Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning // KaptajnKian


KaptajnKian

Recommended Posts

----------------------------

Forum navn: KaptajnKian

 

 

Steam ID: STEAM_1:0:61075706

 


IRL fornavn: Kian

 


Alder: 16

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg er Co leader i en Clash Royale clan, hvor jeg herinde har massere administrative handlinger der skal udføres. Udover det ejer jeg min helt egen klub på dette forum, hvor ting skal gøres, selvom de måske ikke altid er sjovest.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Jeg er bedre end alle  andre fordi jeg er 16 og bedre end alle andre.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej, men jeg har kicked folk fra min klan før, jeg har brugt mine powers førhen, ULX er vidst adminpowers, det har jeg læst mig frem til.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:Jeg er god til at skrive og tale.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg er online rigtig ofte på stavox.dk

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har på nuværende tidspunkt ikke Garry's mod, men i har vel brug for nogle forum-moderators?

----------------------------

 

 

Hilsen Kaptajnen.

- Jeg har tysk lige nu

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, KaptajnKian skrev:

jeg har jo ikke garry mod? klart du aldrig har set mig på evocity eller rockfod?

Undskyld hvad? Du har ikke garry's mod men vælger at ansøge som moderator på et garry's mod community....

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jakob skrev:

Undskyld hvad? Du har ikke garry's mod men vælger at ansøge som moderator på et garry's mod community....

jeg vil da gerne være moderator på jeres forum, så jeg kan banne de onde mennesker. håber da jeg får råd til garry mod inden 2022.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jakob skrev:

...... du tjener ikke på at være staff ved stavox. Du er stavox største joke 

jeg kan se at du selv har en åben ansøgning, er det måske ikke en god ide at tale pænt til andre så?

jeg vil bare gerne hjælpe så meget som muligt, og du er ond 😞

alt jeg kræver er et grønt navn i online-player boksen?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Jakob skrev:

1. Du tror man tjener ved at være staff.

2. Du har ikke spillet Garrys mod

Kan godt se jeg gik over stregen, har slettet beskeden 

-Rep 

Har ikke spillet

Tror han er bedre end alle 

Flab

 

Tror, at vi har misforstået hinanden. Det eneste jeg vil er at hjælpe folk, og have mit navn bliver grønt.

Du er et ondt menneske, du burde ikke være staff heller. jeg kan ik gøre for jeg er fattig, jeg elsker stavox

jeg er bedre end andre (f.eks. dig) til at være sød mod folk. din "flab"?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.