Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


Hubo

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:20293037

Hvorfor skal du unbannes: Hej team Stavox, jeg kom ind på jeres server sammen med en ven efter en lang pause fra Garry's Mod. Mig og min ven besluttede at vi sku lave noget weed, ja så lavede vi weed i en times tid og så magtede vi ikke lave det mere så jeg havde nogen seeds tilovers (på det tidspunkt var jeg ikke klar over at man kunne slette ting fra ens inventory så jeg gjorde noget meget dumt) så det jeg gjorde var at ved tunnelen på vej ud af byen kastede jeg omkring de 20-30 seeds på jorden. Der kom en admin og spurgte om hvad jeg lavede trode ikke han snakkede til mig i starten fordi der var en anden dude ved siden af mig så sagde ''ikke noget hej hej'' for sjovt. Efter det så tog han mig og freezede mig så fandt jeg ud af at det var mig. Adminen spurgte om hvad jeg lavede så sagde jeg ''at jeg kastede lidt seeds'' så sagde han til mig ''er du klar over du var ved at crashe serveren ved det der?'' det vidste jeg så slet ikke jeg var helt forviret og så fik jeg ban. Så jeg må undskylde for min opførsel på serveren. Mvh. Hubo

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:20293037

Grund: Forsøg på crash serveren

Navn: Hubo

AdminID: STEAM_0:1:71214922 - Brian Johansen [junioradmin] - Profil

Unban: 10-02-19 19:25

Banned: 27-01-19 19:25


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Du bedes vente 7-14 dage, før du skriver en ny unbanrequest, såfremt andet ikke er angivet af kontrolløren.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for det er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.