Hop til indhold
Stavox

Få penge fra folk når du skyder dem i PD raid


OpK
Message added by Dynn

Planlagt ifm politireform

Recommended Posts

Når folk PD raider og tager alle pengene fra boksen, mister de ikke pengene hvis de bliver skudt.

 

Mit forslag lyder derfor på, at når man dør i et counter pd raid så ryger pengene over til dem som dræber dig.

DVS, at bliver du skudt af andre der er i en PD raid handling, får de chancen for at tage pengene i boksen igen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, OpK skrev:

Når folk PD raider og tager alle pengene fra boksen, mister de ikke pengene hvis de bliver skudt.

 

Mit forslag lyder derfor på, at når man dør i et counter pd raid så ryger pengene over til dem som dræber dig, hvilket kun ville være fair.

Jeg syntes faktisk at det er en fed ide, dog syntes jeg at det skal være sådan at 5 minutter efter at man pd raid over mister man ikke længere pengene når man dør. ( Bare sådan at man ikke stopper sit pd raid mens man er ved at dø.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bjarne TWN skrev:

Jeg syntes faktisk at det er en fed ide, dog syntes jeg at det skal være sådan at 5 minutter efter at man pd raid over mister man ikke længere pengene når man dør. ( Bare sådan at man ikke stopper sit pd raid mens man er ved at dø.

Det synes jeg lyder godt, så forihindrer man ligesom “misundelige” folk som vil nakke pengene

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er vel et godt forslag, men det vil bare gøre det næsten umuligt at røve bankboksen.

 

Når der ofte er 15 betjente, som henter liv i skabet hele tiden, så er det rimeligt svært for de 3-4 personer som laver PD-Raidet, og hvis man nu ikke kan få pengene med det samme, så er det jo kun spild af våben, hvis du laver PD-Raid.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Scaled skrev:

Det er vel et godt forslag, men det vil bare gøre det næsten umuligt at røve bankboksen.

 

Når der ofte er 15 betjente, som henter liv i skabet hele tiden, så er det rimeligt svært for de 3-4 personer som laver PD-Raidet, og hvis man nu ikke kan få pengene med det samme, så er det jo kun spild af våben, hvis du laver PD-Raid.

 

Ideen er ikke, at politiet skal have pengene.

 

Det er eventuelle folk som nu counter PD raider, altså tyve og gangsters.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
På 12/02/2019 den 12:53 PM , OpK skrev:

 

Ideen er ikke, at politiet skal have pengene.

 

Det er eventuelle folk som nu counter PD raider, altså tyve og gangsters.

så hvis man dør af politiet beholder man pengene og når tyve/gangsters dræber dig får den person pengene eller hvad?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, ibex123 skrev:

så hvis man dør af politiet beholder man pengene og når tyve/gangsters dræber dig får den person pengene eller hvad?

 

Tror du har misforstået noget. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lav en model, som er en duffelbag, og gør så den spawner, når du har røvet boksen. Gør herefter, at du først kan tage indholdet, når du x distance væk fra pd. Tasken kan bæres som non-vip med gravity-gun, og kan smides på ryggen som vip. Ligesom med printers.

 

Bliver du dræbt med tasken på ryggen vil den selvfølgelig blive dropped på jorden som vil gøre det muligt at samle den op, hvis du counter. 

 

Politiet burde bare kunne trykke “use” på tasken, også ryger pengene tilbage i boksen. Tasken skal dog ligge på jorden i x antal sekunder før de kan sendes tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, ibex123 skrev:

Syntes det vil blive for synligt at man lige har røvet PD boksen

Det er det lige meget hvad? Hvis du er politi og der er nogen der prøver og røve boksen så kommer der også en lille fin rød besked nede i højre hjørne.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Paki skrev:

Lav en model, som er en duffelbag, og gør så den spawner, når du har røvet boksen. Gør herefter, at du først kan tage indholdet, når du x distance væk fra pd. Tasken kan bæres som non-vip med gravity-gun, og kan smides på ryggen som vip. Ligesom med printers.

 

Bliver du dræbt med tasken på ryggen vil den selvfølgelig blive dropped på jorden som vil gøre det muligt at samle den op, hvis du counter. 

 

Politiet burde bare kunne trykke “use” på tasken, også ryger pengene tilbage i boksen. Tasken skal dog ligge på jorden i x antal sekunder før de kan sendes tilbage.

Du er seriøst genial.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.