Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - AlexanderWTF


Alexander Thomsen

Recommended Posts

 

Ingame navn: Mit RP navn er Alexander Thomsen

 

SteamID: STEAM_0:0:98150081

 

IRL fornavn: Alexander Mark Thomsen

 

Alder: Jeg er 17 År, født 23 Feb.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

 

Ja, lige i den stil jeg har, har været Administrator på en Minecraft server.

Har også været på en DarkRP server i Garrysmod ved navn Ukendtcommunity, og på en anden Garrysmod server som jeg ikke kan huske navnet på.

På Ukendtcommunity var jeg medejer, det tog mig 4 dage, at få en server med 40 spiller dagligt, serveren, kørte dog kun 2 måneder da jeg gik død i det for ca 1½ siden, og valgte at komme tilbage ind på Stavox.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

Jeg vil gerne med på det staffhold som er på Stavox, fordi ud for spille oplevelsen som er på Stavox tror jeg også at staffholdet har et fedt fællesskab som jeg gerne vil være en del af. Har da været rigtigt glad for at møde DoktorDim, Blastiroin, Dealgemeister, MRgreen, Xkow, Darkmoon, og Bimse og mange flere, og det fællesskab vil jeg være en del af.

Jeg har jo allerede en hel del erfaring med administrative jobs da jeg ligesom har en fortid med det, yderligere har jeg ca 1450 timer i Garry's Mod og ca 1300 af de timer er på Stavox, så derfor har jeg allerede meget erfaring på serveren i forhold til regler og hvordan man håndtere svære situationer. Med mine erfaringer og alder mener jeg at jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

 

Ja har Selv arbejdet med ULX på de 2 servere jeg har lavet administrative arbejde på, og at commands’ stadig sidder fast inde i mit hoved, og ellers er menuen meget nem at bruge hvis man er i tvivl.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din

mic?

 

Ja, har en helveds masse skriftlig erfaring fra hele min folkeskole, og da jeg lige nu er i gang med at uddanne mig som mekaniker så har jeg også mange skriftlige opgaver som jeg klare mig ret godt i, så regner med den erfaring også kan bruges herinde.

Min mikrofon bruger jeg mange timer dagligt, da lige så snart jeg har fri for skole eller arbejde så sætter jeg mig foran min skærm og spiller på stavox og der bruger jeg min mikrofon hele tiden, har en okay mikrofon men regner med at skifte den ud til en med bedre kvalitet, ikke fordi den er lort men man kan jo altid godt lide nyt legetøj på skrivebordet.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

 

Jeg har nogle Ca tider:

Mandag-14:30-00:00

Tirsdag-14:30-00:00

Onsdag-14:30-00:00

Torsdag-14:30-00:00

Fredag-14-03:00

Lørdag og søndag, kommer an på når jeg står op men omkring 11-02:00

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

 

Jeg har ingen udfordringer i min hverdag i forhold til sygdomme eller former for besvær med at møde nye mennesker, jeg vil selv mene jeg er ret tålmodig og vil vildt gerne ind og tage en masse cases på Stavox, og gøre en indflydelse på StavoxCommunity kan fortsætte med fed RP og glade dage.

Jeg vil selv men jeg er moden og kan tage ansvar for egen handling.

Og ellers er jeg bare klar til at komme ind og tage en masse cases, og gøre hverdagen bedre for andre.

Til alle der læser dette, tak fordi du tog dig tid til at læse dette fortsat god dag til dig.   

Mvh Alexander.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

syntes at den er god fordi at du kan være ret meget på serverne det er godt så kan du jo hjælpe flok som har brug for det. Og Alexander er god til at holde hovdet koldt i en svær admin sag. Og han har styr på hvad han laver fordi at han har selv haft en server oppe så han har også styr på en admin menu. +REP Mvh Marius 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Else skrev:

+ Rep

- Kan reglerne.

- Virker flink.

- Krydser fingre på det bedste.

 

// Else

Tak Else

 

3 timer siden, Ex0 skrev:

føler at han fortjener en chance da han han jo egner sig til jobbet som admin på stavox grundet at han har været admin på andre servere, så alt i alt et +REP

Tak Exo

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej AlexanderWTF.

Jeg har et par gode ord til dig 🙂

 

- Jeg har ikke set dig særlig meget online, da jeg tror du er en rockford spiller.

- Du må gerne fjerne dit tykke skrift, der hvor du har dine svar på hvorfor du gerne vil være staff.

- Jeg synes personlig ikke at du egner dig som staff. Det er bare min mening.

- Dit profilbillede må du gerne skifte, da det kan være stødene for mindreårige.

 

-REP

 

-

NEUTRAL

 

+

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, OfficialAnnie skrev:

Hej AlexanderWTF.

Jeg har et par gode ord til dig 🙂

 

- Jeg har ikke set dig særlig meget online, da jeg tror du er en rockford spiller.

- Du må gerne fjerne dit tykke skrift, der hvor du har dine svar på hvorfor du gerne vil være staff.

- Jeg synes personlig ikke at du egner dig som staff. Det er bare min mening.

- Dit profilbillede må du gerne skifte, da det kan være stødene for mindreårige.

 

-REP

 

-

NEUTRAL

 

+

-Jeg spiller på begge maps.

-Jeg skal også finde et andet billede til steam.

og det med skriften ville den ikke ændre så måtte leve med det ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.