Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning - Merlin


Merlin

Recommended Posts

Merlin's mod ansøgning - 28 - 01 - 2019

 

Ingame navn: Merlin
SteamID: STEAM_0:1:59856354
IRL fornavn: Lucas
Alder: 16 År - Fylder 17 år D. 09 - 02 - 2019

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har okay meget tidligere erfaring inden for spil community. Jeg har erfaring inden for CS:S CS:GO, Garry's mod. I de tidligere år spillede jeg meget CS:S, jeg syntes det var et fedt spil. Så jeg blev admin på Team-Turbo og spillede der et stykke tid, indtil det blev solgt videre. Efter det ramte jeg Danske viking hvor jeg spillede et stykke tid også. Efter dettejeg så  at udforske CS:S lidt mere og åbnede egen server i CS:S. Jeg havde et par community's i CS:S. Jeg syntes selv det gik meget godt og fik en god erfaring derfra, dengang jeg var 12 eller noget... Der var ca 40- 60 online om dagen. Jeg lærte hvordan man styrede det og hvordan man behandler folk ordenligt, så folk ikke mister lysten til at spille på severen. Efter jeg stoppede med CS.S hoppede jeg videre til CS:GO hvor jeg også har haft en server eller 2, det stoppede jeg også med efter et par måneder. Efter de år begyndte jeg så at spille Garry's mod.Hvor jeg har legede lidt med servere osv. Derefter startede jeg på Stavox, jeg blev jeg staff efter en 3 måneder, hvor jeg var staff i Ca 1 måned, der blev jeg demoted bagefter, men jeg var hurtig til ansøge igen og blev accepteret i Februar.  Jeg var staff i ca. 6 måneder og efter det begyndte jeg at gå lidt død, så jeg blev demoted, ca året efter bliver jeg så staff igen, hvor jeg var det et par måneder og efterfølgende sagde jeg op da jeg havde meget at se til. Jeg skulle til at starte  i Gymnasiet også var der en masse ting der skulle ses til osv. Nogle forstår mig ihvertfald godt. Men det er vist det jeg har haft erfaring med igennem årene 🙂 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jamen jeg er da mere kvalificeret end de andre ansøger fordi jeg har mange års erfaring inden for forskellige spil som CS:S, CS:GO & Garry's Mod. Jeg har spillet på serveren i meget lang tid så jeg kender reglerne som er på stavox. Jeg har 4500+ timer i Garry's mod og ca 3600 timer på jeres server. Jeg ved hvordan arbejdet skal gøres da jeg har gjordt det før. Jeg har en god opfattelse af hvordan jeg skal opføre mig over for spillere, så de får den bedste spille oplevelse her på stavox. Jeg giver fair straffe til folk og jeg lytter altid til begge parter, inden jeg beslutter om de skal straffes eller ej, hvis det er sådan en slags case. Jeg arbejder i en isenkræmmer butik til hverdag hvor jeg hjælper kunder tit og ekspedere kunderne. Jeg ved hvilken service de skal have i butikken derfor er jeg flink mod folk osv, så jeg kender til det. Jeg oplever tit at folk skriver i chatten "Er der nogle staff online?" - "Tager staff cases eller hvad?". Jeg er tit online så jeg vil have mulighed for at hjælpe folk det meste af dagen fordi jeg er aktiv på severen. Jeg vil være frisk på at hjælpe igen 🙂 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har kendskab til ULX da jeg selv har brugt det og det bliver også brugt på jeres server Stavox. Jeg kender mange commands, det ligger i baghovedet, fra de sidste par gange jeg har været staff, Så jeg syntes da jeg har erfaring med ULX🙂

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg syntes selv jeg formulere mig godt skriftligt. Jeg kan snakke og skrive flydende dansk. Jeg fortrækker altid at bruge min mikrofon frem for at skrive, da det er meget nemmere og er bare generelt bedre.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være online på disse tidspunkter:

 

Mandag - Torsdag: 15:00 - 23:30 

Fredag - Lørdag: 11:00 - til en gang ud på natten

Søndag: 11:00 - 23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej jeg har ikke så meget mere at sige, jeg tror det var det hele. Håber i vil overveje mig som staff igen :))

 

God dag til alle :))

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad fanden, Merlin, nu også dig, hvad fanden sker der, er det bare mig, eller ansøger alle bare nu?

