Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på xKow


Bjarne TWN

Recommended Posts

Dit ingame navn:Abdul Eriksen
Staff ingame navn:xKow
Dit SteamID:STEAM_0:0:118501457
Staff SteamID:STEAM_0:0:150027929
Forklar situationen: Det hele starter med at min ven bliver jailed for phys gun abuse, der vælger jeg så at spørge personen der callede case på det, hvorfor han callede. Derefter tper xKow så til mig og siger at jeg ikke må bruge pm til noget uden for rp. Der vælger jeg så at sige til ham at, han er den eneste der nogensinde har sagt det til mig. 
Efter det forklarer jeg ham så at jeg gjorde det for at få at vide, hvordan det kunne forstyrre hans rp når han gjorde det inden i vores base. Det bliver jeg så ved med at forklare xKow i lang tid, hvor han ikke forstår det, han bliver simpelthen bare ved med at fortælle mig jeg ikke skulle have skrevet til ham.
Så efter at have forklaret ham det i en 5 minutters tid jailer han mig uden at sige noget, derefter siger jeg til ham at han ikke bare kan jaile mig fordi vi ikke er enige. Han indser hurtigt sin fejl og unjailer mig, der siger jeg så at han er uegnet til staff og kalder ham dum, simpelthen fordi jeg var så irriteret på det tidspunkt. Jeg er godt klar over at jeg også gjorde noget dumt. (Det med at kalde ham dum og uegnet til staff arbejde).
Det var egentlig bare det jeg ville klage over.
Bevis: Har intet bevis udover et øjenvidne (Som i ikke kan bruge til noget), men håber bare at xKow kan være ærlig i den her sag.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Abdul Eriksen.

Det starter med din ven for 600 sekunders jail for mild physgun abuse, der efter begynder du at skrive til Annie som kaldte case på din ven "Tag dig sammen, du kunne da være ligeglad."

Derefter vælger Annie at kalde case på at du er provokerende overfor ham, jeg kommer så og får vist de beskeder du sendte, hvor jeg vælger at goto dig.

Da jeg kommer over til dig forklare at du skal lade ham være, eftersom sagen intet har med dig at gøre.

Du begynder så at ville vide hvorfor han callede case, nu når det ikke ødelagde hans rp, hvor jeg fortæller at der intet er galt i at han caller case når han ser en person bryde en regel. Du begynder så at sige igen at det ikke forstyrrede ham og ikke forstod hvorfor han callede case på din ven.

Jeg begynder at blive irriteret  og fortæller dig det samme igen, hvor du stiller samme spørgsmål igen.

Jeg fik formuleret det med PM forkert og det beklager jeg. Men efter jeg sagde det begyndte du også at blive irriteret og begynder at snakke om at det ikke var sådan det hang sammen.

 

Jeg blev træt af dig og jailede dig fordi du tydeligvis ikke lyttede til mig,  så spørger jeg dig så om du er indforstået i det jeg fortæller dig og du svare så ja, hvor jeg vælger at unjail dig eftersom du jo så hele tiden godt har været klar over hvad jeg fortalte dig.

Jeg beklager jeg handlede lidt hurtigt, men det ændre heller ikke på dit provokerende adfærd både overfor mig og Annie, ikke var okay.

 

Fortsat god aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg forklarede dig i hele 5 minutter (eller noget i den stil). At formålet med den pm var at vide hvordan det kunne forstyrre hans rp.

2. Jeg forstod godt hvad du sagde, det husker jeg også at jeg informerede dig om op til flere gange.

3. Det kan godt være at du syntes det er i orden, fordi du handlede hurtigt. Det mener jeg ikke, jeg syntes at det du gjorde forkert var at give mig jail, og at du ikke kan finde ud af at holde hovedet koldt. Og med hensyn til det der med st jeg sagde st jeg forstod dig, det sagde jeg aldrig jeg sagde bare at du misforstod mig, men igennem hele casen har du både kaldt og hentydet til at det var mig der var dum.

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Det kan godt være det på ingen måde forstyrrede hans rp, dog ændrede det stadig ikke på at han gerne må kalde case, på en person som bryder reglerne.

2. Hvis du godt forstod hvad jeg sagde, var der ingen grund til at du skulle blive ved med at sige det samme igen.

3. Jeg siger ikke det er i orden at jeg handlede hurtigt, det beklager jeg også, du gad bare ikke kommunikere ordenligt i casen, derfor fik du jail.

Og jeg spurgte dig tydeligt inden jeg unjailede dig "Forstår du hvad jeg fortalte dig før?" Hvor du så siger at det havde du lige sagt du godt forstod.

Derudover har jeg på ingen måde hentydet til du var dum, du fik bare dig selv til at se sådan ud, når du ikke lyttede til hvad jeg sagde.

