Hop til indhold
Stavox

[Solved] Håndjern til politiet?


Filsøe

Recommended Posts

Hejsa, kom nu på et lille forslag ved ik om det lavet før men tænkte det kunne være en god mulighed når nu du er betjent.

 

Jeg tænkte på at Politiet kunne få håndhjern så de kriminelle kunne blive kørt tilbage til pd og blive afhørt hvis de nu havde lad os sige kørt en ned eller hvis han nu havde kørt dybt ulovligt. Der ville jo i bund og grund komme mere rp ud af det.  Du os self kunne blive sat i fængsel med arrest batton når straffen er erklæret af den nuværende betjent.

Det ville højst sandsynlig formindske Rda casene, da den kriminelle nu var blevet afhørt samt erklæret skyldig i tingene.

 

Håber i tager godt imod mit forslag. God aften!

 

//Mohammed

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder som et godt forslag, men som Emoyly har skrevet

 

Håndjern
Håndjern ville ødelægge balancen mellem kriminelle og politi, og ville nok resultere i at politiet bare skyder folk i stedet.

 

tror jeg ikke det bliver tilføjet 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Monada_ skrev:

Lyder som et godt forslag, men som Emoyly har skrevet

 

Håndjern
Håndjern ville ødelægge balancen mellem kriminelle og politi, og ville nok resultere i at politiet bare skyder folk i stedet.

 

tror jeg ikke det bliver tilføjet 

Det jo altid værd og prøve at få det tilføjet!

 

🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Så der var faktisk lavet opslag angående det før. My bad

Det var sådan set ikke et opslag om det, men bare en ide DoktorDim kom med i et andet forslag, som omhandlede fists i fængslet.

 

Sååe teknisk set ikke din fejl hehe

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Guzern skrev:

Endnu en negativ side ved det er:

 

Jeinere som Zlaskedrengen og lignende sætter sig enten bare AFK eller leaver fordi de ikke gider køre hele vejen til PD for at komme i jail.

Enten eller ja.

46 minutter siden, Jakob skrev:

Det kan nemt blive abused

Det kan det os men det ku da være fedt og give håndjern på så den kriminelle kun kan løbe uden at kunne skyde fra sig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det kunne være meget fedt.

Fx:

Jeg har set Per med dit våben fremme.

I stedet for at gå direkte hen og slå ham med en pind, så kunne det være federe, hvis man kunne gå hen lige tage håndjern på ham, tage hans våben og snakke med ham og så give en Evt bøde.

Self ikke h is han har begået mord eller lign.

 

-Skre et på mobil

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Jakob skrev:

Det kan nemt blive abused

Alt kan nemt blive abused

58 minutter siden, Mic Spammeren skrev:

Jeg synes det kunne være meget fedt.

Fx:

Jeg har set Per med dit våben fremme.

I stedet for at gå direkte hen og slå ham med en pind, så kunne det være federe, hvis man kunne gå hen lige tage håndjern på ham, tage hans våben og snakke med ham og så give en Evt bøde.

Self ikke h is han har begået mord eller lign.

 

-Skre et på mobil

Dog lyder det fedt men vil det så forgå på den måde at du slår ham med en metal armbånd og siger det er bedre? eller burde der går 2 sekunder inden han kommer i håndjernet og hvis det er sådan så held og lykke med at fange ham kun med brug af håndjern men ja det kan lave RPet sjovere men samtidig kan de bare flygte ud forand en bil og slippe for at komme i fængsel

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Maloni skrev:

2 sekunder inden han kommer i håndjernet

Ja der skal iværtfald være et delay.

Fordi ellers vil det blive abuset 100%. Ellers ville alle betjente bare direkte sætte en kriminel i håndjern når de hopper ud af bilen fx eller hvis du lige pludselig bliver stopper midt på gaden.

