Hop til indhold
Stavox

[Solved] GMC Lastbil


Hej med dig

Recommended Posts

Hejsa, har tænkt meget over hvor effektiv den der GMC lastbil egentlig er, det jeg syntes er ærgerligt er at ladet bag på ikke rigtigt kan bruges til noget da døren bare er nocollided.

Så det jeg tænkte var om når man lukkede den ville den være collided, så at man fx kunne tage en golf bil, printere, våben osv. 

For at man så kan komme der ind og ud, kunne ejeren self gøre det man plejer, men andre mennesker kan lock pick/politi kan battery ram den op.

Ved ikke om det er dumt tænkt, men syntes bare den ville leve mere op til sin karakter hvis man kan kalde det for det.

Da det er den eneste lastbil på serveren, kunne man lave nogle fede rp ting med det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså du kan allerede have biler inde i lastbilen, bare træk håndbremsen. Problemet er også bare, at genstande mellem lastbilen og en prop (ladet), der flyver rundt, er serveren ikke særlig glad for. Det vil være det samme som at have en hel stak printere og smide en prop ind i den. Jeg kan godt se pointen i idéen, men i praktisk vil det skabe flere problemer end gøre gavn.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Altså du kan allerede have biler inde i lastbilen, bare træk håndbremsen. Problemet er også bare, at genstande mellem lastbilen og en prop (ladet), der flyver rundt, er serveren ikke særlig glad for. Det vil være det samme som at have en hel stak printere og smide en prop ind i den. Jeg kan godt se pointen i idéen, men i praktisk vil det skabe flere problemer end gøre gavn.

Kan man ikke på en måde fikse det? 

Altså så de kan ligge stille på en måde.

Har bare altid haft det ønske, at man kunne bruge ladet til noget praktisk.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.