Hvis du har mere til det vil jeg gerne snakke med dig på Teamspeak, så kan vi tage den der.

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Det forklarede jeg også under hele casen, ( en af de ting du ikke fangede) at jeg udmærket var klar over at man godt må kalde case når man oplever regelbrud.

2. Det er der da, når jeg godt forstår dig men du ikke forstår mig, vil jeg gerne forklare dig det så du får det bedste overblik som muligt.

3. Under hele casen snakkede vi om tingene og jeg forklarede mig selv hele casen, snakkede hver gang du ikke gjorde så det argument der, kan du godt pakke langt væk. Og med hensyn til det jail der unjailede du mig, så snart jeg forklarede mig for 10 gang eller noget i den stil, forstod du det og så blev jeg unjailed.

Jeg har desværre ingen mulighed for at snakke på ts før tirsdag.

Hav en fortsat god aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du var tydeligvis ikke indforstået i hvorfor Annie kaldte case, eftersom du blev ved med at sige at han da bare kunne være ligeglad.

Og det var først til sidst, hvor du faktisk fortalte du godt forstod det, du var igennem hele casen utroligt sat ind på at det ikke gav mening at Annie havde kaldt case på din ven. Jeg syntes det er fint du klager over det jail jeg gav dig som jeg godt vidste var forkert.

Du forklarede heller ingen ting under casen, andet end det med PM.

 

Jeg vil rigtigt gerne snakke med dig på ts, men har dog ikke mulighed fra imorgen til på fredag, eftersom jeg tager på vinterferie.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Bjarne TWN Det forstyrre mit RP, det med PM, når jeg sidder som fx betjent, og sidder og skriver med folk som gerne vil spørge om RP ting. Da jeg ser lastbilen være over jorden, caller jeg self, fordi han har brudt en regl. 

 

Og xKow sagde det samme igen og igen og igen, og så vælger han at tage mig derover endnu en gang! Han beder mig så om at jeg skal forklarer dig, hvilket jeg så også gør! men det forstod du heller ikke... men lige meget hvad, havde du fået jail, hvis det var mig der var Admin! siden du var mega provokerende overfor mig, og skrev uden for RP. jeg ved godt at jeg selv virkede lidt irrieterende, men jeg giver dsv. det samme tilbage som andre giver til mig!

 

ord sproget "Hvis du smiler til solen, smiler solen igen." det er det jeg bruger, da jeg hader folk der fx irritere under bygger skilt. så hvis de virker provokerende, så provokere jeg altså også lidt tilbage, for at de kan stoppe og ikke synes det er sjovt mere.

 

// Annie

Link til kommentar
Del på andre sites

Forklarede jer begge to rigtig mange gange, at jeg godt vidste at @OfficialAnnie gerne måtte calle. Og at formålet med den pm var at vide hvordan det kunne forstyrre nogens rp. Desuden forklarede han det til mig en gang imens du var det, så prøv lige at tage en slapper. Også med at -rep alt hvad jeg skriver herinde.

 

Jeg forklarede også til xKow at jeg havde forstået det, og jeg bare ville vide hvordan det kunne forstyrre nogens rp. Så vælger du at forklare mig det en gang til efter jeg har forklaret dig det. Og hvis dit ordforråd, ikke er specielt stort, syntes jeg ikke du skal være staff. Desuden kunne du hverken formulere dig selv eller forstå noget af det jeg sagde. Glemte forresten også at skrive at jeg var ret træt af den måde du afsluttede casen på, det syntes jeg var meget uretfærdigt. Jeg forklarede dig imens jeg var i jail at jeg havde forstået hvad du sagde, fra første gang du sagde det, og det var dig der havde misforstået mig hele casen. Der unjailede du mig, hvor jeg ville vide hvorfor jeg skulle unjailes når, jeg ikke havde givet dig ret. Der vælger du bare at skynde dig at tp væk, sekundet du unjailer mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

At klage over, at noget forstyrre ens RolePlay er en reel og gyldig grund til at kalde admin, hvis det forårsages af et regelbrud. At spørge personen der anmeldte det, hvordan det kan forstyrre RP, ville være det samme som at spørge bibliotekaren, hvorfor hun tysser ad dig når du snakker for højt.

 

Det er fint du spørger, men, hvis et regelbrud bliver anmeldt som forstyrrende, så kan du ikke gøre indsigelse på det, fordi som sagt -> det er et regelbrud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er også kun fair, at du sætter krav på en forklaring. Men i denne sammenhæng er det lidt svært sige, at du har krav på en forklaring, eftersom du ikke rigtigt havde noget med den fortløbende sag at gøre.

 

Jeg kan godt forstå din frustration med, at du fik jail. Men eftersom du ikke har modtaget længerevarende straf, så lukker jeg klagen her. Har du noget at tilføje må du hellere end gerne skrive en besked til mig her på forum.

 

👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.