Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Rigspolitichef går rundt og troller med 2 admins.


Hej med dig

Recommended Posts

Jeg har 2 videoer af at jeg bliver abused, hvor de tydeligt kan hører på mig at jeg er træt af det.

Bagefter har jeg en case med Maloni hvorefter både Middi og Opk er logget ud (Opk crashede) hvor at Maloni sagde til papa som var den tredje at det ikke var i orden det de gjorde, hvor Papa svarer at de hyggede og havde det sjovt og så gjorde de nogle dumme ting, problemet er at de var også meget flabet og sagde jeg tuder og alt muligt andet, og de gav ekstrem høje bøder. De sagde også at jeg kørte lort i chatten og jeg var mega lort.

Papa sagde også i casen med Maloni at shit happens, men han ved godt tydeligt at jeg er træt af det, og at jeg virkelig ikke gad dem. Jeg har nogle videoer på det der skete, i anden video hvor jeg bliver skudt, tager de også min bil ned i en lukket bås hvor jeg ikke kan købe den ud igen, fordi de mener den er blevet taget gentagende gange, men den var kun taget 2 gange inkl, derefter jeg bliver skudt, jeg siger så til ham jeg vil have den tilbage hvor han også prøver at kører ind i mig fordi han vil have mig ud af pd, han valgte at sætte mig stuck i hans bil hvor jeg sagde lad vær med det fucking lort, har så bare ikke lige bevis på det. det var Middi der gjorde det med at sætte mig stuck.

Vil gerne have at den her sag bliver taget godt om, og at de lærer at tage sig fucking sammen. og lige til info så hver gang de ville stoppe mig der stoppede jeg også ind til siden, hvor jeg bare bliver tased og skudt på. (KLAGE MOD MIDDI DA HAN ER RIGSPOLITICHEF)

Video 1: 

 

Video 2:

 

Billede af de siger jeg tuder hvor alle kan se det:Udklip.PNG.5fa8d098e742a823d0f35d1acce0d040.PNG

Link til kommentar

Halløj.

Jeg kan starte med at give kontrolløren af denne klage et indblik i det foregående "RP".

 

Mathias Rasmussen har forinden de fremlagte beviser bevidst provokeret dele af politistyrken. Heriblandt OPK, Papa Hansi og undertegnet. Det har foregået ved henholdsvis verbale interaktioner og bevidste ingame regelbrud. Mathias Rasmussen har op til flere gange opsøgt betjente med det ene formål at tilsvine og fremprovokere reaktioner (2.0a). Jeg har ikke direkte beviser på det førnævnte, men hvis vi blot fokuserer på hans skriftlige udtrykkelser i OOC chatten så forstår vi hvilken tone han har holdt i dialog med os. - Dette kan også ses i hans videoklip. Han skriver, som svar til vores hån "bøsse". Jeg formoder at han bruger det som skældsord. Læg mærke til at ingen af de ovenstående kommentarer var der gjort brug af skældsord. Derudover har han skrevet "sidder og sutter pik i sin grimme range rover". Igen formår han ikke at holde en ordentlig tone i chatten (1.21). Eftersom jeg har været staff kender jeg til Mathias Rasmussens straf historik. Han har en lang historie med carbans. Størstedelen af de carbans kommer på baggrund af påkørsel af andre bilister. Heriblandt betjente. Han har vidst også modtaget straffe for provokativ adfærd, hvilket igen underbygger mine påstande. 

 

Vores opførsel i de videoer er ikke den generelle adfærd iblandt hverken den gennemsnitlige vicerigspolitichef eller de betjente der er under hans kommando. Vi holder det generelt på et lavere og mere professionelt niveau. Vi gjorde denne undtagelse eftersom vi (diverse politifolk) tit oplever og må udholde hans failrp. - Skulle der være tvivl om hvorvidt dette faktisk er et réelt problem, så kan man se på ovenstående påstande, strafhistorisk eller forhøre sig hos andre vicerigspolitichefe.

 

I forhold til at du atter engang "tuder" over vores bemærkning om dit tuderi, så skrev vi i OOC. Altså Out-Of-Character. Alt jeg skriver deri er ikke en direkte afspejling af min Vicerigspolitichef karakter.

 

- Vil også tilføje at jeg på intet tidspunkt har skudt dig eller gjort brug af min stungun på uacceptabel vis.

 

 

Link til kommentar

Det sjovt du kommer ind på det med regelbrud @Middi, der kender jeg mange eksempler på ting i gør, og hver gang opk ser mig, så siger han det Mathias ham tager vi, det hørte jeg hvert fald et par gange fx over ved pd sagde han det da jeg kørte forbi, altså i at han gik efter mig hele tiden, og nej jeg opsøger ikke politiet, tydeligvis er det jer der hele tiden er efter mig, så lad vær med at sid og spil hellig.

