Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mohammed SpritBillist Flabet admin


Nurzhan

Recommended Posts

Dit ingame navn:Nurzhan
Staff ingame navn: Mohammed SpritBillist
Dit SteamID: STEAM_0:0:54322411
Staff SteamID:  STEAM_0:0:64732648
Forklar situationen: En person der hedder Lani stjal min bil. og da jeg så fik fat i politiet siger de han skal gå ud og derefter trækker de ham ud så kalder lani admin fordi de ikke har sagt det, 
men det havde de flere gange Adminen (mohammed) valgte så bare at tage fat i betjent og siger hvorfor har du ikke dette og direkte stole 100% på lani istedet for at undersøge sagen og da jeg siger jeg har video på det hele.
er Mohammed ligeglad med det. betjenten spurgte rent ooc i casen om lani stjal bilen, lani sadge nej så vil jeg sende den tekst der kom da han carjackede min bil og sadge jov. var lige da mohhamed var gået. derfor kalder lani staff igen.
og mohammed er meget flabet overfor mig syntes jeg selv så svarede jeg flabet tilbage og jeg fik jail nede midt i alt RP istedet for at trække mig væk hvor jeg stod. jeg syntes det er meget forkert håndteret at staff at stole på sin ven så meget,
og være flabet som han var 
Bevis:https://plays.tv/video/5c4b230b37f2fecef0/admin-hj-lper-sin-ven-meget
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Du fik jail for at bruge chatten som bevis på at lani havde stjålet en bil. Du må ikke bruge chatten til det.

Spurgte ind til hvorfor betjenten bare havde smidt ham ud for at få tingene igang havde du bragt video beviset på til at starte med havde alt løst sig hurtgere. det der intet galt i at spørge ham omkring hvorfor han bare smider ham ud af 

Holder ikke med lani på nogen punkter, Holder ikke med nogen i cases. Du vælger bare og bruge chatten til at bevise betjenten noget som du egentlig ikke skal derfor får du jo jail?

Du bliver oven i købet bedt om at ikke snakke og du bliver ved, derfor siger jeg til dig når du bliver bedt om at tie stille skal du tie stille.

Du ku måske have bragt dit videobevis på bordet istedet for 1 time efter dit jail?

Forrsten Chuck norris sagde til mig jeg ikke sku jaile folk på taget så derfor blev du jailed nede på græsset der midt i menneske mængden.

Jeg ser intet forkert i den her sag, jeg holder hverken med dig eller med lani eller for den sags skyld politiet.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som i video siger jeg som det første jeg har video og kan sende men du var tydeligvis ikke interreseret i det. og du bad mig og at tie stille. så ved ikke hvordan jeg skulle bringe det op bedre end jeg gjorde. og der er forskel på ikke jaile folk på tagene.s så de ikke kan komme ned uden at tage skade også jaile mig midt i RP hvor andre går over og enten ødelægger RP ved at snakke til mig eller jeg står og ødelægger andre RP for de kan ikke rør mig. 
du har en meget flabet atitude overfor mig generelt og derfor får du det flabet svar som du tydeligvis blev sur over. og ja jeg brugte chatten men som man kan i videoen var det i admin case der blev spurgt angående det carajck og jeg svarede like 2 sek efter du var gået spørgelsmål om timing og en ting til Admin sagen så hvorfor en så stor big deal forstår jeg ikke

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Havde du video ku du bare have sat den på banen istedet. 

Jeg fik afvide af en staffdirector jeg ikke sku jaile på taget så jeg valgte ikke at gøre det. Derfor fik du jail hvor du stod.

Det kan godt være i startede med at snakke i cases men jeg endede casen, derefter bragte du det frem i rp, hvilke du ikke kan bevise anyway.

Link til kommentar
Del på andre sites

Sadge jeg havde video på det hvis det var flere gange det kan du også se i videon, og jeg siger ikke du lyver angående staff director men siger stadig jeg syntes det er forkert at jaile folk midt i det hele hvor der sker RP. og samtalen med Carjack var i casen og igen 2 sek efter du gik sendte jeg det som var ment i casen som jeg også sadge men jeg vil mene det er flue knepperig at reagere på en timing som er 2sek som jeg også sadge men se video det syntes jeg du skulle der er er alt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har kigget din video igennem ser intet galt i at fortælle dig at du skal tie stille eftersom du afbrød mig.

jeg jailede dig med grundet Du brugte chatten som bevis efter en case ser jeg intet forkert i.

 

men har du tid imorgen til en snak på TeamSpeak 3 så kan vi finde en løsning på det her? Ip stavox.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var generelt den flabede atitude du havde syntes jeg. ikke bare du beder mig tie stille.
og at jaile mig fordi jeg er 2 sek forlangsom iforhold til admin sagen når det alligevel ikke gjorde skade syntes jeg er voldsomt sådan meget .
ved bare ikke hvordan vi skulle finde en løsning når jeg har fået min straf og der intet kan rettes op på men det kan vi vel godt når du har tid

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du ikke skrev det i casen kan jeg godt jaile dig for det. 

 

Har tid cirka fra klokken mellem 10 og 11 regner med at stå op der og komme på direkte der. Men skriver lige inden jeg er på at jeg er på vej ind! 

 

Det jeg tænker vi snakker om er at det ikke skulle menes flabet i min attitude og det det generelt, nemmere og snakke om det end skrive om det da det kan hurtigt misforstås.

 

/Mohammed

Link til kommentar
Del på andre sites

Som du selv skrev du kan godt men mener du ikke selv det er i gå i for små sko når jeg indrømmer jeg har skrevet det og det var til admin sagen som var legit 2 sek forlangsom till det var inde for reglerne men lad os tage den imorgen og se hvad Mads madsen siger til det. det er jo ham der står for sagen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil give dig ret i at man som staff i denne situation har handlet lidt for hurtigt. Der er ikke noget forkert i at tage betjenten væk og spørge hvorfor han smed Lani ud af bilen. Dog må jeg konstatere at Mohammed i denne situation ikke rigtigt hørte så godt på alle parter i denne case, og udfaldet bliver som det er.

 

Dit jail er i mine øjne også givet på et forkert grundlag. Det er korrekt at man ikke må bruge chatten til at se om folk har carjacket, men det var ikke tilfældet her. Du har skrevet det med gode intentioner, og ser ingen grund til at du skal straffes for det.

 

Jeg tager en snak med Mohammed efter dette, og vi håber på dette ikke vil ske igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.