Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Bob Johnson


Bob Johnson

Recommended Posts

Ingame navn:

Bob Johnson

 

SteamID:

STEAM_0:1:47963216

 

IRL Navn:

Mit navn er Bob, i må også gerne få mit efternavn hvis det er nødvendigt for jer.

 

Alder:

Jeg er en glad dreng på 16 år.

 

Hvorfor ansøger jeg?

Da jeg spillede med Kaistar og så ham tage cases synes jeg det så vildt spænende ud. Jeg er også meget typen der elsker og blive udfordet og kunne derfor godt tænke mig og blive staff da der ligger meget arbejde i det, og der til dels også kan komme mange udfordringer. Jeg ville gerne være staff da et godt Staff-hold på Stavox, giver serveren noget mere energi.

Jeg søger også ind som staff da jeg godt kunne tænke mig og gøre den her server mere fantastisk og have et godt staff-hold.

I den tid jeg spillet har jeg med sikkerhed haft de aller bedste timer. Derfor vil jeg også gerne sikre mig at andre får lige så mange gode timer på stavox.

Jeg har selv sat mange timer i Stavox og som det ser ud vil jeg gerne fortsætte med at sætte så mange timer i Stavox.

Jeg ansøger også fordi jeg gerne ville have at mit allerførste administrative arbejde på Stavox.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej det har jeg ikke, men man skal jo starte et sted.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes selv jeg holder hovedet koldt under pressede situstioner. Synes bl.a. også jeg har en rimlig godt sprog, hjælper også folk hvis der er noget de ikke kan finde ud af, eller hvis de har spørgsmål 

 

Liste over kvalifikationer…

- Tager gerne imod jokes.

- Tager imod kritik.

- Holder stort set hovedet koldt under pressede situationer.

- Vil aldrig give mine venner fordele uanset hvad der sker.

- Tager gerne imod jokes.

- Er aktiv på serveren(e). (Det skal dog lige siges jeg havde termins prøver hele sidste uge, så har ikke kunne være så aktiv).

- Taler generelt meget pænt til alle.

- Jeg vil altid kunne hjælpe folk med deres problemer hvis det er nødvendigt, både på forum og i RP

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Yeps det har jeg.

 

Lige Hurtigt kan jeg huske:

 

- !logs

- !Jail

- !Menu

- !noclip

- !Goto

- !Freeze

- !Spectate

- !hp

- !armor

MM.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes personligt jeg er lige så god til at formulere mig mundtligt såvel skriftligt. Dog er jeg lidt ordblind som nok nogle ved, så foretrækker mest og bruge min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:15 - 21:30

Tirsdag: 14:15 - 21:30

Onsdag: 15:15 - 21:30

Torsdag: 15:15 - 21:30

Fredag 15:15 - 02:30

Lørdag 10:30 - 02:30

Søndag 10:30 - 21.30

 

SOMMERFERIE/FERIE:

 

Stort set hele tiden.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil gerne have at alle på serverne og staff-holdet ved at jeg er ordblind, det er dog ikke så slemt, men jeg vil gerne have folk ved det.

 

 

I er meget velkomne til at stille spørgsmål.

 

Bob - Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Nicklas Reccer skrev:

Normalt REP

- Lavet ansøgning for hurtigt

- Skrevet for lidt

- Mere kød på ansøgningen

- Virker flink

- Har ikke set ham før på serveren

________________________________________

// Jackson Ace

 

Tak for det mate, ved godt den er lidt kort osv, men ja. Håber det går 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Manno skrev:

Hejsa bob.

Jeg har ikke rigtigt set dig inde på serveren her for det sidste? (Det kan også bare være at du spiller på evo)

Derudover syntes jeg godt du kunne bruge lidt mere tid på din ansøgning.

  

//Manno

Som jeg også skrev dejlige Manno, så var jeg ikke så aktiv sidste uge, men ja spiller lidt mere på evo lige pt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.