Hop til indhold
Stavox

Information vedr. staffansøgninger - Januar 2019


Houston

Recommended Posts

Vi har valgt at åbne for staff-ansøgningerne, så hvis du har lyst samt tid til at give dit forsøg til at forbedre Stavox, har du chancen nu. Nedenfor er der en tidsplan og forklaring på hvordan staff ansøgningsprocessen kommer til at fungere. Hvis du ikke ved hvordan du ansøger, kan du se vores guide til at ansøge her
Hvis du godt ved hvordan du ansøger, og gerne vil lave en rigtigt god ansøgning, kan du læse Emoylys super gode guide til hvordan du laver en god ansøgning her.

 

Alle tidspunkter der har et ~ foran sig, er tidspunkter der ikke er helt faste, og som nok ikke kommer til at være helt præcise.

 

Tidspunkt

Beskrivelse

✓  31/01 | 16:00

Ansøgninger lukkes.

✓ 01/02 | ~16:30-17:30

HOS snakker med ansøgere der ikke er blevet afslåede på TS.

Alle snakker i et hyggerum.

Det er ikke et krav at møde op, men det er dog at foretrække.

 ✓ 01/02 | 19:00-~20:00

Alle stemmer om ansøgningerne (Gennem dash)

 01/02 | ~20:00-20:45

HOS udvælger de ansøgere der skal accepteres.

Stemmer fra de andre staff, samt HOS' personlige meninger om ansøgere, baseret på samtalerne og tidligere erfaringer, bestemmer hvilke ansøgninger der skal accepteres.

 01/02 | ~20:45

Nye staffs får deres ansøgninger accepterede, og de resterende ansøgninger bliver afvist.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Jeg når ikke at snakke på teamspeak da jeg skal ud med aviser

Du har lavet nogle "sjove" ting og sager Ingame og på forum gennem tiden*host* kat *host*

Tror heldigvis de fleste ved hvem du er, men god tur ud i sneen 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, Mickey Mouse(DK) skrev:

Kan ik komme på der, jeg skal til min fars begravelse.😪 ville ellers godt men han er vigtigere sorry to sayy

Jeg ved hvordan du har det! Min bedstefar skal begraves her den 11 februar, så vi skal til Sønderjylland hvor vi græder en 3 timers tid på vej derud og hjem 😓😥

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Mickey Mouse(DK) skrev:

Hvis jeg når det har jeg først tid kl 23 hvis det muligt for brander virkelig for pladsen men vil ik love nået Self for vil godt ha gjort det andet først for det virkelig det værste der er sket

 

Kondolere  

 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Mickey Mouse(DK) skrev:

Kan ik komme på der, jeg skal til min fars begravelse.😪 ville ellers godt men han er vigtigere sorry to sayy

 

1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Jeg ved hvordan du har det! Min bedstefar skal begraves her den 11 februar, så vi skal til Sønderjylland hvor vi græder en 3 timers tid på vej derud og hjem 😓😥

Kondolere - Det er aldrig dejligt at elske nogen man mister

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Bimse👌 skrev:

Det er i dag booooys!!

Glæder i jer?

På en måde, man var noget til det punkt hvor man nemt og hurtigt kunne få taget mange cases, og det kan man jo ikke når de nye kommer, men det bliver også dejligt med nogle nye på holdet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Jakob skrev:

Kondolere ❤

 

3 timer siden, Bjørnen skrev:

 

Kondolere - Det er aldrig dejligt at elske nogen man mister

 

3 timer siden, Bimse👌 skrev:

Kondolere  

 

 

 

 

 

 

 

4 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Jeg ved hvordan du har det! Min bedstefar skal begraves her den 11 februar, så vi skal til Sønderjylland hvor vi græder en 3 timers tid på vej derud og hjem 😓😥

Tusind tak  for den dejlige støtte! de betyder virkelig meget for mig!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, xKow skrev:

På en måde, man var noget til det punkt hvor man nemt og hurtigt kunne få taget mange cases, og det kan man jo ikke når de nye kommer, men det bliver også dejligt med nogle nye på holdet. 

Har det på samme måde.

Jeg synes der er tilpas nok staffs på holdet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.