1 time siden, Maloni skrev:

så held og lykke med at fange ham kun med brug af håndjern

Du bruger jo heller ikke kun håndjern, hvis han løber på fod? Så beder du ham om at stoppe, og hvis han nægter bruger du din tazer?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Guzern skrev:

Endnu en negativ side ved det er:

 

Jeinere som Zlaskedrengen og lignende sætter sig enten bare AFK eller leaver fordi de ikke gider køre hele vejen til PD for at komme i jail.

 

4 timer siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Enten eller ja.

Jeg har lige udtænkt løsningen på det problem jeg nævnte:

 

AutoJail ligesom hvis man leaver i jail, også joiner igen. Evt 2-300 sekunder startid, også scaler den over tid afhængigt af om hvor lang tid personen spildte?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

AutoJail ligesom hvis man leaver i jail, også joiner igen. Evt 2-300 sekunder startid, også scaler den over tid afhængigt af om hvor lang tid personen spildte

Lyder som en ret dårlig løsning på problemet, der er jo heller ingen grund til at køre folk helt til pd. du kan da bare smide dem i håndjern og få dem til at sætte sig i bilen, hvorefter du kan afhøre dem der

Link til kommentar
Del på andre sites

Humm, jeg forstår ikke helt hvordan det ville kun få serveren/clienten til at kører langsommere pga bonemanipulation.

For til at starte med kan jeg se at der allerede er et Handcuffs system i DarkRP som vist virker fint, + så er der også en del alternativer, fx den her mod og den her.

 

Men jeg har også set videoer på ret mange populær engelske DarkRP servere som har et håndjern system, men hvor at spillerne stadig kan kører med "gmod FPS" selvom der er et håndjern system. Så hvis det virker der, burde det vil enlig også kunne fungere her uden lag?, eller er der noget præcist som kan forsage lag på serverne?.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Humm, jeg forstår ikke helt hvordan det ville kun få serveren/clienten til at kører langsommere pga bonemanipulation.

For til at starte med kan jeg se at der allerede er et Handcuffs system i DarkRP som vist virker fint, + så er der også en del alternativer, fx den her mod.

 

Men jeg har også set videoer på ret mange populær engelske DarkRP servere som har et håndjern system, men hvor at spillerne stadig kan kører med "gmod FPS" selvom der er et håndjern system. Så hvis det virker der, burde det vil enlig også kunne fungere her uden lag?, eller er der noget præcist som kan forsage lag på serverne?.

Tror det sidste link er forkert ved mig fører det tilbage til det her post

 

kopieret fra dit post

https://stavox.dk/forums/topic/22975-håndjern-til-politiet/?tab=comments 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 28/01/2019 den 10:35 PM , Monada_ skrev:

Lyder som et godt forslag, men som Emoyly har skrevet

 

Håndjern
Håndjern ville ødelægge balancen mellem kriminelle og politi, og ville nok resultere i at politiet bare skyder folk i stedet.

 

tror jeg ikke det bliver tilføjet 

Evt. gør så det tager cirka den tid man er teazed at sætte håndjern på personen 

16 timer siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Det første mod er ikke særlig pænt, og du kan hive folk efter dig hvis du sidder i bilen og den person som har dem på bliver revet med.

 

Det sidste mod er noglelunde okay 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Kagen skrev:

Evt. gør så det tager cirka den tid man er teazed at sætte håndjern på personen 

Det første mod er ikke særlig pænt, og du kan hive folk efter dig hvis du sidder i bilen og den person som har dem på bliver revet med.

 

Det sidste mod er noglelunde okay 

Ok, det var også bare hurtige eksempler på at der var visse håndjern mods, som så ud til at virke ok.

Men hvis det bliver til noget, kan devs sikkert også lave noget som er af den bedst mulige kvalitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes personligt at håndjern kunne være en dejlig ting til politiet da jeg synes man mangler dem.

Fx.

Hvis nu du har fanget en stor gruppe som du har en mistanke om at de har våben, så kunne man sætte håndjern på dem og derefter konfiskere deres våben.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.