Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Alexander Thomsen


Zork

Recommended Posts

Dit ingame navn: Zork

Staff ingame navn: Alexander Thomsen

Dit SteamID: STEAM_0:0:167537512

Staff SteamID:  STEAM_0:0:98150081

 

Forklar situationen: 

@Monada_, @Thomas Sørensen@✧LucaReno✧ og jeg har haft en dårlig oplevelse med @Alexander Thomsen

 

 

Først og fremmest tager Monada og jeg en person i at lyve i en case, hvor Alexander kun giver ham et jail på 300 sekunder. Herefter skal jeg forklare ham hvor lang tid man normalt straffer folk for disse reglbrud. Han synes også det er meget sjovt bare at flyve random rundt over det hele, så vi ikke engang kan snakke til ham. Efter han så afslutter denne case, vælger han ikke engang at sætte os tilbage til der vi var før, men han lader os blot forblive oppe på taget. Jeg skriver så i ooc om vi må komme ned, hvor Deagle så kommer og hjælper os ned, inden Alexander kommer og hjælper os. Dette var den første dårlige episode jeg har haft med ham, men i dag oplevede jeg igen en dårlig episode. Vi raider hans base og laver et boost tre personer og kommer ind. En af hans kammerater kommer så over til basen som vi skyder, hvorefter vi vælger at åbne garagen, men han har en misledende keypad, som vi starter med at åbne. Der sker selvfølgelig ingen ting, så bliver vi skudt af Alexander, hvor han kommer over for at finish. Vi spørger ham så om hvorfor han har en misledende keypad, men han giver intet svar og skyder os bare. Vi kalder så en case som Alexander vælger at tage selv og vi får vores ting tilbage og kommer ind i basen. Alexander flyver så rundt inden i basen EFTER casen og siger vi ikke må skyde ham. Det er tydeligt han venter på at en ven kommer over og hjælper, hvilket der ganske vidst også gjorde. Hans ven kom og hjalp ham og vi kunne jo pludselig ikke rigtig gøre noget fordi så var de jo 2 personer. Det synes jeg sgu er for dårligt.

 

Bevis:

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Zork, jeg ville lige fortælle min side af sagen her.

Jeg er i case og returner så for casen, og ser så en stå nede ved min port, ham skyder jeg så. Efter det kalder du case, jeg tager den, og du forklare mig meget tydeligt at min base er ulovlig og du bare skal have din ven tilbage og jeg skal lukke dig ind før jeg overhovdet næsten når at se problemet, du viser mig så problemet som vi kikker på og jeg finder ud af den slet ikke skulle være der og jeg ved heller ikke lige hvordan den er havnet der, jeg fjerner den så og giver dig adgang til at komme ind med din bil og den ven kommer tilbage med alle sine ting. 

Jeg flyver så ned i den anden ende af basen da det mest fair pga jeg stod dernede, jeg møder så din ven og spørg ham hvad han synes er mest fair i forhold til hvor jeg skal starte henne, og jeg flyver så derned hvor du synes jeg skal være.

 

I forhold til du laver en klage på jeg glemte at retunere jer til jeg base som ligger lige ved siden af, ville jeg sige i fik vist snakket med Schumarcer og Dealgemeister om det og jeg beklaget også meget over min første fejl, efter min første fejl mente Monada så jeg skulle have en lang staffkalge så jeg kunne blive fyret. Beklaget meget da jeg kom tilbage på rette på min fejl som Dealgemeister skyndte at rette for mig.

 

-Mvh. Alexander Thomsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Alexander Thomsen skrev:

Hej Zork, jeg ville lige fortælle min side af sagen her.

Jeg er i case og returner så for casen, og ser så en stå nede ved min port, ham skyder jeg så. Efter det kalder du case, jeg tager den, og du forklare mig meget tydeligt at min base er ulovlig og du bare skal have din ven tilbage og jeg skal lukke dig ind før jeg overhovdet næsten når at se problemet, du viser mig så problemet som vi kikker på og jeg finder ud af den slet ikke skulle være der og jeg ved heller ikke lige hvordan den er havnet der, jeg fjerner den så og giver dig adgang til at komme ind med din bil og den ven kommer tilbage med alle sine ting. 

Jeg flyver så ned i den anden ende af basen da det mest fair pga jeg stod dernede, jeg møder så din ven og spørg ham hvad han synes er mest fair i forhold til hvor jeg skal starte henne, og jeg flyver så derned hvor du synes jeg skal være.

 

I forhold til du laver en klage på jeg glemte at retunere jer til jeg base som ligger lige ved siden af, ville jeg sige i fik vist snakket med Schumarcer og Dealgemeister om det og jeg beklaget også meget over min første fejl, efter min første fejl mente Monada så jeg skulle have en lang staffkalge så jeg kunne blive fyret. Beklaget meget da jeg kom tilbage på rette på min fejl som Dealgemeister skyndte at rette for mig.

