Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern Fists i fængslet


Scaled

Recommended Posts

Hej.

Jeg aner ikke hvorfor fists er blevet tilføjet til fangerne i fængslet, men det har aldrig været mere irriterende, at være i fængsel. Det er nærmest et helvede, blandt andet da det er fyldt med RDM.

Uden grund er jeg blevet dræbt ca. 6 gange indenfor 2 anholdelser, bare for at stå i fængslet. Det er generalt bare irriterende at skulle stå og høre på de der fist lyde. Ikke nok med det, står folk for det meste og skriger (ihvertfald på Evocity).

Hvis fists blev tilføjet for at fanger kan forsøge at slippe ud ved at banke politiet, så synes jeg også det er en god ide, men det er bare satans træls.

Hvis man kan løse dette på en anden måde, så vil jeg sådan set også helst det, men dette er mit bedste bud.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, >>DEAGLEMEISTER<< skrev:

Men der er en del cases med "RDM" og andre ting omkring fists i fængsel

 

Giver mening, men er det RDM altså tager i det som RDM og jailer ham der er i fængsel for at dræbe en anden fanger? Der kunne laves en regel der hed fangere må godt dræbe andre fangere? 

Jeg ville iværtfald ikke se det som RDM da de alligevel står afk I fængslet og du har intet at midste

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, >>DEAGLEMEISTER<< skrev:

Man må godt "fiste" hindanden i fængslet, men det skaber stadig en del cases, når der er folk der ikke ved det.

Så må de jo læse reglerne hvis det var det. Og hvis de stadig kalder kan i jaile dem for at kalde unødvendig case, så skal de nok lære det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ærligt syntes jeg også de der "fists" er lidt underlige, og jeg oplever faktisk en del problemer med dem, tit hvis der kommer en case, bla. med RDM som deaglemeister skrev før, men også at når man kommer til casen at spilleren kommer til at slå staffen med den, fordi de bare slår ud i luften, og når vi så kommer rammer de os. Det er småting men hvis man lagde alt det tid man brugte på de cases sammen, ville det sikkert ende i mange timer.

 

Dog, syntes jeg også samtidig at de er fede nok, at man kan slå politiet nede i fængslet fordi de feks. er provokerende, osv.

Jeg syntes det er meget sjovt at have dem, men der er bare for mange cases med folk der ikke forstår hvordan man må bruge dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Stort -rep

Det super fedt de er kommet. Jeg kan ikke huske hvem jeg hørte det fra, men de blev vist også tilføjet for der kunne kommer slåskamp i fængslet samt at man gerne må slå på folk dernede “ikke lige staff” det er ikke Rdm

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Merlin<3 skrev:

Stort -rep

Det super fedt de er kommet. Jeg kan ikke huske hvem jeg hørte det fra, men de blev vist også tilføjet for der kunne kommer slåskamp i fængslet samt at man gerne må slå på folk dernede “ikke lige staff” det er ikke Rdm

 

 

 

Merlin prøv og se det fra os staffs perspektiv. Du tager en RDA case, og når du så tper med måske 50 HP og kommer ned til nogen som står i en slåskamp, og du så bliver slået ihjel. Hvilket jeg har oplevet flere gange..

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Kagen skrev:

Det er pisse kedeligt at sidde i fængsel og det skal det også være, men det gør det sjovere end at bare at sidde og kigge

Når du er i fængdsel sidder du så bare og kigger? Jeg er næsten ret sikker på folk kun bruger det som en afk pause.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, >>DEAGLEMEISTER<< skrev:

Man må godt "fiste" hindanden i fængslet, men det skaber stadig en del cases, når der er folk der ikke ved det.

Hvorfor har du sat "fiste" i anførselstegn 😏

 

Samt, hvis @Scaled ikke er tilfreds med lyden har du mere end 500 måder at fjerne lyden fra dit spil på.

 

F.eks. I console -> 

volume 0
quit

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, DoktorDim skrev:

Man kunne evt. lave et håndhjern, politiet kunne give fangerne på i fængslet, og så kunne de ikke bruge fits længere i fængslet, medmindre de så dør af en anden der bruger fits mod dem?

Det ville faktisk være brugbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det primære problem her lyder til at være, at staffs bliver fisted (heh) når de tper til cases i fængslet. Det kan vi vel bare løse ved at gøre, så man ikke mister liv, når man har en aktiv case og er i noclip.

Jeg synes personligt stadig, at de tilføjer en mulighed for lidt ekstra. Jeg har da i hvert fald selv dræbt en betjent eller to med mine fists, da de lige skulle være smarte.

 

Mht. de håndjern @DoktorDim nævnte, er det noget vi rigtig gerne vil lave. Det er dog ikke en mulighed uden at det enten kommer til at være rigtig tungt på serveren eller rigtig tungt på klienten, pga. bonemanipulation.

Hvis I har det fint med, at man har et ikon eller lignende over sig når man er cuffed, og ikke kan se det på hænderne af spilleren, er det bestemt noget der kan lade sig gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dynn skrev:

Det primære problem her lyder til at være, at staffs bliver fisted (heh) når de tper til cases i fængslet. Det kan vi vel bare løse ved at gøre, så man ikke mister liv, når man har en aktiv case og er i noclip.

Jeg synes personligt stadig, at de tilføjer en mulighed for lidt ekstra. Jeg har da i hvert fald selv dræbt en betjent eller to med mine fists, da de lige skulle være smarte.

Du har da altid været super kritisk med at gøre folk i godmode under cases da staff tit glemmer at afslutte sin case, og ødelægger et helt event @SimoN

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis man bliver RDA’et og bliver dræbt i fængslet, kan man heller ikke blive returned med samme våben. Ens pakker bliver også bare smidt på jorden i fængslet.

Synes dog det er en fed ting, men der skal lige ændres nogle ting ifølge mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Martus skrev:

Hvis man bliver RDA’et og bliver dræbt i fængslet, kan man heller ikke blive returned med samme våben. Ens pakker bliver også bare smidt på jorden i fængslet.

Synes dog det er en fed ting, men der skal lige ændres nogle ting ifølge mig.

Returnweps tjekker allerede arrest, og gemmer ikke hvis du dør imens du er arrested. Det er rigtigt, at pakken med inventory items bliver dropped når man dør (har jeg lige ændret).

De her ting har dog altid været sådan, så det er ikke fordi det specifikt har noget med fists at gøre.

5 timer siden, Marcus skrev:

Du har da altid været super kritisk med at gøre folk i godmode under cases da staff tit glemmer at afslutte sin case, og ødelægger et helt event @SimoN

Som jeg skrev, så skal det kun gælde, hvis man også er i noclip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.