Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Jeg vidste det ikke...


Hubo

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:20293037

Hvorfor skal du unbannes: Jamen jeg gik jo rundt og havde lidt seeds tilbage fordi jeg havde lavet weed så jeg havde ikke noget at gøre med dem så jeg gik bare rundt og kastede lidt seeds jeg var ikke klar over at man kunne slette dem og man fik serveren til at lagge... Så ja jeg har ikke så meget at sige mere end at jeg undskylder over min fejl.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:20293037

Grund: Forsøg på crash serveren

Navn: Hubo

AdminID: STEAM_0:1:71214922 - Brian Johansen [junioradmin] - Profil

Unban: 10-02-19 19:25

Banned: 27-01-19 19:25


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Hubo. Jeg kunne umildbart forstå på situationen at du havde spawnet en masse seeds,  hvilket fik serveren til at lagge en del. Jeg tp'er til dig hvor du så pludseligt stopper. Jeg spørger dig hvad du har gang i hvorefter du siger "Jeg har ikke gjort noget, hej hej" og så går du. Jeg tager rent instinktivt fat i dig og spørger så igen, hvad har du gang i. Du forklare så at du havde en masse seeds som du ikke vidste hvad du skulle gøre med. Jeg spørger så om du godt var klar over, at du var tæt på at crashe serveren hvor du så svare "Øhh nej", på en ret utroværdig måde. Jeg vælger derfor at banne dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

 

24 minutter siden, Brian Johansen skrev:

Hej Hubo. Jeg kunne umildbart forstå på situationen at du havde spawnet en masse seeds,  hvilket fik serveren til at lagge en del. Jeg tp'er til dig hvor du så pludseligt stopper. Jeg spørger dig hvad du har gang i hvorefter du siger "Jeg har ikke gjort noget, hej hej" og så går du. Jeg tager rent instinktivt fat i dig og spørger så igen, hvad har du gang i. Du forklare så at du havde en masse seeds som du ikke vidste hvad du skulle gøre med. Jeg spørger så om du godt var klar over, at du var tæt på at crashe serveren hvor du så svare "Øhh nej", på en ret utroværdig måde. Jeg vælger derfor at banne dig.

Jeg var ikke klar over at jeg ku blive bannet over og at det fik serveren til at lagge. Jeg er meget ked af det jeg har gjort og jeg vil meget gerne ind og spille på stavox igen. Jeg har grindet servern her fortiden og det er en fantastisk server så ja... Jeg har ikke rigtigt noget at lave nu. Men undskyld for det jeg har gjort. Jeg har virkelig fortrudt det jeg har gjort.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Brian Johansen skrev:

Jeg tænker at eftersom du ikke forsøgte at crashe serveren med vilje(hvilket jeg troede du gjorde), at du godt kan få nedsat din straf. Selvfølgelig skal dette lige afklares med kontrolløren @Mikk

 

 

 

Mange tak, jeg gjorde det selvfølgelig ikke med vilje! Helt vild undskyld var ikke klar over at du snakkede til mig i starten så sagde forsjovt ikke noget og gik væk. //Hubo//

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.