Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Egon


sigurd mintpastil

Recommended Posts

 

Ingame navn:  Egon

SteamID: STEAM_0:1:419453413

IRL fornavn: Sigurd

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Nej det har jeg ikke, men jeg håber det her bliver min første gang.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

- Jeg skal være en del af staff teamet fordi:

- Jeg har spillet i omkring 700 timer på Garry’s mod.

- Siden jeg har spillet så lang tid kender jeg de fleste spillere.

- Jeg har læst reglerne igennem flere gange, og jeg er aktiv på forum.

- Jeg kan holde hovedet koldt.

- Jeg er klar på nye udfordringer.

- Jeg er aktiv på Stavox.

- Jeg er villig til at stoppe mit RP for at tage cases.

- Jeg er seriøs i cases og moden af min alder.

- Jeg ville hjælpe de nye spillere med at få en god start.

- Jeg kan tage ansvar for mine handlinger.

 

 

Håndtering af cases

Hvis jeg bliver en moderator rolle, ville jeg altid håndtere en case ordentlig og fair. Jeg ville give den bedste hjælp, som overhovedet er muligt, og sørge for at problemet bliver løst på den bedste og hurtigste måde. Jeg ville starte med et godt humør og slutte med godt humør, så jeg er klar til flere opgaver. Jeg ville også altid være seriøs og moden i en case.

 

Mål ved cases

Mit mål ved cases er at alt er fair og retfærdigt for alle der indgår i casen, og at casen bliver løst godt og uden skænderier eller grimt sprog. Jeg ville også prøve at skabe en god stemning i casene, så de ender godt.

 

Nye spillere

Jeg ville altid også forsøge, at hjælpe nye spillere, som der enten aldrig har spillet Garry’s Mod før, eller som bare er nye på Stavox. En god start hjælper også en ny spiller godt i gang med sit DarkRP. Derfor ville også forsøge at lade nye spillere slippe med en advarsel, så de kommer godt i gang, men selvfølgelig ville jeg jo altid kunne give en straf til en ny spiller. Jeg synes bare, at det ikke altid er nødvendigt.

 

Straf

At svinge ban hammeren hjælper jo ikke på alt. Jeg synes det er vigtigt, at give en passende straf, som ikke er for hård, men alligevel lærer regel bryderen ikke at bryde reglerne igen. At lade dem slippe med en advarsel, synes jeg også er en god idé, fordi så ville de fleste jo prøve at undgå at bryde reglerne igen, og så man lærer jo heller ikke noget af at blive råbt af.

 

Lytte

Jeg ville altid lytte til begge parter, og hører deres side af historien, for at kunne give en passende straf, i stedet for bare at slutte det kort med jail, en anden en straf eller bare afreagere og lade være med at gøre noget.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har jo spillet meget på Stavox, så jeg kender de basale kommandoer. Jeg har dog også lidt kendskab gennem nogle videoer på YouTube, og jeg har selv prøvet det i sandbox.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg kan sagtens formulere mig skriftligt, men bruger dog mest min mikrofon når jeg er tæt ved andre folk, eller jeg skal forklare noget, medmindre personen ikke er i nærheden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Søndag til torsdag kan jeg spille fra 14:40 til 21:30 | fredag til lørdag kan jeg spille fra 13:40 til et godt stykke tid ud på natten.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er klar til nye udfordringer, og ville elske et job som staff på Stavox.


 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning

 

- Egon

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

 

Du er ikke så aktiv mere?

Og for et måneds tid siden, blev du sur på mig fordi det ikke gik som du gad i en case, der efter begyndte du at skrive til mig i pm, at jeg var verdens værste staff, og at det var min skyld serveren var dårlig (ifølge dig).

Så spørger jeg dig hvad jeg har gjort forkert hvor du ikke rigtigt kommer med nogle argumenter og bare siger at jeg bare var dårlig staff.

 

Jeg ved ikke om du selv kunne huske episoden, men du opførte dig ihvertfald ikke som en der var "moden af din alder".

Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 26/01/2019 den 5:09 PM , xKow skrev:

-REP

 

Du er ikke så aktiv mere?

Og for et måneds tid siden, blev du sur på mig fordi det ikke gik som du gad i en case, der efter begyndte du at skrive til mig i pm, at jeg var verdens værste staff, og at det var min skyld serveren var dårlig (ifølge dig).

Så spørger jeg dig hvad jeg har gjort forkert hvor du ikke rigtigt kommer med nogle argumenter og bare siger at jeg bare var dårlig staff.

 

Jeg ved ikke om du selv kunne huske episoden, men du opførte dig ihvertfald ikke som en der var "moden af din alder".

Held og lykke.

Ja jeg kan godt huske den dårlige episode og indrømmer gerne, at det var mig der var fuldkommen galt på den. Men der er gået noget tid, og jeg har forandret mig en del, og lige nu kan jeg sagtens se, at jeg var helt ude at skide.  Men ellers mange tak for dit svar. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Vito.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.