Hop til indhold
Stavox

[Solved] Realistisk Nitro.


Fattig

Recommended Posts

Lige nu, Jimmi skrev:
  1. Add Dynn på Steam
  2. Add Emoyly på Steam
  3. Add Houston på Steam
  4. Skriv til dem over forum
  5. Skriv til dem ingame
  6. Gå i "Afventer support" på TS

takker.

ps: skriver kun med jer fordi jeg ikke har andet at give mig til, og fordi det er sjovt 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 118
  • Oprettet
  • Seneste svar
3 minutter siden, Jimmi skrev:

Kunne du ikke have tænkt dig til før du spildte folks tid på dette?

har prøvet at lukke den et par gange nu.

Lige nu, Jimmi skrev:

Jo? Vi er to som er gode venner og har meget de samme meninger omkring ting.

yess, så udstiller i mig jo ikke vel? udstiller i mine meninger eller hvad? tror der er et par stykker som er enige med mig 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Fattig skrev:

yess, så udstiller i mig jo ikke vel? udstiller i mine meninger eller hvad? tror der er et par stykker som er enige med mig 🙂 

Det vil jeg mene, at vi gør, da du tydeligvis ikke har kunne se sammenhængen mellem A og B

I nogle af dine posts.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Det vil jeg mene, at vi gør, da du tydeligvis ikke har kunne se sammenhængen mellem A og B

har jeg kunnet, har også forklaret at jeg mener at den såkaldte "sammenhæng" i sætter op ikke giver mening og er et dårligt eksempel.

1 minut siden, Jimmi skrev:

Det vil jeg mene, at vi gør, da du tydeligvis ikke har kunne se sammenhængen mellem A og B

lad os lige lukke den her 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

har jeg kunnet, har også forklaret at jeg mener at den såkaldte "sammenhæng" i sætter op ikke giver mening og er et dårligt eksempel.

Hvad vi satte op var vores erfaringer, som du tydeligvis ikke kunne se sammenhængen imellem vores erfaringer og dine erfaringer.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Reyn skrev:

Altså, på et tidspunkt så købte jeg en volvo, fordi den var genial i 2017 fuldtopgraderede den med alt, og ændrede nummerplade 2 gange, mistede en del penge på det, men hvor er min rant på forum om hvorfor jeg ikke er blevet informeret om den ikke er så hurtig længere? 

at han er bange og gemmer sig istedet for at tage chancen og måske blive "udstillet" som i kalder det, har intet med min beslutning at gøre. 

forklar mig hvorfor du mener at fordi han gør noget og han har været her længere end mig, betyder at jeg skal gøre det samme?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg forstod kun 50% af det, det er mig som brugte omkring 5 mil på en volvo, jeg tænkte bare sur røv og havde det sidste sjov i den så solgte jeg den. Det har intet at gøre med at gemme sig. Og hvordan du kan tolke det ud af det overrasker mig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Fattig skrev:

at han er bange og gemmer sig istedet for at tage chancen og måske blive "udstillet" som i kalder det, har intet med min beslutning at gøre. 

forklar mig hvorfor du mener at fordi han gør noget og han har været her længere end mig, betyder at jeg skal gøre det samme?

Om @Reyn er bange kan jeg ikke sige noget om, men tror, at han kan se, at det er hans skyld. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Reyn skrev:

Jeg forstod kun 50% af det, det er mig som brugte omkring 5 mil på en volvo, jeg tænkte bare sur røv og havde det sidste sjov i den så solgte jeg den. Det har intet at gøre med at gemme sig. Og hvordan du kan tolke det ud af det overrasker mig. 

jeres sammenligning går da kun ud på at fordi du bed i det sure æble skulle jeg også gøre det? eller er der noget jeg har misforstået?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Fattig skrev:

jeres sammenligning går da kun ud på at fordi du bed i det sure æble skulle jeg også gøre det? eller er der noget jeg har misforstået?

Niks, det har du ikke, men hvis du vil spille inde på Stavox, bliver du nok nødt til det, for hvis gætter rigtigt så får du ikke refund.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Niks, det har du ikke, men hvis du vil spille inde på Stavox, bliver du nok nødt til det, for hvis gætter rigtigt så får du ikke refund.

var hyggeligt at skrive med jer. så lidt netflix imens lol

god aften

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Fattig skrev:

var hyggeligt at skrive med jer. så lidt netflix imens lol

god aften

Det er sjovt hvordan du har indset din fejl og nu prøver at komme væk fra den med at lyde positiv men inderst inde sidder du og græder for de vi er 3 der er enige om at det helt klart er din egen skyld 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Aske skrev:

Det er sjovt hvordan du har indset din fejl og nu prøver at komme væk fra den med at lyde positiv men inderst inde sidder du og græder for de vi er 3 der er enige om at det helt klart er din egen skyld 

jeg har ikke "indset" noget for det kunne jeg kun hvis i havde ret. Er kun positiv fordi jeg nu er ligeglad med om jeg får pengene eller ej 🙂

uddan dig lige til psykolog du kan se helt ind i mig jo lol

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Fattig skrev:

jeg har ikke "indset" noget for det kunne jeg kun hvis i havde ret. Er kun positiv fordi jeg nu er ligeglad med om jeg får pengene eller ej 🙂

uddan dig lige til psykolog du kan se helt ind i mig jo lol

@Aske har jo ret, du har indset at du ikke får dine penge tilbage, og nu prøver du på at komme på den gode side af os.

Link til kommentar
Del på andre sites

For lige at følge op på din indledende irritation, så bliver der givet tydelig besked før du køber NOS til biler, som vi har vurderet det har minimal eller negativ effekt på. Hvis det er tilfældet med den bil du omtaler her, og det ikke er noget vi har markeret som værende et problem før nos-køb, skal det selvfølgelig rettes, og du får refund for din NOS. 

Jeg undersøger det lige når jeg er hjemme på tirsdag

Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/01/2019 den 12:21 AM , Dynn skrev:

For lige at følge op på din indledende irritation, så bliver der givet tydelig besked før du køber NOS til biler, som vi har vurderet det har minimal eller negativ effekt på. Hvis det er tilfældet med den bil du omtaler her, og det ikke er noget vi har markeret som værende et problem før nos-køb, skal det selvfølgelig rettes, og du får refund for din NOS. 

Jeg undersøger det lige når jeg er hjemme på tirsdag

Takker 🙂

Kunne være fedt hvis man kunne låse refund requests så kun mods+ kunne se dem. Var aldrig meningen at det skulle være et diskutionsopslag 🙂

Sikkert nok mig som har smidt opslaget op det forkerte sted tho.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Nougatella skrev:

Som jeg ser det, er det bare dig der har levet et dumt køb... En anden gang så spørg i OOC om bilen er god eller testkør den.

Skal jeg nok fra nu af 🙂

Gik bare ud fra at jeg kunne regne med at få noget ordentligt for 1.9 mil (ikke ironisk, troede jeg virkelig)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.