Det i gjorde var pisse irreterende, og det sjovt du siger jeg opsøger jer, for find lige et eksempel på det??

Når det så er man kører bag jer så vælger i lige pludselig og bremse op så man kører op i jer, og så siger i uacceptabel mellemrum mellem bilerne.

Så lad nu vær med at for fanden sid og spil hellig, du ved godt den fejl i lavet, jeg har ikke gjort en skid forkert, andet end min tone. 

Og at i alle vælger at skrive jeg tuder i chatten på en gang, så er det vel også for dumt. Så bad du sgu selv om det, havde mistet for en helveds masse våben hvor jeg altid har haft license, og sidste gang i skød mig, der havde jeg printere der sprang lige efter og jeg havde våben og license, og lidt efter i havde skudt mig sagde i alle jeg tuder.

Lad vær med at lyv, det med stungun er jeg ret sikker på var dig der over bag bilen da du løb forbi?

Og Maloni tjekkede også logs bagefter, der havde du stunnet mig 3 gange uden grund.

Jeg kan ikke se jeg har gjort noget som helst galt udover min adfærd, så hvorfor skal det lyde som om det mig der har gjort alt galt i dit modsvar, Papa hansi indrømmede også det var pisse dumt det i gjorde og han er sikker på Opk ville give en undskyldning, så det sjovt din og @Papa Hansi, jeres historier hænger overhovedet ikke sammen.

9 timer siden, Middi skrev:

Halløj.

Jeg kan starte med at give kontrolløren af denne klage et indblik i det foregående "RP".

 

Mathias Rasmussen har forinden de fremlagte beviser bevidst provokeret dele af politistyrken. Heriblandt OPK, Papa Hansi og undertegnet. Det har foregået ved henholdsvis verbale interaktioner og bevidste ingame regelbrud. Mathias Rasmussen har op til flere gange opsøgt betjente med det ene formål at tilsvine og fremprovokere reaktioner (2.0a). Jeg har ikke direkte beviser på det førnævnte, men hvis vi blot fokuserer på hans skriftlige udtrykkelser i OOC chatten så forstår vi hvilken tone han har holdt i dialog med os. - Dette kan også ses i hans videoklip. Han skriver, som svar til vores hån "bøsse". Jeg formoder at han bruger det som skældsord. Læg mærke til at ingen af de ovenstående kommentarer var der gjort brug af skældsord. Derudover har han skrevet "sidder og sutter pik i sin grimme range rover". Igen formår han ikke at holde en ordentlig tone i chatten (1.21). Eftersom jeg har været staff kender jeg til Mathias Rasmussens straf historik. Han har en lang historie med carbans. Størstedelen af de carbans kommer på baggrund af påkørsel af andre bilister. Heriblandt betjente. Han har vidst også modtaget straffe for provokativ adfærd, hvilket igen underbygger mine påstande. 

 

Vores opførsel i de videoer er ikke den generelle adfærd iblandt hverken den gennemsnitlige vicerigspolitichef eller de betjente der er under hans kommando. Vi holder det generelt på et lavere og mere professionelt niveau. Vi gjorde denne undtagelse eftersom vi (diverse politifolk) tit oplever og må udholde hans failrp. - Skulle der være tvivl om hvorvidt dette faktisk er et réelt problem, så kan man se på ovenstående påstande, strafhistorisk eller forhøre sig hos andre vicerigspolitichefe.

 

I forhold til at du atter engang "tuder" over vores bemærkning om dit tuderi, så skrev vi i OOC. Altså Out-Of-Character. Alt jeg skriver deri er ikke en direkte afspejling af min Vicerigspolitichef karakter.

 

- Vil også tilføje at jeg på intet tidspunkt har skudt dig eller gjort brug af min stungun på uacceptabel vis.

 

 

Vil gerne lige pointere at da jeg siger i sutter *** i jeres grimme range rover, og det med i er bøsser, er efter jeg får beskeder om jeg tuder og jeg er pisse dårlig og du selv kunne fange i en golf så dårlig var jeg.

Altså den besked beder man fandme også selv om hvis man tror man kan sidde 3 politibetjente og tro i ejer byen. Så må du sige hvad du vil men det med jeg tuder kunne i godt have undladet at skrive.

 

Men min historik har intet med den her sag at gøre, jeg har intet gjort galt, udover tonen som jeg kommer ind på mange gange, min carban historik har intet med det at gøre, og kan ingen gang selv huske min sidste carban og mit sidste jail for regelbrud, så luk det ud af sagen.

