Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban TheBlackMamut


mathiashoeg

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:170663133

Hvorfor skal du unbannes: 1. jeg ved ikke hvorfor jeg er blevet banned. jeg mener ikke jeg har løget i nogen case. men hvis jeg har løget i en case så vil jeg gerne have at vide hvad jeg har sagt

 

jeg vil gerne unbannes fordi jeg elsker at spille på serveren og fordi jeg holder reglerne for det meste meget sjældent jeg gør noget jeg ikke må, også fordi jeg er blevet banned for løgn i case ved ikke hvornår ved jeg har været i case med manno og mathias rassmussen tror jeg det var jeg havde nogle beviser og han havde nogle jeg har sagt til manno det jeg kunne huske også ender jeg åbent bart med at få ban 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:170663133

Grund: Løgn i case.

Navn: TheBlackMamut

AdminID: STEAM_0:0:115992345 - Manno [junioradmin] - Profil

Unban: 18-01-19 22:08

Banned: 11-01-19 22:08


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

hej manno har du tid på ts?

 

3 minutter siden, Manno skrev:

Godaften.

grunden til du blev bannet med grunden løgn i case var fordi at da vi snakkede sammen så sagde Mathias Rasmussen at du havde sagt at han var en idiot, hvorefter jeg får en staff klage hvor der video på at du har sagt det.

 

Hilsen

//Manno

for så venter jeg i afventer support

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Manno skrev:

Vi kan sagtens snakke på ts, men er ikke hjemme lige nu. Kan skrive hvornår jeg har tid 😉

ja tak

21 minutter siden, Manno skrev:

Vi kan sagtens snakke på ts, men er ikke hjemme lige nu. Kan skrive hvornår jeg har tid 😉

bliver nok først imorgen så 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.