Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvem er borgmesteren


Miklo

Recommended Posts

Hvis man skriver i advert og intet svar får, må man lave en case.

 

Jeg har dog en mening om de der e2er. Der er tit cases med folk som har betalt for licens men ikke fået igennem de der e2er fordi borgmesteren ikke er til stede. Jeg syntes at hvis man virkelig skal have sådan en e2 fremme, skal man stå ved den, og ikke bare gå, fordi tit opdager borgmesteren ikke engang at en person har betalt.

Andre gange opdager han heller ikke der bliver skrevet i advert.

Men når problemerne opstår så lav en admin case, man kan ikke rigtigt gøre andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, xKow skrev:

Hvis man skriver i advert og intet svar får, må man lave en case.

 

Jeg har dog en mening om de der e2er. Der er tit cases med folk som har betalt for licens men ikke fået igennem de der e2er fordi borgmesteren ikke er til stede. Jeg syntes at hvis man virkelig skal have sådan en e2 fremme, skal man stå ved den, og ikke bare gå, fordi tit opdager borgmesteren ikke engang at en person har betalt.

 Andre gange opdager han heller ikke der bliver skrevet i advert.

Men når problemerne opstår så lav en admin case, man kan ikke rigtigt gøre andet.

Men det nytter ikke at call case for at vide hvem borgmesteren er + Man skal jo prøve at fikse det selv!


Det ville bare gøre det hele nemmere for staffs og spillere at bare kunne pm borgmesteren og selv fikse problemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.