Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - Rasmus H


Rasmus H

Recommended Posts

Just now, Rasmus H said:

Det hjælper ikke en skid Mads...
Alså Dig og Jimboe troller syntes greenberg tager det mere seriøst

Godt du ikke synes det, men gjorde det engang 

- sry for det her, bare warn mig denne gang

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Kan du måske uddybe lidt hvad du syntes der er troll ved det du siger?

De siger jeg donere skal til UniChef? for at komme ind igen det er fandme troll i en unbanrequest

2 minutes ago, DyNATO said:

651f7de9898cae1312e0f0eadfab9920.pngDet er et skide billed Jimboe

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er dybt seriøst at det er en løsning.

 

At du vælger at nedgøre en organisation der gør verden til et bedre sted, er så lidt uheldigt.

Vi har før tilbudt at man kan få unban på den måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DyNATO said:

Det er dybt seriøst at det er en løsning.

 

At du vælger at nedgøre en organisation der gør verden til et bedre sted, er så lidt uheldigt.

Vi har før tilbudt at man kan få unban på den måde.

Ja i know men det er stadig useriøst alså det er mega useriøst fordi det ville jo svare til at hvis du blev hacket og du kun kunne bruge din mobil og han sagde jeg gør så dit net ikke er nede hvis du donere 10000 kr til UniChef

1 minute ago, DyNATO said:

Det er dybt seriøst at det er en løsning.

 

At du vælger at nedgøre en organisation der gør verden til et bedre sted, er så lidt uheldigt.

Vi har før tilbudt at man kan få unban på den måde.

Det er ikke en løsning, det er bare at jeg mister penge

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Bortset fra at vi tilbyder dig at komme ind igen for 200 kr som du jo tilsyneladene gerne vil. 

Greenberg læs lige det her "

At du gør dig forhåbninger om nogensinde at blive unbanned er komisk."
Det er fra Jimboe

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Rasmus H said:

Ja i know men det er stadig useriøst alså det er mega useriøst fordi det ville jo svare til at hvis du blev hacket og du kun kunne bruge din mobil og han sagde jeg gør så dit net ikke er nede hvis du donere 10000 kr til UniChef

Det er ikke en løsning, det er bare at jeg mister penge

Vi tvinger dig på ingen måde. Du vælger selv.

Men det er indlysende, at det nu er din eneste mulighed.

Vi har ingen interesse i at du mister penge, men en donation til Unicef* vil bevise at du har ændret dig, og at du selv tror på det.

1 minute ago, Rasmus H said:

Greenberg læs lige det her "

At du gør dig forhåbninger om nogensinde at blive unbanned er komisk."
Det er fra Jimboe

Det var før vi gjorde Unicef-muligheden tilgængelig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DyNATO said:

Vi tvinger dig på ingen måde. Du vælger selv.

Men det er indlysende, at det nu er din eneste mulighed.

Vi har ingen interesse i at du mister penge, men en donation til Unicef* vi bevise at du har ændret dig, og at du selv tror på det.

Men Jimboe du er skide ligeglad fordi det du skrev til min ven var at i er ligeglad med mig fordi i har massere af spillere

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Rasmus H said:

Greenberg læs lige det her "

At du gør dig forhåbninger om nogensinde at blive unbanned er komisk."
Det er fra Jimboe

Hvad er det med det?
Han har jo stadig tilbudt dig en chance til men den har du jo selv valgt at afvise.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Rasmus H said:

Men Jimboe du er skide ligeglad fordi det du skrev til mig ven var at i er ligeglad med mig fordi i har massere af spillere

Korrekt, jeg sover ikke dårligere hvis du ikke kommer ind.

Jeg har ingen interesse som sådan i at lade dig komme ind, men som sagt før, så kan du modbevise min mening om dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Greenberg said:

Hvad er det med det?
Han har jo stadig tilbudt dig en chance til men den har du jo selv valgt at afvise.

Ja fordi jeg gider skam ikke donere til noget jeg ikke får en skid ud af jeg får det jo ikke bedre med mig selv.. af at miste penge til 2312342395482357828354 børn i afrika? vel.

1 minute ago, DyNATO said:

Korrekt, jeg sover ikke dårligere hvis du ikke kommer ind.

Jeg har ingen interesse som sådan i at lade dig komme ind, men som sagt før, så kan du modbevise min mening om dig.

Det gør jeg ikke jeg gør det her for mine venner og fordi serveren er god.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nope det eneste i vil er at jeg mister penge også Banner i mig igen, gider ikke spilde min tid på det her pis jeg har klaret mig fint i denne måned. Derfor ville jeg gerne inde igen fordi jeg ikke har været sur i 1-2 måneder.

Og hvad skete der med MagnusBD

Link til kommentar
Del på andre sites

Rasmus H 

 

Altså nu kender jeg ikke så meget til den her sag, men det er en fuldstændig uacceptable opførsel af komme med, både svine staff til og serveren. Alt det du har sagt, alt det du har skrevet, både til Dynato og Mads, er ikke iorden! Jeg forstår altså ikke hvorfor du overhovedet laver denne unban request, da svaret er rimelig tydeligt. 

Hvis du har et så stort temperament som du fortæller, så syntes jeg du skal gøre et eller andet ved det, eller måske spille et andet spil. 

Eller du kunne eventuel gå væk fra computeren! 

Hvis du overhovedet får en chance er den meget lille! 
Er også noget enig med Simon, du hisser dig meget op bare i det her post, så det viser ikke ligefrem hvor meget du faktisk vil ind på serveren igen!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.