 

-Mvh. Alexander Thomsen.

Hej Alexander, da jeg er nævnt i klagen 2 steder, giver jeg lige et svar på sagen.

 

Det med, at vi skulle have en lang klage, passer ikke, jeg ville helst tage den over ts, så vi netop ikke skulle ende ud i klagen. Men der skete altså nogle ting, som gjorde at snakken på teamspeak blev aflyst.

Jeg har ikke lyst til at informere om hvorfor snakken på teamspeak blev aflyst, offenligt. Hvis du gerne vil vide det, så tag lige fat i @Zork

Jeg syntes du er en flink person, men jeg syntes ikke om de epsioder vi har haft sammen, det syntes Zork heller ikke, og det er derfor at Zork har skrevet klagen.

 

 

Mvh - Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Monada_ skrev:

Hej Alexander, da jeg er nævnt i klagen 2 steder, giver jeg lige et svar på sagen.

 

Det med, at vi skulle have en lang klage, passer ikke, jeg ville helst tage den over ts, så vi netop ikke skulle ende ud i klagen. Men der skete altså nogle ting, som gjorde at snakken på teamspeak blev aflyst.

Jeg har ikke lyst til at informere om hvorfor snakken på teamspeak blev aflyst, offenligt. Hvis du gerne vil vide det, så tag lige fat i @Zork

Jeg syntes du er en flink person, men jeg syntes ikke om de epsioder vi har haft sammen, det syntes Zork heller ikke, og det er derfor at Zork har skrevet klagen.

 

 

Mvh - Monada

Hej Monada jeg snakkede tilfældigvis med Deaglemeister og det løgn det du siger nu, i to skrev sammen og Dealge vilel have dig på ts men du ville mere hellere det her.

Mvh Alexander

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Alexander Thomsen skrev:

Hej Monada jeg snakkede tilfældigvis med Deaglemeister og det løgn det du siger nu, i to skrev sammen og Dealge vilel have dig på ts men du ville mere hellere det her.

Mvh Alexander

Altså, jeg har selv snakket med Deaglemeister, han ville have den på ts, ligesom mig. Zork ville ikke have den på ts.

Du kan også se her, at jeg ikke sagde nej, men blot lå i min seng

https://gyazo.com/919866cd4892f8e292ecdee3da1d2ad6

Det forstod deagle så ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Alexander Thomsen skrev:

Som jeg også har sagt, til zenoxxi, er at jeg var nede i den anden ende af basen så for raidet var fair skulle jeg derned igen.

Det tog over 30 sekunder at komme på plads eller hvordan? På videoen står du da bare helt stille.

Jeg har hverken snakket med ZeNoxXi, ej heller har jeg tænkt mig at gøre det angående denne klage.

 

Klagen her er et individuelt medie som bør omfatte den samme nødvendige information, som den du måtte have fortalt til ZeNoxXi. 

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Houston skrev:

Det tog over 30 sekunder at komme på plads eller hvordan? På videoen står du da bare helt stille.

Jeg har hverken snakket med ZeNoxXi, ej heller har jeg tænkt mig at gøre det angående denne klage.

 

Klagen her er et individuelt medie som bør omfatte den samme nødvendige information, som den du måtte have fortalt til ZeNoxXi. 

Hej Houston, jeg ved ik om du lige kender det her, men jeg er 17 og stadig bor jeg hjemme, min mor kommer ind på mit værelse og derfor er jeg ligesom nød til at mute for at høre hvad hun vil, ellers nakker hun nettet.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Alexander Thomsen skrev:

Hej Houston, jeg ved ik om du lige kender det her, men jeg er 17 og stadig bor jeg hjemme, min mor kommer ind på mit værelse og derfor er jeg ligesom nød til at mute for at høre hvad hun vil, ellers nakker hun nettet.

 

Hvorfor måtte vi så ikke skyde dig? Og hvorfor står du og skriver i chatten mens du flyver? Sikker på du ikke bare skriver til dine gang members? 

 

Kan du tjekke chat logs på det @Houston?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Alexander Thomsen skrev:

Hej Houston, jeg ved ik om du lige kender det her, men jeg er 17 og stadig bor jeg hjemme, min mor kommer ind på mit værelse og derfor er jeg ligesom nød til at mute for at høre hvad hun vil, ellers nakker hun nettet.

Altså du kan jo ikke bare sige helle fordi din mor kommer ind så må du går ud af noclip og blive skudt på

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, Lucas B skrev:

Altså du kan jo ikke bare sige helle fordi din mor kommer ind så må du går ud af noclip og blive skudt på

Præcis, det er abuse af din noclip. Altså os spillere kan ikke gå i noclip og holde timout så vores venner kan komme og hjælpe os. 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Alexander Thomsen skrev:

Hej Houston, jeg ved ik om du lige kender det her, men jeg er 17 og stadig bor jeg hjemme, min mor kommer ind på mit værelse og derfor er jeg ligesom nød til at mute for at høre hvad hun vil, ellers nakker hun nettet.

