Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - Rasmus H


Rasmus H

Recommended Posts

In-game navn: Rasmus H
SteamID: STEAM_0:0:70869155
Ban Reason: Flabet i case, Sviner folk til i admin case, job abuse
Hvem har banned dig?: Greenberg - TILT
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi jeg er blevet ældrere, og at jeg er rigtigt ked af alt det lort jeg har lavet især det med jimboe ;(
Har ikke en særlig god grund men den er alt for god til at lade vær med at spille der inde, + at alle mine venner siger jeg skal prøve at komme ind igen, fordi de savner det der med bilerne, raid folk og det og har brugt omkring 200-300 timer på den server.

- SRY FOR ALT DET LORT JEG HAR LAVET!!!...
KH Rasmus H

Link til kommentar
Del på andre sites

Greenberg. denne gang skrider jeg fra min PC hvis jeg bliver sur :)
- Rasmus

Og ja jeg ved jeg har været et svin... men ja jeg har ikke vært sur i 2 måneder nu.. så tror ikke jeg har så meget tempramant eller i hvert i fald lært at styre det

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Rasmus H said:

Og ja jeg ved jeg har været et svin... men ja jeg har ikke vært sur i 2 måneder nu.. så tror ikke jeg har så meget tempramant eller i hvert i fald lært at styre det

 

Du blev banned for 1 måned siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det vidste jeg da godt.. :)
Det er fordi det er en måned siden jeg skrev med magnusBD her inde... derfor jeg sagde 2 måneder

12 minutes ago, Greenberg said:

Og hvad med dit job abuse hvordan kan vi være være sikre på at du ikke gør det igen?

Ja fordi det gjorde jeg kun fordi jeg var bitch fornermet.. :)

Men nej har ikke tænkt mig at job abuse igen

Og nej jeg vil ikke være flabet overfor admins igen..

Er den accepteret eller afvist?...
Eller skal du/i snakke med jimboe

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Rasmus H said:

Det vidste jeg da godt.. :)
Det er fordi det er en måned siden jeg skrev med magnusBD her inde... derfor jeg sagde 2 måneder

Ja fordi det gjorde jeg kun fordi jeg var bitch fornermet.. :)

Men nej har ikke tænkt mig at job abuse igen

Og nej jeg vil ikke være flabet overfor admins igen..

Er den accepteret eller afvist?...
Eller skal du/i snakke med jimboe

Du skal vente og se!

Link til kommentar
Del på andre sites

Greenberg jeg ved godt jeg har været en nar og det vil jeg gerne rette op på derfor vender jeg tilbage

 

3 minutes ago, Greenberg said:

Tænker bare at du direkte kommer ind og vælger at svine mig til på ts'en som tydeligt kan ses her: https://gyazo.com/8c348dabac33e4278679e50e5d463322
Der efter vælger jeg at forlænge dit ban fra en uge til perm har dog også et bar billeder mere hvis du også vil se dem ved ikke helt om jeg kan være sikker på at du kan forhindre det til en anden gang.

Greenberg det gør jeg ikke.... jeg ved godt det er lidt svært at trust mig men det nytter ikke noget fordi så har jeg jo ikke en chance til at bevise det

Link til kommentar
Del på andre sites

At du gør dig forhåbninger om nogensinde at blive unbanned er komisk.

Med det lort du skrev til os alle sammen har vi intet gavn af at få dig ind igen.

At du er blevet bedre til at kontrollere dit temperament er super, men det ændrer ikke på det du har gjort, og vi ønsker dig ikke herinde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det undskylder jeg også for Mads " - SRY FOR ALT DET LORT JEG HAR LAVET!!!... "

1 minute ago, DyNATO said:

At du gør dig forhåbninger om nogensinde at blive unbanned er komisk.

Med det lort du skrev til os alle sammen har vi intet gavn af at få dig ind igen.

At du er blevet bedre til at kontrollere dit temperament er super, men det ændrer ikke på det du har gjort, og vi ønsker dig ikke herinde.

