Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Kagen


Kagen

Recommended Posts

Ingame navn: 
Kagen
SteamID:
STEAM_0:0:99495996 
IRL-fornavn:
Frederik
Alder:
16år  

11/01/03

 

Læs Anden relevant information for at vide hvorfor jeg valgte at sige op og hvorfor jeg gerne vil være en del af staff teamet igen.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har en del erfaring indenfor administrative job. Jeg har været staff herinde i et stykke tid.

Og på en anden Darkrp server som havde samme aktivitetsniveau som staffteamet har nu, hvor jeg var admin på i et år cirka. Har bland andet også været staff på 1 csgo server Jaibreak/minigames.

Og i css har jeg også været admin på en Hoejhus server også.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne tilbyde mine tidligere erfaringer da jeg var staff på servern, og udover det så elsker jeg at hjælpe folk som kommer i en konflikt eller lignende, den følelse når man hjælper er en af de mange grunde hvorfor jeg gerne vil tilbage på staff holdet. 

Jeg kan styrre min tone overfor andre spillere og det er slet ingen grund til at svine andre til. 

Mener selv jeg er pænt fair når det kommer til at skulle lytte til forskellige personers historie som også er rigtig vigtig del af rollen som staff.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender udmærket godt til ULX og har forståelsen om hvordan man bruger det

Som nogle og ved har jeg været staff på stavox før, hvor jeg har lært hvad man skal bruge til de rigtige situationer. En staff bedste værktøj er hans mikrofon og ikke hans power

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Ja, jeg synes jeg formulerer mig både skriftligt og mundtligt, 

jeg bruger oftest min mikrofon frem for at skrive, men kan begge dele.

Mikrofonen er en staff vigtigste værktøj ifølge mig, derfor bruger jeg min mic hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg bruger meget af min tid på stavox i weekenden og især tideligt om morgen hvor der er mange på som muligvis mangler noget hjælp.

Hvor jeg kunne bruges, og som jeg har sagt går jeg på Efterskole, men mener ikke dette er et problem, fordi jeg kunne indhente cases målene i weekenderne.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg vil bruge relevant information til at fortælle hvorfor jeg vil være staff igen, samt hvorfor jeg har sagt op 2 gange med præcis samme grund.

 

Jeg vil starte med hvorfor jeg valgte at sige som med samme grund 2 gange i træk.

Det var i sommerferien hvor jeg valgte at sige op første gang, Jeg havde vildt meget mellem ørene så jeg satte gmod lidt på standby, lige efter jeg havde misted mit rang følte jeg at det var dumt valg og ja,

Jeg har ikke så meget mellem ørene mere som havde på dette tidspunkt, og er klar på at tag en kæmpe udfordring op igen, da jeg elsker at hjælpe folk.

 

Kan godt uddybe lidt mere så bare spørg  

Tak fordi du valgte at læse min ansøgning 

- Kagen 

_____

Link til kommentar
Del på andre sites

neutralt rep

 

Jeg ved at du kan dit arbejde og er god som staff. Men har haft mange situationer med dig hvor du har snakket grimt til mig og ikke vil lade mig være når du har fået det afvide af mig, og Guzern. 

Hentyder til den her video:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Here's the thing

 

Mit forhold med dig har været meget op og ned.

Jeg kan huske hvor meget vi hadet hinanden på et tidspunkt, men så kan jeg også huske nogle gange hvor vi har haft det sjovt sammen. Problemet er bare hvad jeg skal holde mig til.. Sidst jeg så dig, var du flink, men det håber jeg ikke ændre sig :))

 

+rep

Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/1/2019 den 4:20 PM , Nikolaj skrev:

Kæmpe +Rep

Du får et +Rep af følgende grunde:

  • Skide flink person
  • Moden
  • Tidligere staff
  • Kan reglerne

Alt held & Lykke fra mig ❤️

Mange tak Nikolaj 😘

På 26/1/2019 den 4:23 PM , Sunix skrev:

Here's the thing

 

Mit forhold med dig har været meget op og ned.

Jeg kan huske hvor meget vi hadet hinanden på et tidspunkt, men så kan jeg også huske nogle gange hvor vi har haft det sjovt sammen. Problemet er bare hvad jeg skal holde mig til.. Sidst jeg så dig, var du flink, men det håber jeg ikke ændre sig :))

 

+rep

Kan du godt huske det og det var noget være noget. Men jeg ser over alt det

Mange tak 

 

På 26/1/2019 den 4:16 PM , Jakob skrev:

neutralt rep

 

Jeg ved at du kan dit arbejde og er god som staff. Men har haft mange situationer med dig hvor du har snakket grimt til mig og ikke vil lade mig være når du har fået det afvide af mig, og Guzern. 

