Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Henrik Andersen


Henrik Andersen

Recommended Posts

 

Staff ansøgning - Henrik  Andersen

 

Ingame navn:

Henrik  Andersen

SteamID:

STEAM_0:0:212786989

IRL fornavn:

Alexander

Alder:

15 (03’er)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har lidt erfaring med administrative jobs, og et eksempel nedenunder

 

FaxeRP:

Jeg var staff inde på FaxeRP i en 2 ugers tid hvor jeg blev promoted 3 gange (Nej, der var ikke særlig godt system i tingene). Ejeren valgte at lukke server da han ikke kunne holde den kørende længere.

 

2 Grunde til FaxeRP lukkede

  1. Ikke nok spillere

  2. Ikke nok lommepenge

Stavox:

Jeg var staff inde på stavox i en del tid og har derfor meget erfaring med jobbet og hvordan man håndtere de forskellige situationer.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Gammel staff:

Som sagt har jeg været staff før på “FaxeRP”, dog ikke de samme commands men jobbet ligner meget hinanden og så kunne jeg godt trænge til en god opfriskning og lidt træning.

 

 

 

Bringeren:

Jeg er en person som godt kan lide at sprede en god stemning både Ingame men også på de fleste digitale kommunikationsplatforme. Jeg er også en meget åben person som ikke er bange for at møde nye mennesker.

Tidligere staff på stavox:

Jeg var staff i lidt tid inde på stavox i lidt tid indtil jeg valgte at sige op pga nogle problemer som skete i mit liv på daværende tidspunkt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Erfaringer:

jeg har meget erfaring med ULX da jeg har været tidligere staff på stavox, self kan systemet være ændret, men det kan jeg saktens overskue.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Skriftligt og mundtligt:

Jeg syntes selv at formulere mig meget godt både skriftligt og mundtligt så alle kan forstå det og læse det.

Mic:

Jeg bruger tit mic'en ingame og er god til at respondere ordentligt, så selv de yngste på serveren ville forstå det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Jeg har selvfølge været lige så kreativ som alle andre at lave et skema som i kan se

nedenunder:

Mandag 14:00-01:00

Tirsdag 13:00-01:00

Onsdag 14:30-01:00

Torsdag 13:00-01:00

Fredag 15:00-03:00

Lørdag 16:30-03:00

Søndag 15:00-22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nope.

 

Mange tak fordi du læste min ansøgning, ses igame

 

Mvh Henrik Andersen

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Henrik. Jeg kommer nu med min ærlige mening om dig. 

 

1. Mega troll efter du sagde op.

2. Virker kun til at ville tage det mega useriøst her på det seneste. 

Så derfor for du et -rep herfra. Men du skal da stadigvæk have den held og lykke anyway.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mohammed SpritBillist skrev:

Hej Henrik. Jeg kommer nu med min ærlige mening om dig. 

 

1. Mega troll efter du sagde op.

2. Virker kun til at ville tage det mega useriøst her på det seneste. 

Så derfor for du et -rep herfra. Men du skal da stadigvæk have den held og lykke anyway.

Jeg vil dog ikke kalde det mega troll, er enig med dig at jeg har trollet lidt rundt og at være useriøs er alle inde på denne server inkl dig 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Henrik Andersen skrev:

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har lidt erfaring med administrative jobs, og et eksempel nedenunder

 

FaxeRP:

Jeg var staff inde på FaxeRP i en 2 ugers tid hvor jeg blev promoted 3 gange (Nej, der var ikke særlig godt system i tingene). Ejeren valgte at lukke server da han ikke kunne holde den kørende længere.

 

2 Grunde til FaxeRP lukkede

  1. Ikke nok spillere

  2. Ikke nok lommepenge

Er det ikke her man plejer at skrive, hvis man førhen har været staff på Stavox? Jaja, hvad ved jeg.

Jeg synes, at du er en flink og okay kompetent gut. Doooog er du lige vendt tilbage fra et ban på grund af du trollede for meget.

Ved sgu ikke helt Henrik. Jeg tænker umiddelbart, at det gårhen og bliver -REP fra mig denne gang.

 

Vis os at du ikke er den samme dumme troll der fik dig ban, men at du er mega nice Henrik Andersen som inden du sagde op.

Så bliver det helt klart et +REP fra mig til den tid, indtil da. Held og lykke.

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Bims skrev:

Er det ikke her man plejer at skrive, hvis man førhen har været staff på Stavox? Jaja, hvad ved jeg.

Jeg synes, at du er en flink og okay kompetent gut. Doooog er du lige vendt tilbage fra et ban på grund af du trollede for meget.

