Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bliver abused af 3 betjente. 2 admins. 1 rigspolitichef.


Hej med dig

Recommended Posts

Jeg har 2 videoer af at jeg bliver abused, hvor de tydeligt kan hører på mig at jeg er træt af det.

Bagefter har jeg en case med Maloni hvorefter både Middi og Opk er logget ud (Opk crashede) hvor at Maloni sagde til papa som var den tredje at det ikke var i orden det de gjorde, hvor Papa svarer at de hyggede og havde det sjovt og så gjorde de nogle dumme ting, problemet er at de var også meget flabet og sagde jeg tuder og alt muligt andet, og de gav ekstrem høje bøder. De sagde også at jeg kørte lort i chatten og jeg var mega lort.

Papa sagde også i casen med Maloni at shit happens, men han ved godt tydeligt at jeg er træt af det, og at jeg virkelig ikke gad dem. Jeg har nogle videoer på det der skete, i anden video hvor jeg bliver skudt, tager de også min bil ned i en lukket bås hvor jeg ikke kan købe den ud igen, fordi de mener den er blevet taget gentagende gange, men den var kun taget 2 gange inkl, derefter jeg bliver skudt, jeg siger så til ham jeg vil have den tilbage hvor han også prøver at kører ind i mig fordi han vil have mig ud af pd, han valgte at sætte mig stuck i hans bil hvor jeg sagde lad vær med det fucking lort, har så bare ikke lige bevis på det. det var Middi der gjorde det med at sætte mig stuck.

Vil gerne have at den her sag bliver taget godt om, og at de lærer at tage sig fucking sammen. og lige til info så hver gang de ville stoppe mig der stoppede jeg også ind til siden, hvor jeg bare bliver tased og skudt på.

Video 1: 

 

Video 2:

 

Billede af de siger jeg tuder hvor alle kan se det:Udklip.PNG.5fa8d098e742a823d0f35d1acce0d040.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Mathias Rasmussen skrev:

I vidste udemærket godt jeg ikke gad det lort. så drop det dog.

 

Skal jeg være helt ærligt, har jeg aldrig troet du ikke var med på den. 

 

Din attitude, og den tone du lukker ud får mig til at tro det helt modsatte. Jeg har haft rigtig meget bøvl med dig i fortiden, og vil sige at du har forbedret dig.

Den rette vej det går, men der er stadig nogle småting jeg kunne give dig jail for somme tider. I dette tilfælde hvor du begynder at spytte en masse lort ud, om os som staff men også om vores politiarbejde i RP, vælger jeg i stedet at skyde dig da jeg ikke finder din aggressive attitude acceptabel på nogen måde.

 

At skyde dig kan ses som en anden form for straf for dit sprogbrug, og din trang til at have politiet efter dig.

 

Men altså, shit happens.

Vi sidder fire gutter der bliver hyped op over stemningen, og det ender så i dette tilfælde galt for mig, som nu skylder dig en undskyldning for mine handlinger.

 

Så jeg beklager den måde jeg har håndteret dig på, det skal undgås til en anden gang.

 

// OpK

Link til kommentar
Del på andre sites

@Papa Hansi Jeg kan sgu sagtens klarer troll da jeg tit gør det, jeg gør bare ikke det smadrer andres RP, og dig som staff burde ikke være så dobbelmoralsk, skulle jeg også bare sige kan du ikke klarer noget troll, hvis jeg troller rundt og ødelægger andres rp.

Altså man har admins til en ting, det er og hjælpe med at serveren kører ordentligt altså rp er som det skal være og hjælpe folk med diverse ting, jeg har min fulde ret til at call staff på det for det havde enhver anden gjort, @Papa Hansi Lad os sige jeg var jer med mine venner, og jeg så stoppede en eller anden person og skudt ham og tased og alt muligt andet, hvad tror du han havde gjort called admin eller sagt arhh det går jeg mistede kun en masse penge men jeg er sgu ligeglad, nej det havde han netop ikke han havde called admin og jeg havde fået jobban og jail, altså lettere er den ikke, det jer der har gjort noget galt, og det har ikke noget med jeg ikke kan tåle troll, har tit hørt dig sige fx om natten kl 2. hvor man bare kaster rundt med biler og troller, der siger du at hvis alle er med på det så må vi godt trolle. 

Det er tydeligvis det stik modsatte i har gang i her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke se det relevante i at pointere klagerens strafhistorik, adfærd eller attitude som et argument for at begå FailRP. 

Hvis der både er belæg og årsag til at tage affære overfor en spiller som ikke har den ønskede adfærd, bør det håndteres out-of-character og med ens staffkræfter - ikke en M82. 

 

Det eneste relevante i klagen er de to situationer med OpK. Resten er der intet i vejen med - hverken skriveriet i OOC eller det faktum, at de nægtede at sælge dig din bil.

Afslutningsvis vil jeg gerne gøre det klart, at det ikke er en adfærd som OpK fortsætter med så længe han er staff.

 

Beklager episoden. 👍

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.