Hop til indhold
Stavox

Mobilepay E2


Abdi Aziz

Recommended Posts

5 timer siden, Pinky skrev:

 

Hvis den skal bruges til donations så den ikke noget du må bruge. Men ellers fedt design!

Den skal bruges til betalinger, til f.eks. Kebab butikken (RP) butikker. Må den det? 

Tak for din mening 🙂

 

- Noah

Abdi Aziz

9 timer siden, Maloni skrev:

AA Cirklen sidder skævt og det ser ud Tim du hellere ikke har brugt rounded Box i din send penge kasse. Pls fix

Fikser det når jeg er hjemme.

Det er meningen at det ikke er en 100% rounded box. Hvis du kigger på det rigtige mobile pay, er den mere rund i enderne. Jeg har brugt to cirkler til lige at give det lidt mere form...

Tak for din hjælp.

9 timer siden, SimoN skrev:

fler detaljer

 

Hvad mener du?

Kunne self, lave noget mere ting man kan ændre / trykke på. F. eks. Skifte kort, annullere. Eller en bevægelse for kvoteringen og betalingen.

Tak for din hjælp.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, NoahLyzer *AntZinMod skrev:

Hvad syntes I kunne være bedre / hvad skal ikke være der / hvad skal ændres? Kan godt tage kritik 😛

image.thumb.png.86036a785604381f26ca9583ed27e928.pngimageproxy.php?img=&key=3514f5f236d99eb1

Du kunne jo starte med at stave "Mastarcard" rigtigt ^^ xD Det staves "Mastercard"

Og så give mobilepays farve den rigtige farvekode, altså den blå box hvor der står "Send penge" : R: 84 G: 120 B: 255

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, JackS skrev:

Du kunne jo starte med at stave "Mastarcard" rigtigt ^^ xD Det staves "Mastercard"

Og så give mobilepays farve den rigtige farvekode, altså den blå box hvor der står "Send penge" : R: 84 G: 120 B: 255

Det var jo en start! xD

Tak for farvekoderne, har ikke kunne finde dem... 

Tak for din hjælp!

Link til kommentar
Del på andre sites

Her gået efter det jeg har på min app... 

Men vil lede efter det nye.

Det er dette design jeg har gået efter @JackS

image.png.f0d820f13844a8da575be5040dc61b9e.png

Kunne bare ikke se en grund til også at kode alt andet, da det er mig der bestemmer beløbet i sidste ende. 

Så skulle det være så jeg kunne ændre beløbet på en anden E2

 

- Noah

Abdi Aziz

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, SimoN skrev:

fler detaljer

 

Du bad om flere detaljer? Her er der nogle:

Man kan nu vælge kort, hvis man har tilføjet nogle flere. (De vil blive gemt på dit steamid) 

Man kan swappe mellem sine kort. 

Arbejder på det med at tilføje dem 😛

image.thumb.png.87afc3849397016d026b414c6fd76b22.png

4 timer siden, SimoN skrev:

Selvom toppen er som på MobilePay appen føler jeg den mangler noget - og så ville jeg bruge en anden font, for at få det til at se mer clean og planlagt ud.

Jeg vil se om jeg kan ædnre lidt mere 😄

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.