Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Jon - Unban request


Jon

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:50417949

Hvorfor skal du unbannes: Jeg sad I en case hvor jeg så skulle fortælle min side af historien men modparten blev ved med at råbe og skrige "DU LYVER" mens jeg talte. Admin prøvede at få ham til at stoppe men efter omkring 5 minutter sagde jeg at jeg ikke gad casen mere vis jeg ikke kunne få lov til at sige noget uden at blive råbt af og afbrudt. Admin fik ham dog stadig ikke til at tige stille og af en eller anden grund mutede ham ikke så jeg leavede serveren efter 7-10 minutter af råben og skrigen. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg får 3 dages ban for at en admin ikke kan finde ud af at bruge sin gag kommando? Puff er admins navn.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:50417949

Grund: Flygter fra case 2 gange- LTAP

Navn: Jon er autist

AdminID: STEAM_0:0:152849585 - Puff [moderator]

Unban: 15-01-19 16:47

Banned: 12-01-19 16:47


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Jon.

 

Det startede med at i begge snakke lidt hårdt, lidt grimt, og råbte lidt, så vælger du så at gå ned fra taget, jeg har taget dig op på, hvor efter jeg siger du ikke skal gå ind, hvor du prøver igen, og jeg frezzer dig. Hvor jeg så for jer til at en snakker en af gangen, som går fint til at starte med, men i afbryder så hinanden igen, tager også modparten lidt væk og høre begge sider af historien, hvor han så løber der hen igen, mens jeg så prøver at forklare dig noget og at du ikke kunne skyde ham på det grundlag, hvor modparten så siger noget igen, og jeg beder om jeg kan tale, og du lidt efter siger et eller andet jeg ikke helt høre, hvor du så bare leaver midt i casen. Og derfor vælger jeg at give dig 3 dages ban, for bare at leave, og fordi du flygtede for casen selvom jeg sagde du ikke skulle hoppe ned for taget igen.

 

Mvh: Puff

Link til kommentar
Del på andre sites

Det forstår jeg godt. Det var dumt af mig at leave midt i casen og jeg forstår godt at det giver ban. Jeg var frustreret og kom til at gøre før jeg tænkte, jeg spørger bare om jeg må få mit ban forkortet. Jeg syntes 3 dages ban er lidt surt for at leave, dog kan jeg godt forstå at i bliver nød til at give hård straf for det så alle ikke bare gør det hele tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja som du siger, at alle ikke bare gør det, leaver midt i case, det er spild af vores admins tid, at lave brugt en del tid på en case, hvor en person bare leaver midt i den. Også mener jeg det er en passende straf, da jeg har brugt en del tid på casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Men du skal også huske at jeg folk logger ind på serveren for at spille og have det sjovt. I som admins er nød til at afslutte sådan nogle små cases hurtigere. Det kan ikke passe at man skal sidde i admin case i 10 minutter hver gang man skyder en fordi han syntes at det er unfair. Jeg bliver taget  i admin case hver anden gang jeg skyder en men der kommer næsten aldrig straf. Det er det som jeg og sikkert også mange andre bliver så frustreret over. De fleste cases er bare en dum ord mod ord diskussion som går i ring i 10 minutter. Find ud af jeres straf hurtigere eller kig på logs og få beviser fra anklageren så cases ikke er dobbelt så lang som straffen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja kan godt se hvad du mener, men så kunne det også være man skulle tænke over om det er det vær, at skyde en person, eller om hvis man går, om det gjorde noget ved en selv. Og casen varede også længere end den kunne ja, fordi i afbrudte hinanden, og talte ikke særlig pænt til hinanden.

 

Men hvis du har lyst kan vi snakke sammen på teamspeak om det, så vi ikke bare sidder og skriver frem og tilbage her, men istedet finder en løsning på det - Download teamspeak her: https://www.teamspeak.com/en/downloads/ og join ved hjælp af denne video, om hvordan man verificerer sin account (Hvis du ikke allerede er joinet) - 

 

Efter en snak på teamspeak, fandt vi en løsning, og han for unban imorgen.

@Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.