Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Jeg Vil Gerne Klage over Metro


Martin Pilegaard

Recommended Posts

15 timer siden, FragZone skrev:

Altså Nej er vel et Nej? Så behøves man da ikke komme med argumenter hvorfor man har sagt nej? altså lol 

 

Det har jo intet, med argumenter af gøre lmao. Drengen vil bare gerne have en uddybning, så han kan lave en bedre ansøgning næste gang.

 

-Bamme

Link til kommentar
17 timer siden, FragZone skrev:

Altså Nej er vel et Nej? Så behøves man da ikke komme med argumenter hvorfor man har sagt nej? altså lol 

Jeg ville mene det er rart At få bare lidt ord om det så man kan få Lavet En bedre Ansøning på et tidspunkt

1 time siden, Bamme skrev:

 

Det har jo intet, med argumenter af gøre lmao. Drengen vil bare gerne have en uddybning, så han kan lave en bedre ansøgning næste gang.

 

-Bamme

Tak @Bamme   Endlig en der forstår mig

17 timer siden, Guzern skrev:

Du må virkeligt være interesseret i at blive en del af Styrken, eftersom det tog dig 2 uger at svare på en pm om det.

 

Desuden, så linker du til den her kanal i dit navn: https://www.youtube.com/channel/UCkeVboDxOx4QJ8Na_qXm3LA

Det viser lidt om dig som person.

@Guzern Kan vi tale det er så lenge siden har aldrig haft noget med ham at gøre

 

Link til kommentar
22 timer siden, Guzern skrev:

Du må virkeligt være interesseret i at blive en del af Styrken, eftersom det tog dig 2 uger at svare på en pm om det.

 

Desuden, så linker du til den her kanal i dit navn: https://www.youtube.com/channel/UCkeVboDxOx4QJ8Na_qXm3LA

Det viser lidt om dig som person.

Tag dig fucking sammen. Syntes ærligt også selv det er flabet svaret af Metro. Og hvad fuck mener du med den viser hvilken person han er? Fuck da af, du kan sgu da sagtens høre det ikke er ham der snakker.

Link til kommentar
31 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Tag dig fucking sammen. Syntes ærligt også selv det er flabet svaret af Metro. Og hvad fuck mener du med den viser hvilken person han er? Fuck da af, du kan sgu da sagtens høre det ikke er ham der snakker.

 

Waw. Havde aldrig troet at du ville forsvare et "somewhat" dumt post, og angribe en person for at være flabet og negativ. 

Must be some kind of prank 😮

Link til kommentar
23 timer siden, TacoCat :D skrev:

Tag dig fucking sammen. Syntes ærligt også selv det er flabet svaret af Metro. Og hvad fuck mener du med den viser hvilken person han er? Fuck da af, du kan sgu da sagtens høre det ikke er ham der snakker.

tak for så sød en komentar

Kan Også Fortælle hvorfor det navn var på det var mig der havde glemt at ændre det da jeg var på en starwars server med samme navn 

 

Sant Havde Glemt at slette det navn

Link til kommentar

Hej Martin

 

Grunden til jeg ikke kan give dig et svar, er simpelthen bare at der ikke er mulighed for at tilføje en grund til hvorfor man stemmer ja/nej når vi stemmer om det. Det bliver tilføjet til næste gang.

 

For en god ordens skyld kan jeg fortælle dig at du ikke blev 100% afvist:

xBK1rvL.png

 

Som jeg siger til alle ansøgere (og særligt dem der er blevet afvist), så skal de sørge for at gøre sig mere synlige, særligt i perioden op til at vi stemmer (hvilket som regel er omkring starten af måneden).

 

Før du indsender din ansøgning igen, vil jeg også bede dig gå den igennem for stavefejl, og fjerne ALLE ændringer du selv har lavet på skabelonen. Din ansøgning skal ikke være blå, al tekst skal ikke være med fed skrift i størrelse 16. Og når vi spørger om din alder skal vi kun have din nuværende alder, ikke din fødselsdato.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.