Hop til indhold
Stavox

[Solved] notifikationer med opdateringer af lovene


Ra1fi💧

Recommended Posts

27 minutter siden, Ra1fi skrev:

Hej nu har jeg haft et problem med, at jeg ikke kan se, når der kommer en ny fartgrænse og givet forkerte bøder og synes det er dumt, at man ikke får en notifikation, når der kommer ny love.

Hvad siger i?

 

20 minutter siden, Jack Mount skrev:

Det ville være fedt hvis skiltene rundt på mappet viste fartgrænsen

Hvad med, at Politi Borger blev lavet til så man kan se lovene og man får en notifikation omkring ens sager og lovændringer?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Krillex :) skrev:

Hvis du ikke er akt for doven kan du bare gå en på politi appen og tryk på love, der kan du se lovene.

 

Og hvor tit gør du det? Du ved jo aldrig om lovende ændre sig overhovedet dermed ville det være en god idé, med en notifikation. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne eventuelt slå pop op meddelelser til og fra, hvor man så får en besked nede i højre hjørne, når noget ændre sig. Og her indgår regler, hvis dit gang medlem er fængslede, eller hvis nogen fra dit gang dør.

Så du har altså 3 steder hvor du kan sætte et flueben, og vælge hvilke pop op beskeder du ikke vil modtage og hvilke du vil modtage.

 

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg syntes at det lyder som en fin idé.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Det er faktisk planlagt at udfase muligheden borgmesteren har for at fastsætte fartgrænser. Det bliver tit sat urealistisk højt eller lavt, og der er ingen grund til at kunne justere det.

En broadcast med lovændringer er dog en god ide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.