Okay det er fair nok...

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, DyNATO said:

At du gør dig forhåbninger om nogensinde at blive unbanned er komisk.

Med det lort du skrev til os alle sammen har vi intet gavn af at få dig ind igen.

At du er blevet bedre til at kontrollere dit temperament er super, men det ændrer ikke på det du har gjort, og vi ønsker dig ikke herinde.

Men ja jimboe så har jeg ikke min chance for at rette op det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DyNATO said:

Siden du ikke som sådan har ødelagt spillet for andre, udover at svine staff til, er vi blevet enige om i fælleskab, at lade dig komme ind på én betingelse.

Donér 200kr til Unicef:

https://www.unicef.dk/stoerstbehov

Husk bevis.

97845540b6ac1dd296c609a09fa42183.png

Du er stadig ikke blevet voksen eller hvad siden du skrev til mig folk ikke blive mere moden også har du lige kaldt mig en lille lorte unge.. det var godt tænkt...

Just now, DetBareMads said:

200kr op at lommen, og alle fejl er rettet. Eller sådan næsten

Bruger ikke 200 kr på det skrald

http://prnt.sc/b7dv8u

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Rasmus H said:

Du er stadig ikke blevet voksen eller hvad siden du skrev til mig folk ikke blive mere moden også har du lige kaldt mig en lille lorte unge.. det var godt tænkt...

Jeg syntes måske det er dumt at fortsætte her inde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Greenberg said:

Jeg syntes måske det er dumt at fortsætte her inde.

Det er sku da dem der starter kan du ikke se hvor flabet de er jeg prøver at rette op det her og det kommer bare og starter lortet igen jeg forsvare mig bare

Just now, DetBareMads said:

Hvorfor ikke støtte en god sag. Altså du kan aldrig komme ind, UDEN at betale dette beløb

Gør det selv Mads

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Rasmus H said:

Det er sku da dem der starter kan du ikke se hvor flabet de er jeg prøver at rette op det her og det kommer bare og starter lortet igen jeg forsvare mig bare

Gør det selv Mads

Det er ikke Mads der vil have unban.

Du er allerede ved at falde i igen, hvilket tydeligt beviser min pointe med, at du ikke er blevet mere moden.

Her er hele chatten, ucensureret.

b1226c49d539ea48b9f31678cdc1cd56.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Greenberg said:

Rasmus som jeg ser det forsætter du det du startede på ts'en her inde.

Syntes jeg ikke... men det er din mening

Just now, DyNATO said:

Det er ikke Mads der vil have unban.

Du er allerede ved at falde i igen, hvilket tydeligt beviser min pointe med, at du ikke er blevet mere moden.

Her er hele chatten, ucensureret.

b1226c49d539ea48b9f31678cdc1cd56.png

 

Den eneste grund til det er censureret. det er fordi der er noget som der er med mit liv at gøre derfor har jeg streget noget over og med mit tempramant det rager ikke alle

1 minute ago, SimoN said:

Du hisser dig jo op allerede igen, du sagde ellers du var blevet mere moden 

- sry for post, men føler sgu lige for det ;I

Det er fint nok simon, men jeg er ikke sur?

Link til kommentar
Del på andre sites

Du siger sådan her "Yep MagnusBD har fortjent at være admin alle andre burde dø ass fuck!"

Altså du står og truer os for livet, og tager det helt ind på sindet. Syntes du skulle tænkte dig om, og måske lige give dig selv en lussing for alt det du har sagt

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DetBareMads said:

Du siger sådan her "Yep MagnusBD har fortjent at være admin alle andre burde dø ass fuck!"

Altså du står og truer os for livet, og tager det helt ind på sindet. Syntes du skulle tænkte dig om, og måske lige give dig selv en lussing for alt det du har sagt

Det hjælper ikke en skid Mads...
Alså Dig og Jimboe troller syntes greenberg tager det mere seriøst

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.