 

Link til kommentar

Yies, vi kan debunke det one-by-one.

 

I forhold til at "vi" direkte går efter dig, så er det ikke et problem som så. Det er hverken et regelbrud eller urealistisk for en betjent at skygge en bilist. Eftersom jeg var føreren af bilen, så stod jeg for at stoppe dig. Du blev kun stoppet for at have udført en ulovlig handling.

 

Du skriver at vi opsøger dig. Det er rigtigt. Vi har taget fat i dig, hver gang du har brudt færdselsloven. - Bemærk at vi først skyggede dig efter, at du har haft copbaitet. Det var altså som tideligere beskrevet foregået forinden de fremlagte beviser.

 

At du nævner at jeg laver pludselige opbremsninger, så går jeg ud fra at du hentyder til hvert eneste t-kryds og lyskryds? Jeg tager ikke et sving med 100 km/t. I'm weird, not insane. Det er dit ansvar som bagomkørende at holde en acceptabel sikkerheds afstand som sikrer at en påkørsel bagfra ikke er mulig.

 

Dit næste punkt hvori du skriver at "i var selv uden om det" der vil jeg godt have dig til at uddybe. Hvad var det helt præcis vi selv var uden om? Dit sprogbrug, copbait eller hvad mener du helt præcis?

 

Du vælger også at skrive at du er sikker på, at jeg stunnede dig og løb om bag bilen i video #1. Jeg undrer mig over hvorvidt du tager denne klage seriøst, eller om du bare "laller" dig gennem den. Man kan tydeligt se at det er Chuck Norris, som stunner dig og løber bag bilen. - Of course så bruger du logs til at verificere din påstand. Du mener helt seriøst at der står i logs, at jeg har brugt stungun 3 gange uden grund? Logs viser udelukket hvilket værktøj jeg har brugt. Der står intet om i hvilket sammenhæng jeg har brugt den. Der holder jeg så fast i at jeg ikke har gjort brug af min stungun på uacceptabel vis.

 

I forhold til Papa Hansi og OPK's udtalelser, så kan ingen af dem tale på mine vegne.

 

I forhold til de andre betjentes opførsel så er det ikke i orden, men det er i sin forstand ikke uretfærdigt. 

Jeg undlod at demote de betjente som var involverede, da de udviste professionalisme ved andre traffikstop. Jeg mener udelukkende at din egen provokation lå til grund i den behandling du modtog af diverse betjente.

 

 

4 timer siden, Mathias Rasmussen skrev:

Men min historik har intet med den her sag at gøre. kan ingen gang selv huske min sidste carban og mit sidste jail for regelbrud, så luk det ud af sagen.

Din historik har særdeles meget med sagen at gøre. Din strafhistorik er et perfekt eksempel på den opførsel du har udvist overfor politistyrken. 

 

4 timer siden, Mathias Rasmussen skrev:

Jeg kan ikke se jeg har gjort noget som helst galt udover min adfærd, så hvorfor skal det lyde som om det mig der har gjort alt galt i dit modsvar, Papa hansi indrømmede også det var pisse dumt det i gjorde og han er sikker på

Pathetic. Selvfølgelig ville du ikke kunne se, hvis du havde gjort noget forkert. At dømme ud fra din straf historik, så må du være blind i forhold til det!

Jeg mener at du har gjort noget forkert. Hvis ikke jeg mente det, så ville jeg have sparet mig selv en del tid og energi. - Besides. Der er en del eksempler på dig der tror at du har ret, hvor du tager fejl.

 

 

 

*Edit*

Dette er yderligere et bevis at Mathias elsker at bryde regelsættet. Han erkender det endda.

 

3cdd69bb1ce5401b9f0cebaa86f05584.png

Link til kommentar

Hvem siger jeg mener i at regelbryde, jeg mente i som at jeg også er en person der troller nogle gange i spil for det gør alle, og hvis det var i gmod hvor jeg brudt regler, ville jeg nok også få mine straffe, men jeg er ikke ligesom dig, jeg troller kun når man får lov af admin klokken lort om natten, så det er intet bevis på noget.

Men forstår ikke hvad du vil prøve og forsvarer, mine videoer siger alt altså, ja jeg havde en dårlig tone, og ja jeg råbte, men copbaitede ikke en skid, giv mig 1 eksempel på hvad jeg copbaitede med.

At jeg får en fartbøde jeg ikke gider betale, det sgu klart med de bøder i giver. så er det vel heller ikke copbait, forstår ikke hvad det er du prøver og sige, det sjovt at du er den eneste af jer 3 der bliver ved med at forsvarer dig selv, altså både papa og opk har indrømmet fejlen, du er stadig som den eneste der sidder og siger jeg gør alt muligt forkert, du kan ligeså godt indrømme det.

