Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Flaxo


F1axo

Recommended Posts

Ingame navn: Flaxo

 

Steamid: 

 

Mit rigtige navn: Lennart

 

Alder: Jeg er født 26/06-2005 så jeg er 13 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har en del erfaring med tidligere Jobs. Jeg har både forstand inden for CSS, og Garrys mod, og lidt minecraft Jeg har bare styr på det. Jeg har været admin og ejer i minecraft. Men jeg også et super godt kendskab til Garrys mod, da jeg har set i chatten hvilke commands i bruge + jeg har set videoer hvor folk bruger ULX. Har også været staff på en Garrys mod server men den lukkede lige med det samme (næsten) var admin på den server kan ikke huske hvad den hed, siden det er lang tid siden jeg sidst spillede på den men jeg var admin hvor jeg så kunne de forskellige

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg ved hvordan man skal opføre sig på severen
  • Jeg tilbringer det meste af min dag på jeres server
  • Jeg kan jeres regler på severen fuldt ud
  • Folk kan forstå mig både når jeg taler og skriver
  • Jeg forholder mig roligt i admin cases og er meget fair
  • Sidst jeg stoppede som admin var fordi jeg selv sagde slut og det gjorde jeg også med mit community, dog ikke da jeg var staff her på den Garrys mod server.
  • Jeg er imødkommende og flink over for folk
  • Jeg elsker af spille Garrys mod, så derfor vil i have en staff i meget lang tid da jeg meget gerne ville være staff på jeres server 🙂
  • Jeg har 847 Timer på jeres server & 991 timer i alt på garrys mod
  • Jeg har været staff før, så jeg kender da til det ?
  • Jeg har lært meget af mine fejl. Fordi jeg er super glad for at spille herinde på stavox, så jeg vil da håbe på det bedste, og blive taget ind 😄

 

Hvad gør mig mere kvaliceferet

 

Jeg har spilet garrys mod i 991 timer,  jeg har spillet det siden 2018, 

 

 

Jeg synes i skal vælge mig frem for de andre pga. Jeg kan reglerne jeg er altid positiv jeg tager tingene pænt, jeg opfører mig semi ordentligt og jeg forholder mig roligt i admin cases. Jeg er meget aktiv på jeres server, jeg har spillet hos jer i over 1 År

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et godt kendskab til ULX da jeg har været admin på både en Garrysmod og Css server. jeg kender også mange af jeres Ulx / commands da jeg har set i har skrevet commands i chatten + jeg har set videoer med ULX. Fx: !goto !cb !xban !ban !jail !jailtp !bring !visram !muted !unmuted

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skrifligt bruger du din mic meget ?:

Jeg bruger min mic godt og ikke mic spammer, jeg bruger kun chatten til fx at få fat eller skrive med andre folk over PM til pm og for at få fat i folk. Jeg snakker dansk flydene. Jeg elsker også at snakke med folk ingame da det er hyggeligt og man lære folk bedre af kende.

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:

 

Tid om dagene:

 

Mandag: 16.00 - 22.30

Tirsdag: 16.30 - 22.30

Onsdag: 17.30 - 22.30

Torsdag: 16.00-22.30

Fredag: 14.15 - Til jeg bliver træt

Lørdag: 17.30 - Til jeg bliver træt

Søndag: 10.00 - 22.10

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jo da selvfølgelig er da det, jeg håber virkelig meget at i vil tænke over mig som staff på stavox har ændrede mig siden sidste staff ansøgning jeg lavede.

Stil gerne spørgsmål eller kommentere

Forsæt goddag

 

- Flaxo

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Scaled skrev:

-REP

- Du kan ikke serverens regler

- Du er ikke aktiv

- Du har opført dig elendigt de gange jeg har mødt dig

- Jeg ser dig som en troll.

 

Jeg er jo online på serveren, jeg spiller på Evocity jeg ved ikke om du så spiller på Rockford

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning, fordi du ikke følger skabelonen og/eller anvisningerne i skabelonsposten.

Brug denne skabelon til at ansøge - og husk at læse hele posten:

Skabelon og vejledning

Bliver din ansøgning afvist med denne grund mere end én gang inden for en kort periode, skal du vente 7-14 dage før du ansøger igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.