Hop til indhold
Stavox

[Solved] Poilitiskab Regl


sucraM

Recommended Posts

Mig og Tacti vi vælger at pdraide. Vi får skudt alle og der er kun 1 mand tilbage. vi står lige inde får døren, og politimanden står ved i rummet ved politiskabet.  Politimanden vælger at bruge politiskabet som cover. Problemet er at når han peaker og mister liv, går han ind i cover ved politiskabet og tager liv igen. dette gentager sig i flere minutter og imens mig og Tacti mister vores liv får politimanden hele tiden nyt liv og armor.

 Hvis politiet har sat deres smart doors op som på billedet er det næsten umuligt komme ind og dræbe betjenten. Tacti prøvede flere gange at keypadcracke døren foran os men, lige meget hvor lang væk han var kunne politimanden stadig ramme ham. Derfor syntes jeg at i burde lave en regel som sagde at du fik ban hvis du abusede skabet ville du få ban. Eller sætte en cooldown på skabet, da det giver en unfair fordel for politiet.

Hvis i har andre forslag til hvordan dette kan undgås, så bare kom med dem. 🙂

 

- Lonelylone

20190209001249_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Guzern skrev:

Kunne i så ikke bare gå om bagved PD og wallbange ham? Han er fanget i et hjørne, hvis en af jer står og holder der ved smart dooren anyway

Det vil være meget sværere da vi ikke vil kunne se ham, og han bare kan få ind i et andet rum.

7 timer siden, TacoCat :D skrev:

Misbrug af gamemechanics? Yes? 

Jeg callede og MRBIG kom, men han kunne ikke gøre noget da der ikke var en regel om det. Derfor sagde han at jeg skulle lave et 

post. Men ja det er vel misbrug af gamemechanics.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Houston skrev:

Jeg synes, at det er fint som det er nu. De kriminelle mangler lidt modstand, og det bør vel ikke ligefrem være let at røve en politistation?

Ja det er fint at have lidt modstand. Men det politimanden gjorde syntes jeg var over grænsen. Mig og Tacti havde ingen chance da han også var vip og fik 200 armor. Jeg syntes godt at politiet skal kunne tage liv og armor under pdraid. Men man kunne måske sætte en grænse eller cooldown for det. Fordi hvis alle gør som politimanden, vil der jo næsten aldrig komme et pd raid der lykkes for kriminelle.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, LonelyLone skrev:

Fordi hvis alle gør som politimanden, vil der jo næsten aldrig komme et pd raid der lykkes for kriminelle.

Det er rimelig sjældent, at man er så uheldig at PD-raide, når der står en betjent inde ved skabet - i hvert fald for mit vedkommende. Har faktisk kun oplevet det en enkelt gang.

Så kan man jo så også vurdere, om det ikke delvist er fordi, at I kun er to pd-raiders. Havde I haft nogen til at stå og skyde mod ham mens en anden keypad-crackede, kunne man nok godt have fået ham. 

 

PD-raids bør i det hele taget være noget man planlægger og overvejer.

Man bør planlægge sin taktik og overveje antallet af medhjælpere, fremfor blot at gå ind med en anden tilfældig gut samt en M14 for derefter at skyde løs. 

Jeg synes, at det skal være svært - jeg er næsten sikker på, at hvis I havde tænkt jer om, havde I nok kunne få ham på en eller anden måde. 

 

Dog ville cooldown ikke skade - men det virker dumt at lave en regel omkring det.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, TheBadCop skrev:

Jeg er klart med Houston her. Som betjent er PD-raid allerede svært nok, så det er nok den eneste fordel betjente nærmest har. Synes det skal blive som det er nu 🙂

 

 

Du har nok i ret i at det er svært at for politiet at forsvare pd. Jeg ved godt hvor nederen det er, som politi at miste alt du og alle andre betjente har arbejdet for, i den sidste time. Men hvis den her taktik bliver mere udbredt, og flere politibetjente begynder at campe ved politistabet. Så tror jeg at rollerne bliver byttet, og det bliver super sværdt at pd raide.

6 timer siden, Houston skrev:

Det er rimelig sjældent, at man er så uheldig at PD-raide, når der står en betjent inde ved skabet - i hvert fald for mit vedkommende. Har faktisk kun oplevet det en enkelt gang.

Så kan man jo så også vurdere, om det ikke delvist er fordi, at I kun er to pd-raiders. Havde I haft nogen til at stå og skyde mod ham mens en anden keypad-crackede, kunne man nok godt have fået ham. 

 

PD-raids bør i det hele taget være noget man planlægger og overvejer.

Man bør planlægge sin taktik og overveje antallet af medhjælpere, fremfor blot at gå ind med en anden tilfældig gut samt en M14 for derefter at skyde løs. 

Jeg synes, at det skal være svært - jeg er næsten sikker på, at hvis I havde tænkt jer om, havde I nok kunne få ham på en eller anden måde. 

 

Dog ville cooldown ikke skade - men det virker dumt at lave en regel omkring det.

Ja du har ret at pd raids skal planlægges, men vores pd raud havde jo lykkedes hvis dette ikke var sket.

Det kan måske være lidt overkill at lave en regel, men det vil helt klart hjælpe med en cooldown, så det ikke er umuligt for kriminelle at dræbe nogle der står og camper ved politiskabet. 

Jeg ville være tilfreds, hvis der kom en cooldown på skaber under pdraid’s.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Houston skrev:

Det er rimelig sjældent, at man er så uheldig at PD-raide, når der står en betjent inde ved skabet - i hvert fald for mit vedkommende. Har faktisk kun oplevet det en enkelt gang.

Så kan man jo så også vurdere, om det ikke delvist er fordi, at I kun er to pd-raiders. Havde I haft nogen til at stå og skyde mod ham mens en anden keypad-crackede, kunne man nok godt have fået ham. 

 

PD-raids bør i det hele taget være noget man planlægger og overvejer.

Man bør planlægge sin taktik og overveje antallet af medhjælpere, fremfor blot at gå ind med en anden tilfældig gut samt en M14 for derefter at skyde løs. 

Jeg synes, at det skal være svært - jeg er næsten sikker på, at hvis I havde tænkt jer om, havde I nok kunne få ham på en eller anden måde. 

 

Dog ville cooldown ikke skade - men det virker dumt at lave en regel omkring det.

Hvad med at begrænse, antal af gange man kan vælge liv/armor i et pdraid, og når det er slut, fortsætter det bare som normalt?

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Hvad med at begrænse, antal af gange man kan vælge liv/armor i et pdraid, og når det er slut, fortsætter det bare som normalt?

Jeg synes, at en cooldown på 30 sekunder ville være bedre fremfor at begrænse antallet.

 

1 time siden, LonelyLone skrev:

Ja du har ret at pd raids skal planlægges, men vores pd raud havde jo lykkedes hvis dette ikke var sket.

Det er lige præcis mit argument for, at det ikke skal være en regel. Det er for let at vinde et PD-raid for kriminelle, og det bør ikke være let for 1-2 personer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Houston skrev:

Jeg synes, at en cooldown på 30 sekunder ville være bedre fremfor at begrænse antallet

Du har nok ret med, at det er for let nok at vinde pdraid.  Jeg tænker at en cooldown på 30 sekunder når der er pdraid, helt klart vil hjælpe på problemet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.