staff - bare på en ny account.

 

Jeg husker ikke meget fra inden jeg bannede dig, ville det være muligt vi kunne snakke på teamspeak her senere i dag eller imorgen angående muligt unban? Det ville være rart, så vi ikke lukker de forkerte mennesker ind igen.

 

Hilsen Bims.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, nolle57 skrev:

ehm det er lidt uheldigt men min mic er til reparation lige nu og får den nok muligt på torsdag-fredag men jeg kan bruge min anden mic skal lige instalere ts så 🙂

 

 

Det lyder godt, du skriver bare når du har tid - ellers må vi lige finde et passende tidspunkt ✍️

Link til kommentar
Del på andre sites

ok, som sagt det var over et år siden hvor en af mine venner ville vise mig den her server og jeg troede jo det var ligesom i sandbox så som en idiot jeg var gjorde jeg de ting.

 

og jeg ville forsikre jer med af vist der sker det mindste igen ville jeg tage min straf, og jeg ville læse alle regler igennem igen og igen.

 

eller ved jeg ikke hvad jeg kan gøre for at forsikre jer.

og der ville ikke ske noget lignende igen!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.