Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - MRBIG


MRBennetsen✔

Recommended Posts

Ingame navn:

MRBIG
SteamID: 

STEAM_0:1:116606557
IRL fornavn: 

Christian
Alder: 

14 23/08/04

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været på en del små servere, og prøvede også lykken ved at lave min egen.

 

  • CSGO Server 3MD: Jeg var Admin på en CSGO server som min ven satte mig ind i, det var jeg 3 måneder indtil jeg så fik Garry's Mod

 

  • Minecraft 1md + 5md: Jeg var admin på en minecraft server i fem måneder hvor mit primære job var at finde hackers, og jeg havde også min egen server, den var hostet via SwiftHosting, i en måned da min daværende bedste ven valgte at griefe den og så besluttede jeg mig for at lukke den da jeg havde brugt så lang til på det. Jeg lærte virkeligt meget om tålmodighed på det punkt fordi der var rimelig mange inde i forhold til hvor ny den var.

 

  • Garry's Mod MANGE MD: Jeg har været admin på rigtigt mange servere, heriblandt min ex-ven @Sam ツ som jeg ikke længere snakker med, jeg elsker gmod, og har været staff på mange servere, dog kan jeg ikke huske navnene på dem, men det at være staff i gmod er bare federe end andre ting.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg er erfaren og jeg har haft rigeligt med træning, men har selfølgelig lige brug for en til at hjælpe mig med commands herinde.
  • Jeg har Tiden til at være herinde.
  • Jeg er Tålmodig og lader folk tale ud
  • Jeg har en stærk Personlighed
  • Jeg har brugt ULX tidligere
  • Jeg Hjælper med mange ting
  • Jeg bor Næsten Alene Har en bror der bor sammen med mig.
  • Jeg har lysten til at hjælpe med tingene herinde.
  • Jeg opdager mange fejl, som fks en base med ikke markerede døre, som jeg selv ville kunne klare hvis jeg blev valgt.
  • Jeg er MEGET Aktiv herinde,
  • Jeg har en høj Spilletid herinde (1412 timer) da jeg laver ansøgningen + jeg har 2507 timers Gmod da jeg laver ansøgningen 😄 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har erfaring med de commands angående !jail og Xban, Ban osv. Jeg kender også de ting som fks !goto // !gotocar

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg syntes jeg er god til begge ting, dog foretrækker jeg altså mundtligt da det er nemmere for begge parter. Jeg bruger min mikrofon vær dag medmindre der er noget galt, men der holder jeg mig somregelt væk, jeg var dog inde da min bedstefar døde da jeg fik følesen af at jeg ikke var alene.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har to arbejde indtil den 5. feb. stopper jeg på det ene. har fri hver dag klokken 14:50 og skal så over i børnehaven en time efter skole, Reklamerene er snart væk så dem tænker jeg ikke på, og det vil få mit skema til at se CA. sådan her ud;

 

  • Mandag - 15:50/16:00 Til 22:00
  • Tirsdag  - M. Reklamer; 17:50 til 22:00 U. reklamer; 14:00 til 22:00
  • Onsdag - 16:50 til 22:00
  • Torsdag -  M. Reklamer; 17:50 til 22:00 U. reklamer; 14:00 til 22:00
  • Fredag - 15:50 til 22:00
  • Lørdag & Søndag - Omkring fra jeg står op til jeg går i seng, varierer 

 

Det skal lige siges DET ER KUN CA. da jeg ikke kan fastslå alt!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Skal lige sige da jeg skrev MD betyder Måneder i mit hoved! ellers Nej, jeg har ikke mere at informere jer om, i kan dog skrive i nedenunder hvis i vil have mere at vide.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.