Jeg gjorde ikke noget galt.

 

Jeg blev bare abused på af 3 personer der troede de ejede det hele.

Og hver gang i ville stoppe mig holdte jeg ind til siden og viste id da i bad om det, men i blev ved med at tase og skyde mig, så kan ikke se hvad jeg har gjort galt.

 

 

Og @Middi det der med min straf historik har stadig ikke noget med det at gøre, det er fortid, det kan godt være jeg var dum dengang og trollede rundt, men hvad siger det om nu???

Tror faktisk det er virkelig lang tid siden jeg har fået jail for copbait eller fået ban for løgn i case, tror faktisk slet ikke jeg har en ban for løgn i case, så et eller andet må jeg da gøre rigtigt, og vil du sige mig 1 ting, hvad har mit carban med at gøre at i taser og skyder mig hele tiden??

Og hvis jeg copbaitede tydeligt, tror jeg også opk, chuck, eller papa havde taget fat i mig, da de er staffs.

Men det der ligger i det, er at jeg ikke copbaitede, for du har ikke sagt hvad jeg copbaiter med endnu.

Link til kommentar

Yes. Vi tager det bare i punkt-form. Så må vi jo se hvor vi ender 🤷‍♀️

 

På 20/01/2019 den 5:37 PM , Mathias Rasmussen skrev:

Hvem siger jeg mener i at regelbryde, jeg mente i som at jeg også er en person der troller nogle gange i spil for det gør alle, og hvis det var i gmod hvor jeg brudt regler, ville jeg nok også få mine straffe

Well. Ifølge din straf historik så har du skam også modtaget straffe der kunne pege i den retning.

 

På 20/01/2019 den 5:37 PM , Mathias Rasmussen skrev:

men jeg er ikke ligesom dig, jeg troller kun når man får lov af admin klokken lort om natten, så det er intet bevis på noget.

Alright. Hvor har jeg direkte været med til at trolle? Jeg har som vicerigspolitichef set forbi, hvordan mine betjente behandlede dig - grunden er skrevet i tideligere kommentar. Jeg har udtrykt mig verbalt angående at du skulle skydes - det er aldrig ført til en direkte handling mod dig. Jeg har på intet tidspunkt været selve "roden" i handlingerne mod dig.

 

På 20/01/2019 den 5:37 PM , Mathias Rasmussen skrev:

At jeg får en fartbøde jeg ikke gider betale, det sgu klart med de bøder i giver. 

Går ud fra at du mener vores bøder var høje? Ehm, du fik fartbøder som for det meste lå på omkring 1000,-. Dét sammenlagt med at du gentagende gange kører over fartgrænsen, undgår at betale bøder og kører ulovligt, dét er roden i en større bøde. - som du jo stadig selv var skyld i.

 

På 20/01/2019 den 5:37 PM , Mathias Rasmussen skrev:

det sjovt at du er den eneste af jer 3 der bliver ved med at forsvarer dig selv

Ja. Ligeledes finder jeg det sjovt, at du ikke kan fatte hvilke forskellige roller vi har haft. - Det er både i forhold til handlingerne ingame og vores rang på selve serveren. 

Papa Hansi og OPK skal retfærdiggøre deres handlinger som staff. Jeg skal retfærdiggøre at jeg har forholdt mig passiv.

 

På 20/01/2019 den 5:37 PM , Mathias Rasmussen skrev:

Jeg blev bare abused på af 3 personer der troede de ejede det hele.

I know right! Det er vel noget du kender til?

 

Kan du huske tiden hvor du og din kammerat kørte efter mig. Sagde jeg kørte for hurtigt (uden fartmåling) og lavede jeres egne love? For ikke at nævne der hvor du var tilskuer til selv samme uretfærdig behandling.

I sure do 😮 

 

På 20/01/2019 den 5:37 PM , Mathias Rasmussen skrev:

.Og @Middi det der med min straf historik har stadig ikke noget med det at gøre, det er fortid, det kan godt være jeg var dum dengang og trollede rundt, men hvad siger det om nu???

Kan ikke forstå at jeg skal forklare det yderligere. Jeg har ikke direkte video bevis på hændelserne før dine fremlagte beviser. Jeg fandt det ikke nødvendigt at optage det på daværende tidspunkt.

Jeg bruger det for at give kontrolløren en forståelse for dine tideligere handlinger. Jeg beskriver at det som du før i tiden har modtaget straffe for ikke har ændret sig. Det er også derfor at jeg pointerer dit sprogbrug. Det viser tydeligt at du ikke har ændret dig i forhold til dit grimme sprogbrug, provokative adfærd mm.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.