Hvad stod du og skrev?

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Houston skrev:

Hvad stod du og skrev?

 

Hej alle sammen.

Okay, jeg prøver lige at forklare det igen, bare bedre formuleret.

 

Det der skete var, jeg var lige kommet tilbage fra en anden case. Jeg ser en person stående nede ved garageporten, og er i gang med at ‘cracke’ min dør op. På det tidspunkt havde jeg ingen anelse om, at der var misledende keypads (Det er jeg også meget ked af der var). Idet jeg skød ham, kaldte han derefter case med fail-base. Jeg returnerede ham og sagde undskyld. Jeg flyver derfor så tilbage igen, der hvor jeg startede, i håb om vi kunne lægge det hele bag os. Idet jeg flyver op fra jorden, og skal til at slukke mit noclip, kalder min mor på mig og desværre får jeg ramt den forkerte knap (min åben-chat knap). Så i stedet for at komme ud af noclip, er jeg bare kommet ind i chatten. Jeg vidste ikke, at jeg stadig var i noclip, da jeg var fuld koncentreret i at høre på min mor og havde vendt mit hoved 180 grader den anden vej. Jeg har altid haft min noclip og chat bind lige ved siden af hinanden T+Y. Jeg var IKKE i gang med at kontakte nogen gang-medlemmer og eller andre in-game spillere.

 

Jeg er udover det ked af de andre små fejl jeg har lavet igennem tiden, såsom at glemme jer på taget eller give en lidt blid straf. Det er alt sammen noget jeg har tænkt mig at rette op på.

 

-AlexanderThomsen.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Alexander Thomsen skrev:

 

 

Hej alle sammen.

Okay, jeg prøver lige at forklare det igen, bare bedre formuleret.

 

Det der skete var, jeg var lige kommet tilbage fra en anden case. Jeg ser en person stående nede ved garageporten, og er i gang med at ‘cracke’ min dør op. På det tidspunkt havde jeg ingen anelse om, at der var misledende keypads (Det er jeg også meget ked af der var). Idet jeg skød ham, kaldte han derefter case med fail-base. Jeg returnerede ham og sagde undskyld. Jeg flyver derfor så tilbage igen, der hvor jeg startede, i håb om vi kunne lægge det hele bag os. Idet jeg flyver op fra jorden, og skal til at slukke mit noclip, kalder min mor på mig og desværre får jeg ramt den forkerte knap (min åben-chat knap). Så i stedet for at komme ud af noclip, er jeg bare kommet ind i chatten. Jeg vidste ikke, at jeg stadig var i noclip, da jeg var fuld koncentreret i at høre på min mor og havde vendt mit hoved 180 grader den anden vej. Jeg har altid haft min noclip og chat bind lige ved siden af hinanden T+Y. Jeg var IKKE i gang med at kontakte nogen gang-medlemmer og eller andre in-game spillere.

 

Jeg er udover det ked af de andre små fejl jeg har lavet igennem tiden, såsom at glemme jer på taget eller give en lidt blid straf. Det er alt sammen noget jeg har tænkt mig at rette op på.

 

-AlexanderThomsen.

 

Ligegyldigt hvad, sagde du stadig vi ikke måtte skyde på dig? Altså bare fordi du er staff, kan du ikke bare bruge det som helle?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Zork skrev:

 

Ligegyldigt hvad, sagde du stadig vi ikke måtte skyde på dig? Altså bare fordi du er staff, kan du ikke bare bruge det som helle?

Hej igen.

Det har du 100% ret i, og det undskylder jeg for. Alting gik lidt hurtigt, og jeg er stadig rimlig ny til jobbet.

Jeg handlede lidt for hurtigt, og selvfølgelig har staff's absolut ingen former for helle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har efter længere tids søgen i de relevante logs kunne konstatere, at der ikke har været korrespondance mellem Alexander Thomsen og gangmedlem over PM. 
Selvfølgelig kan en korrespondance have foregået over en anden kommunikationsplatform (Discord etc.), dog tror jeg ikke, at dette er tilfældet.

 

Jeg tror på Alexanders version, og selvom det virker som en rigtig uheldig episode, tror jeg godt, at vi kan garantere at lignende episoder, hvor det kan tolkes som at gøre brug af staff-fordele i RP ikke forekommer igen.

De to andre scenarier finder jeg rimelig harmløse, og er som sådan heller ikke et problem.

 

Hvis der skulle være andet, kan alle relevante parter i staffklagen tage kontakt til mig over forum. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.