Hentyder til den her video:

 

 

Hej Polle kan godt se på den video at jeg gik over stregen, jeg joker kun med dem som plejer at kunne tåle det.

 

Man skal ikke kaste med sten hvis man selv bor i glashus.

Relatere lige til dette

 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Kagen skrev:

Mange tak Nikolaj 😘

Kan du godt huske det og det var noget være noget. Men jeg ser over alt det

Mange tak 

 

Hej Polle kan godt se på den video at jeg gik over stregen, jeg joker kun med der plejer at kunne tåle det. Man skal ikke kaste med sten hvis man selv bor i glashus.

Relatere lige til dette

 

Nu skal du huske at du var selv med til at lave dem. Plus de er relative gamle.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/1/2019 den 4:40 PM , Jakob skrev:

Nu skal du huske at du var selv med til at lave dem. Plus de er relative gamle.

Det var slet slet ikke det jeg mente...

Vi brugte en time eller 2 og havde det vildt sjovt og, hvis du læser længere op så forstår du jo nok hvorfor jeg har linket 

 

 

Schumacher også skriver tager du alt for personligt som ikke vil være så smart

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kagen skrev:

Det var slet slet ikke det jeg mente...

Vi brugte et time en 2 sad og havde det vildt sjovt og hvis læser længere op så forstår du jo nok hvorfor jeg har linket 

som

 

Schumacher også skriver tager du alt for personligt som ikke vil fungere som staff overhovedet 

Læs mit svar til hans kommentar. Men kan godt se hvad du mener angående det andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep.

Hej Kagen, du har fået lavet en rigtig god ansøgning og det virker som om du virkeligt vil det her igen.

Jeg har dog haft et par episoder med dig, hvor jeg syntes du har snakket provokerende, og talt grimt. Og det er ikke specielt lang tid siden.

 

Hvis du virkelig vil det her, skal du virkeligt tage dig sammen, og vise at du kan opføre dig ordenligt.

Men ellers held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, xKow skrev:

Neutral rep.

Hej Kagen, du har fået lavet en rigtig god ansøgning og det virker som om du virkeligt vil det her igen.

Jeg har dog haft et par episoder med dig, hvor jeg syntes du har snakket provokerende, og talt grimt. Og det er ikke specielt lang tid siden.

 

Hvis du virkelig vil det her, skal du virkeligt tage dig sammen, og vise at du kan opføre dig ordenligt.

Men ellers held og lykke.

Jeg kan huske om de “par” episoder var da jeg var betjent sammen med Trix og der blev kaldt case på os hele tiden hvor Trix og jeg lagde video-bevis op på dem 5x og de bare slap med en advarsel hver gang hvor jeg spurgte groft til sidst hvorfor giver ikke dem ikke andet end en advarsel.

 

Jeg vil det sindsyg meget den her gang 

 

3 minutter siden, Jack Mount skrev:

+REP

 

Meget flink 

 

kender reglerne

 

Held og lykke ❤️

Mange tak 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/01/2019 den 4:23 PM , Brian Johansen skrev:

+Rep Du er ikke super dum:)

Haha mange tak, ilm ❤️

På 27/01/2019 den 4:48 PM , Else skrev:

+ Rep

- Kan reglerne.

- Super sød og flink fyr.

- Har været staff før.

- Krydser fingre på det bedste.

 

// Else

Mange tak Else ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Kagen, Kagen, Kagen, Kagen

Der er sgu meget at sige omkring dig, både gode og dårlige ting, men flest gode ting.

De er meget flink, men nogle gang har du lidt en grim tone, men det sker nogle gange.

Du har været tidligere, så du har styr på det, og ved hvordan du skal snakke og håndterer det i cases.

 

Så det bliver sgu et +Rep her fra.

Håber du bliver staff, det er sgu fortjent. 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, FragZone skrev:

+REP

-Gammel Staff.

-Imødekommende.

-Bare den dejlig gut ❤️

 

//FragZone

Du en skat ❤️😁

1 time siden, Toby Pedersen skrev:

Kagen, Kagen, Kagen, Kagen

Der er sgu meget at sige omkring dig, både gode og dårlige ting, men flest gode ting.

De er meget flink, men nogle gang har du lidt en grim tone, men det sker nogle gange.

Du har været tidligere, så du har styr på det, og ved hvordan du skal snakke og håndterer det i cases.

 

Så det bliver sgu et +Rep her fra.

Håber du bliver staff, det er sgu fortjent. 

Mange tak ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.