Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Magtmisbrug


MIKETHEWOLFMANN

Recommended Posts

Jeg vil gerne klage over martus, efter 2x case ang farlig kørsel, hvor bimse begge gange har givet mig ret. Martus vælger derefter at søge jobbet som rigspolitichef for at misbruge denne stilling til at fyre mig som betjent.
Jeg søgte igen jobbet som betjent, og fik det, få sekunder efter får jeg følgende besked fra martus "hvis du skal være betjent skal du tage dig samme okay?", da jeg ingorere denne besked, afskediger han mig endnu engang fra jobbet.

Link til kommentar

Det er korrekt vi var i case fordi jeg mente du ikke gjorde dit arbejde som politi ordenligt og arrestede Mayan og jeg med en ugyldig grund.

 

Lidt efter casen var slut vælger jeg at gå Vicerigspolitichef, fordi jeg gerne ville spille som betjent. Jeg undersøger hvilke betjente der er og ser dig, jeg fjerner dig fra politiet fordi jeg ikke mener at du er kvalificeret nok til at være politibetjent. Cirka 10-15 minutter senere ser jeg dig som politibetjent igen, og skriver en privat besked til dig "Hvis du skal være betjent skal du tage dig sammen, okay?" du vælger ikke at svare og jeg skriver endnu en besked, som du heller ikke svarer på. Jeg fjerner dig så fra politiet med grunden "Svarer ikke lederen", som du heller ikke gør. Jeg mener ikke selv jeg har misbrugt min magt, eller fjernet dig fra politiet uden en gyldig grund.

 

Hvis jeg er lidt langsom til at svare, er det fordi jeg tager på ferie i morgen.

Link til kommentar

Bimse mener at jeg reagerede korrekt, det vil sige at du går stik i mod det bimse har afgjort og tager sagen i egen hånd og går rigspolitichef og vælger at fyre mig. Det er så forkert misbrug af din stilling som det overhovedet kan blive. Og grunden til at jeg ikke svarede dig er at Bimse sagde vi skulle lade hinanden være resten af aftenen, så det var det jeg gjorde. 

Link til kommentar

Jeg valgte at demote dig fordi jeg ikke synes du var kvalificeret nok til at være politi. Du havde stor chance for at kontate mig og få yderligere svar, anden gang du går som betjent skrev jeg om du kunne tage dig sammen og du svarede mig ikke, derfor demotede jeg dig. Kan ikke se hvordan det kan være magt misbrug når jeg ikke synes du er kvalificeret til at være betjent. Grunden til at jeg demotede dig er ikke pga af casen, men bare at jeg synes du ikke er kvalificeret nok til politiarbejde.

 

Link til kommentar

Hej MIKETHEWOLFMANN

 

Du har været job-bannet fra alle politijobs 6 gange, senest var i går af Bimse selv. Du har også været jailet/bannet for RDA og CDM (dog forholdsvis kort).

 

En vicerigspolitichef må sammensætte sin egen politistyrke fuldstændigt som han/hun ønsker.

 

Martus var utilfreds med hvordan du var betjent før han gik vicerigspolitichef, så derfor giver det også god mening at han demoter dig som det første, da han på forhånd ved at du ikke vil kunne passe ind.

 

Da du så joiner anden gang, skriver han at du skal tage dig sammen, han slutter beskeden med et spørgsmålstegn, som tydeligt indikerer at du skal svare tilbage.

 

Jeg mener ikke at der er tale om magtmisbrug her, men sagen bliver selvfølgelig ikke lukket før du selv får mulighed for at svare.

 

Jeg vil også gerne opfordre folk til at tage sig fucking sammen og lade vær med at downvote svarene givet herinde, bare fordi de ikke kan lide personen.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.