Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban requets


yilmaz_1456

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:451073115

Hvorfor skal du unbannes: Hvorfor skal du unbannes: hej stavox jeg har brudt en hel masse regler og det er jeg virkelig ked af jeg vil virkelig have en chance om at spille stavox med mine andre venner, og nu har jeg været baned for min side føles det som et år, men det er cirka 2 eller 3 måneder siden og jeg kan virkeligt godt lide spillet måske kan jeg prøve spille igen og vis det kør fint så håber jeg at jeg kan komme ind og spille igen fordi jeg kan godt lide og spille stavox og jeg ved jeg har gjort dumme ting men det vil jeg have en chance om at rat op på

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:451073115

Grund: Er kun på serveren for at skabe problemer - Ikke unban

Navn: yilmazFraDeDanske

AdminID: STEAM_0:0:167537512 - Zork [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 01-12-18 01:51


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi bruger kun teamspeak.

 

Jeg kan lige hjælpe dig med at installere det.

Du går først ind på linket jeg sendte. Derefter finder du, Windows, Linux, eller MacOS, alt efter hvilket operativsystem du bruger, du bruger højest sandsynligt Windows 64bit så du klikker på: xgao0Mo.png

Når du har gjort det, burde du bare at skulle installere programmet som du plejer.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg kan virkelig ikke og jeg gider ikke og trække din tid så kan vi ikke snakke på discord fordi jeg har fuldt alle ting i videoen men jeg kan stadig ikke så msåke en anden udvej fordi jeg har teamspeak og jeg er inde i gruppen jeg har gjordt hvad videoen siger men det virker desvær stadig ikke jeg ved ikke hvad fejlen er men det er nærmest umuligt for mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv at join teamspeak serveren igen, du for en besked sendt midt på skærmen, den skal du trykke på, den video er gammel, så den kan du ikke bruge til noget længere.

Men bare tryk på linket og skriv dit kaldenavn på siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.