Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staffansøgning - FragZone


FragZone

Recommended Posts

Ingame navn: FragZone
SteamID: STEAM_0:0:63927113
IRL fornavn: Sebastian
Alder: 16
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja det har jeg, jeg har haft en masse gameservere, både i CS:S og i CS:GO, og det gik meget godt, der var altid spillere inde på de servere jeg har haft. 
Så jeg vil selv sige at jeg er god til at håndtere store opgaver. 
Jeg er også gammel staff hvilket nok er en fordel, for folk ved nok godt hvem jeg er.
Jeg var også Head Admin på Team Turbo's gameservere der de var oppe!
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
* Jeg vil gerne være en del af staff-teamet igen, da jeg gerne vil gøre en stor forskel inde på serveren, og give den bedste support.
* Jeg er den type der tager casene stille og roligt uanset hvilken type jeg får ind i casen.
* Jeg vil heller’ end gerne bruge 2 minutter ekstra på casen end at gøre den forkert.
* Jeg er ikke den person der bliver stresset over stressede síturationer, jeg tager opgaverne jeg får stille og roligt.
* Vil gerne stoppe mit RP pga en case.
* Hvis jeg møder nogle af mine venner i en case, så giver jeg dem ik fordele, vil hellere end gerne jaile dem i 300 sek, hvis de bryder reglerne. Så må de brok sig alt det de

vil,  laver ik om på tingene når jeg har taget beslutningen.
* Jeg har læst alle reglerne, så kan de fleste i hoved, hvis jeg er i tvivl om noget trykker jeg bare F1, også tjekker jeg dem hurtigt og finder det jeg er i tvivl med.
* Jeg har spillet Garrys' Mod i cirka 1020 timer, og 710 timer er inde på jeres servere.
* Jeg er meget imødekommende, hvilket betyder at jeg er nemt ved at lære folk at kende, og tager godt imod dem der spiller på serveren.
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jah jeg har meget erfaring med ULX, som sagt tidligere oppe så er jeg gammel staff på jeres servere, så derfor kan jeg mange ULX commands i hoved og ved hvad de gør.
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg bruger altid min mic in game, det eneste jeg bruger chatten til er når jeg skriver i ooc og i gang chatten osv.
Jeg er også god til at formulerer mig rigtigt så folk kan forstå hvad jeg mener.
Har ingen problemer med stavning og sprog, vil selv sige at jeg snakker flydende.
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: 15:30-23:00 
Tirsdag: 15:30-23:00 
Onsdag: 19:00-23:00
Torsdag: 19:00-23:00
Fredag: 15:30-02:00+
Lørdag: 12:00-02:00+
Søndag: 12:00-23:00
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg har et arbejde i SuperBrugsen. Men prøver at være på så meget jeg nu kan.
Jeg har også venner og familie udenfor computer verdenen, som jeg også vil have lidt tid sammen med.
I har tiderne hvornår jeg muligvis har mulighed for at komme på! Hvis jeg skal noget andet bliver staff-teamet selvfølgelig informeret.
Jeg er meget imødekommende som jeg har skrevet, jeg elsker at møde nye folk.
Og efter sommerferien smutter jeg på Tradium i Aalborg.

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning! Og ja er ved at blive meget aktiv igen:))

 

Mvh

FragZone ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Scaled skrev:

+REP

- Har været staff før - kan reglerne osv.

- Fin ansøgning, måske lidt forvirrende

Ellers synes jeg du virker inaktiv.

 

Held & lykke.

Tak ❤️

 

1 minut siden, Bimse👌 skrev:

+REP

  • Flink
  • Moden
  • Kan reglerne
  • Tidligere staff

Dog har du ikke været særlig aktiv.

Tak, og begynder self at være meget mere aktiv! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej FartbødeZone

 

Du er skide flink og begyndt at være aktiv på serveren igen hvilket er super fedt - dog er du ikke på ts? Nå ja, men derudover er du pisse flink du har styr på reglerne og er tidligere staff så du ved hvordan det fungere. Håber du får en chance mere held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Hermione skrev:

tror du har en chance på 1% for at kom ind siden du blev demoted for at abuse i høj grade ;D

Hej Hermione, jeg sagde selv op, så blev ikke demotet! Og hvad abusede jeg med? Det vil jeg gerne lige vide inden du begynder at spille klog?

 

22 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

-Rep this time fragzone. 

 

Langt fra set dig aktiv længe?

Kender ikke rigtigt til din personlighed eller hvordan du er som person ingame/Ts

 

dog held og lykke.

 

//Mohammed

Jeg har været meget aktiv på Rockford, for spiller ikke meget på Evocity.

5 timer siden, Zork skrev:

Hej FartbødeZone

 

Du er skide flink og begyndt at være aktiv på serveren igen hvilket er super fedt - dog er du ikke på ts? Nå ja, men derudover er du pisse flink du har styr på reglerne og er tidligere staff så du ved hvordan det fungere. Håber du får en chance mere held og lykke.

Tusind tak 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Knægt skrev:

+REP

-kan se han har brugt lang tid på sin ansøgning

- har været staff før så han kender reglerne

-han har en god personlighed 

 

Tusind tak 🙂

1 time siden, Ts (TsPxRpm) skrev:

+REP

- sød fyr

- Moden

- God ansøgning 

- Kan reglerne

Takk 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep

 

Du var vel en ok staff på et tidspunkt, men jeg må ærligt indrømme at du lige må spille lidt inde på serveren i stedet for at instant lave en staff ansøgning, du er LIGE kommet tilbage + jeg synes ikke rigtigt jeg ser dig aktiv. Det var iværdfald det jeg gjorde.

 

Og også som @Hermione siger, jeg ved ikke hvorfor du blev demotet eller om du så sagde op, men hvis det har noget at gøre med abuse eller du generelt bare kunne finde på at abuse som staff, så ved jeg ikke om jeg ville kunne se dig på staff teamet.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Sunix skrev:

Neutralt rep

 

Du var vel en ok staff på et tidspunkt, men jeg må ærligt indrømme at du lige må spille lidt inde på serveren i stedet for at instant lave en staff ansøgning, du er LIGE kommet tilbage + jeg synes ikke rigtigt jeg ser dig aktiv. Det var iværdfald det jeg gjorde.

 

Og også som @Hermione siger, jeg ved ikke hvorfor du blev demotet eller om du så sagde op, men hvis det har noget at gøre med abuse eller du generelt bare kunne finde på at abuse som staff, så ved jeg ikke om jeg ville kunne se dig på staff teamet.

Hej sunix, jeg ved godt jeg lavede en stor fejl der jeg var staff, men den tog jeg med Houston, og vi fik snakket om det. Hvis jeg bliver staff igen, så kan jeg self love 110% at det ikke sker igen eller lign. Men jeg sagde selv op da jeg ikke følte jeg gad g mod mere, og næsten aldrig spillede det. Derfor sagde jeg op 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.