Ved sgu ikke helt Henrik. Jeg tænker umiddelbart, at det gårhen og bliver -REP fra mig denne gang.

 

Vis os at du ikke er den samme dumme troll der fik dig ban, men at du er mega nice Henrik Andersen som inden du sagde op.

Så bliver det helt klart et +REP fra mig til den tid, indtil da. Held og lykke.

Im working on it 🙂 Ved godt at jeg har været en troll og det tager jeg 100% på mig, der er en grund til jeg har valgt at bliver unbanned og der er for at komme ind og spille seriøst igen 🙂 

25 minutter siden, OfficialAnnie skrev:

+ REP

 

- Spørgesmål: Kan du få orguzme nu???

- Flink

- Aktiv, mest på rockford

- dejlig / sød gammel staff

- meget moden

- Kan reglerne / er god til RP

 

Held og lykke

 

// ANNIE

Mange tak 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

Du har været en kæmpe troll siden du sagde op.

Du modtog et permban i November (af mig) for at være en kæmpe troll og bare ignorere staffs ord.

Synes selv du burde vente et par måneder til at komme ind og tilpasse dig alt igen.

 

-Kaistar

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kaistar skrev:

-rep

Du har været en kæmpe troll siden du sagde op.

Du modtog et permban i November (af mig) for at være en kæmpe troll og bare ignorere staffs ord.

Synes selv du burde vente et par måneder til at komme ind og tilpasse dig alt igen.

 

-Kaistar

Det er bare helt iorden. 

1 - Mener ikke selv jeg troller mere efter unban

2 - Du skrev "mistanke om løgn", så tænker ikke lige du kan sige jeg ikke overholder staffs ord....

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Jakob skrev:

Du en fin nok person, men tit og ofte har jeg set dig trolle. Så jeg vil give dig et neutralt rep

 

Mange tak 🙂 

26 minutter siden, Guzern skrev:

Vent nogle måneder med at ansøge, og få renset dit ry. 

Pro tip: Lad vær med at smadre ind i alt og alle i din larmende skodbil.

Har ikke lyst til at vente 😐 men tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

Pro tip: Lad vær med at smadre ind i alt og alle i din larmende skodbil.

Hader at komme med mine meninger på forhånd, men synes Guzern har fat i noget her - for en gangs skyld. Du har vitterligt ikke lavet andet, end at smadre rundt i andre spillere med din bil, de gange jeg har set dig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Houston skrev:

Hader at komme med mine meninger på forhånd, men synes Guzern har fat i noget her - for en gangs skyld. Du har vitterligt ikke lavet andet, end at smadre rundt i andre spillere med din bil, de gange jeg har set dig. 

Jeg ved godt jeg var en "stor" troll efter jeg sagde op @Houston og den tager jeg 100% på mine skuldre. Vil bare gerne vise hvad det er jeg er god til og hvad jeg kan med mine evner for at gøre denne server til et bedre sted at være. Mange gange undskyld fra min side til alle dem min troll gik ud over 😞 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, DoktorDim skrev:

Jeg synes aldrig, jeg ser dig online på Stavox? Du har også kun 20,4 timers spilletid på Garry's Mod i løbet af de sidste 14 dage. Sidst jeg så dig på, syntes jeg, du virkede til at køre den der "Jeg giver ikke en fuck" attitude 😑 

Han er begyndt igen, og han har faktisk taget sig sammen denne gang.. 😮

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Nicklas Reccer skrev:

-REP

Troller for meget

Kan ikke reglerne

Nada aktiv

 

1. Troller ikke rigtigt mere 🙂 er blevet unbannet af en grund ik? troll vil jeg ikke kalde det

2. Om jeg kan reglerne?? hahahah, har været tidligere staff. Kan reglerne bedre end dig

3. Har været aktiv næsten hver dag efter jeg blev unbannet og har desuden aldrig set dig inde på serverne.....

Link til kommentar
Del på andre sites

Henrik, jeg forstår ikke helt, hvorfor du ansøger, når du har sagt op, men jaer, hvad skal jeg bestemme her.

Henrik, Henrik, Henrik, du er skide flink, men så når du bliver sur, kan ikke du helt styr det, men jaer, det er jo ikke alle, der kan det.

Du kender også reglerne, men igen det er ikke altid du lige har lyst til at overholde dem, som mange andre her inde på serveren.

Sidste gang jeg snakkede med dig, som er fucking lang tid siden, men fuck nu det, du snakker pænt og roligt til folk, men når du ikke magter folk, kan du godt blive meget sur på dem, men ved ikke om du har ændret dig på det punkt.

 

Held og lykke, Henrik! 🙂

Håber du bliver staff, Henrik!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.