Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


Futte Hans

Recommended Posts

STEAM_0:1:96201954 

Jeg blev bannet for at have hørt forkert, jeg mente at min ven ikke havde skudt, hvilket så var forkert, derefter fik jeg ban for at lyve i case.

Jeg er selvfølgelig ked af at have hørt forkert og spilde staffens tid men mener dog ikke at man burde få 7 dages ban for at høre forkert. 

Vil håbe jeg kan komme til at spille på Stavox igen inden for de næste 7 dage.

-Futte Hans STEAM_0:1:96201954

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:96201954

Grund: Lyver i case

Navn: Futte Hans

AdminID: STEAM_0:1:177894964 - MRGreen [junioradmin] - Profil

Unban: 27-01-19 15:55

Banned: 20-01-19 15:55


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Futte Hans. 

Da jeg kom i case med dig var du lettere irriteret, Du sagde at du / i ikke havde skudt, Jeg går så hen til Mic og spørg hvorfor at han warrentede jer. Han siger at han havde hørt skud (Som mig og Mohammed Spritbillist blev enige at man kunne høre) Imens vi ventede spurgte jeg dig op til flere gange om du / i var sikker på at i ikke havde affyret et skud. Da jeg får videoen blev vi (Mohammede og jeg) enige om at der var skud. Efter dig og Champen fik ban, kom Champen op i afventer support og var ked af det, han indrømmede at han misclicked og skød. Derfor tænker jeg det er et fair ban 🙂 

Hav en forsat god dag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, MRGreen skrev:

Hej Futte Hans. 

Da jeg kom i case med dig var du lettere irriteret, Du sagde at du / i ikke havde skudt, Jeg går så hen til Mic og spørg hvorfor at han warrentede jer. Han siger at han havde hørt skud (Som mig og Mohammed Spritbillist blev enige at man kunne høre) Imens vi ventede spurgte jeg dig op til flere gange om du / i var sikker på at i ikke havde affyret et skud. Da jeg får videoen blev vi (Mohammede og jeg) enige om at der var skud. Efter dig og Champen fik ban, kom Champen op i afventer support og var ked af det, han indrømmede at han misclicked og skød. Derfor tænker jeg det er et fair ban 🙂 

Hav en forsat god dag. 

Han sagde til mig at han ikke skød, det er derfor jeg sagde at vi ikke havde skudt? Jeg vil ikke mene jeg skal have ban fordi han også løg over for mig?

Så jeg vil stadig mene at jeg burde få unban.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo, jeg stolte også på dig da du sagde at du var helt sikker på at der ikke var blevet affyret et skud. Men som det viste sig var der blevet affyret et skud, som resulterede i at du fik ban. Der er bare en ting jeg ikke forstår. Hvordan kan Champen komme til at affyrer et skud uden at lægge mærke til det ?

Link til kommentar
Del på andre sites

 

8 minutter siden, Futte Hans skrev:

Men jeg lavede jo ikke weed hvis jeg mente vi havde gjort noget galt havde jeg nok heller ikke kørt væk fra basen?

 

 

6 timer siden, Futte Hans skrev:

Ja jeg var i basen men jeg hørte ingen skud,

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Futte Hans skrev:

Lyder dejligt, men synes stadig det er træls at skulle kede mig i 3 dage fordi jeg ikke hørte skudet. Men tak.

 

Det handler alt sammen om den information du giver. Ingen kræver, at du ved eller hører alt. Når du siger at I ikke har skudt, og du virker som om du er sikker for staff’en, er det information vi forventer er rigtigt. En anden gang ville du kunne undgå det, hvis du sagde at DU ikke havde skudt, men at du ikke har styr på din ven. Så ville han være ansvarlig for sig selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.