Hop til indhold
Stavox

[Solved] Straffe Attest


Recommended Posts

Jeg synes det ville være fedt måske på sin tablet at se hvilke straffe men havde fået, som bøder og fængsel straf, det ville måske bringe lidt hviden omkring hvor dårlig man er til at køre, hvor hurtigt man normalt køre og hvor dårlig man er til at skyde pulle så de bare snupper dig i med sin baton? Synes selv det kunne være lidt sjovt at få et indblik i hvilke straffe man egentligt fik på serveren.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 10/02/2019 den 1:29 PM , Mic skrev:

Hvis du er betjent kan du godt se din "straffeattest", hvis du søger på en borger og så trykker på "Ransagninger",  Eftersøgninger" og så den sidste tap jeg ikke kan huske hvad hedder, men så kommer der en liste over hvad de har lavet

Er enig med @Mic.
Hvis en betjent har brug for det, evt. ved en job samtale (som (vice)rigspolitichef).
an dog godt se hvor @Holzt #BringBackBilFriSønd vil hen. Men kan ikke 100% se hvad man, som kriminel / borger, ville bruge det til?
Skriv gerne hvis du har en god idé eller noget 😛

- Noah

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
34 minutter siden, ibex123 skrev:

Er det bare mig der har forstået det sådan her hvis du leaver må man først joine igen efter 30min

Hvis du leaver i en situation hvor du har mistet din bil eller du er kidnappet. Så må du først joine igen efter 30 minutter.

Link til kommentar
Del på andre sites

50 minutter siden, Beider skrev:

Hvis du leaver i en situation hvor du har mistet din bil eller du er kidnappet. Så må du først joine igen efter 30 minutter.

men vil det så ikke blive det samme med straffe attest?

 

-skrevet på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.