Nå okay, men Merlin, du er sgu en meget flink knægt.

I alt den tiden, som jeg har kendt dig, har du sgu altid været flink, men nogle gange kan du også være en troll, men det er kun når vi har det sjovt. 

Nu har du også været tidligere staff, så regner med at du har styr på, hvad fanden du skal gøre i de forskellige cases.

 

Held og lykke, Tykke 🙂

Håber du bliver staff, så længe du bare ikke siger op den her gang, som alle de andre gange.

+Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, FragZone skrev:

+REP

-Moden

-Kan reglerne

-Gammel Staff

-Imødekommende

 

//FragZone ❤️

 

42 minutter siden, Mathiasrg skrev:

+REP

God ansøgning og nice guy

 

 

34 minutter siden, ᴛᴏʙʏ skrev:

Hvad fanden, Merlin, nu også dig, hvad fanden sker der, er det bare mig, eller ansøger alle bare nu?

Nå okay, men Merlin, du er sgu en meget flink knægt.

I alt den tiden, som jeg har kendt dig, har du sgu altid været flink, men nogle gange kan du også være en troll, men det er kun når vi har det sjovt. 

Nu har du også været tidligere staff, så regner med at du har styr på, hvad fanden du skal gøre i de forskellige cases.

 

Held og lykke, Tykke 🙂

Håber du bliver staff, så længe du bare ikke siger op den her gang, som alle de andre gange.

+Rep

 

25 minutter siden, Jack Mount skrev:

+REP 
Kender reglerne
 

Gammel staff

Flink

 

Tak for det alle sammen ❤️ 

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Kæmpe stort lækkert +REP

  • Flink
  • Tidligere staff
  • Kan reglerne
  • Selvsikker
  • Moden

-Bimse

 

28 minutter siden, Bims skrev:

+REP

Har forbedret sig siden sidst - flink, hyggelig og generelt nice

 

14 minutter siden, Schumacher skrev:

+REP

-Aktiv

-Tidligere staff

-Super venlig

 

Good luck

 

7 minutter siden, Maloni skrev:

+Rep

Flink gut som man kan stole på

Tidligere staff og lyder til at kende reglerne

Skylder mig og andre en del penge

Tak for det ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Jakob skrev:

+Rep

 

Gammelt staff

Aktiv

Hjælpsom

Tak for det ❤️

3 timer siden, br1zzle skrev:

kan du fucking bestemme dig

 

+rep fordi du ved hvad du laver og helt sikkert vil være en god tilføjelse til staffholdet

Hahah Tak for det ❤️

3 timer siden, Bjørnen skrev:

Du har været staff et par gange, men det er underordnet. 

 

Du kan finde ud af at være staff, og overholde relgerne. Du er generelt også meget flink

 

Held og lykke 

+REP

Tak<3 

2 timer siden, Hermione skrev:

3 gang er lykkens gang i'm i right

Det må man håbe haha 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

-Neutralt rep.

 

Super flink og alt det der, det ved vi jo :-) 

Men, hvad så når du bliver træt af det igen? Syns ikke du har holdt så længe de gange du har været staff, desværre for du var rigtig god til det!

Hvis nu du går hen og bliver accepteret så håber jeg ikke du bliver spild af tid ang. Oplæring og coaching osv.

 

Held og lykke!

-Chuck.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Chuck Norris skrev:

-Neutralt rep.

 

Super flink og alt det der, det ved vi jo 🙂

Men, hvad så når du bliver træt af det igen? Syns ikke du har holdt så længe de gange du har været staff, desværre for du var rigtig god til det!

Hvis nu du går hen og bliver accepteret så håber jeg ikke du bliver spild af tid ang. Oplæring og coaching osv.

 

Held og lykke!

-Chuck.

Tak for det Chuck. Det kan bruges 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Fillimus skrev:

+Rep

-Lang og god ansøgning 

-Godt argumenteret

 

 

5 timer siden, ZEN skrev:

+REP

- Meget god og lang ansøgning

 

5 timer siden, Zetaz skrev:

+rep

 

E2 GUDEN!!!!!

nice gut 

flink

 

5 timer siden, Bjarne TWN skrev:

+REP

Du er meget flink

Du er meget hjælpsom

Har aldrig oplevet et regelbrud fra din side

 

Held og lykke

Tak for det ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.