Hop til indhold
Stavox

[Solved] Realistisk Nitro.


Fattig

Recommended Posts

  • Svar 118
  • Oprettet
  • Seneste svar
3 minutter siden, Jimmi skrev:
  1. Det står under knappen "INFO" i cardealeren.
  2. Jeg kan sagtens sætte mig i dit sted, men kan ikke se hvorfor du skal side og rante over det.
  3. Det er DIN EGEN skyld!

1. glemte jeg lige

2. kan du ikke, du kan ikke se hvor nedern det er (har ikke lige 100-200kr at trække fra min mors kort)

3. Hvis jeg skriver MED FED SKRIFT I CAPS OG UNDERLINER er mit argument rigtigt og godt! ps: uenig i din 3

1 minut siden, Reyn skrev:

Har du drukket af toilettet? Hvad har jeg -reppet 

hvis du ikke har -reppet snakker jeg nok ikke til dig

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Fattig skrev:

1. glemte jeg lige

2. kan du ikke, du kan ikke se hvor nedern det er (har ikke lige 100-200kr at trække fra min mors kort)

3. nej

Du kender vist ikke mig. Jeg kender godt til det, men jeg bruger ikke min mors kort, men mit eget. Det er jo din egen skyld, når du ikke ser under "INFO" knappen.

 

Citat

fedt at i downvoter alt jeg skrive fordi i er uenige 🙂

Du skal vist ikke snakke -> KIG HER

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Du kender vist ikke mig. Jeg kender godt til det, men jeg bruger ikke min mors kort, men mit eget. Det er jo din egen skyld, når du ikke se under "INFO" knappen.

 

Du skal vist ikke snakke -> KIG HER

Sjovt du siger det, kan man godt lidt mærke når 1.9mil er ligegyldigt for dig

 

jeps, har lige downvotet alt du har skrevet efter du gjorde det ved mig uden at jeg opdagede det 🙂

1 minut siden, Reyn skrev:

Kan du ikke bare finde en server for andre børn som bliver kaldt specielle af deres mor. Gå ind og spil på Zypress, bilerne er meget bedre og spillerne er de bedste 

ignorerer din uopdragne besked.

 

og ja jeg kunne jo gå derind, men prøver ligesom bare at få det tilbage jeg har mistet (ja jeg har mistet det, har basically smidt det i et hul som kun giver carbans igen)

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

Sjovt du siger det, kan man godt lidt mærke når 1.9mil er ligegyldigt for dig

 

jeps, har lige downvotet alt du har skrevet efter du gjorde det ved mig uden at jeg opdagede det 🙂

Ja, 1.9 mil er ingen ting for mig, det har ingen irl værdi.

 

Du -repper, mig KUN fordi jeg -repper dig, du burde virkelig gå ind og spille på Zypress, tror at du egner dig bedre til den server.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Ja, 1.9 mil er ingen ting for mig, det har ingen irl værdi.

 

Du -repper, mig KUN fordi jeg -repper dig, du burde virkelig gå ind og spille på Zypress, tror at du egner dig bedre til den server.

du -repper mig kun fordi jeg er uenig med dig.

Jeg -repper dig kun fordi jer er uenig med dig. 

Problem? 

 

har brugt pænt lang tid på at få de penge. Det ødelægger lidt lysten til at spille derinde hvis man har grinded for ingenting

1 minut siden, Reyn skrev:

Jeg giver dig endda penge for inde på Zypress for at du bliver derinde

har ikk brug for dine penge lol, køb et par mil ingame istedet

sjovt at i hakker på mig for at udtrykke min mening 🙂 viser bare lidt om jer

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Fattig skrev:

du -repper mig kun fordi jeg er uenig med dig.

Jeg -repper dig kun fordi jer er uenig med dig. 

Problem? 

 

har brugt pænt lang tid på at få de penge. Det ødelægger lidt lysten til at spille derinde hvis man har grinded for ingenting

Godt, så smut hvis du ikke kan indse, at det er din egen skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Jimmi skrev:

Godt, så smut hvis du ikke kan indse, at det er din egen skyld.

er du så dum at du ikke kan gå fra en samtale uden at den anden er overbevist om at du har ret? 

hvis zypress er hvad i beskriver, burde du da være der. 

også ret sjovt at du helt ignorerer den video der blev vist i starten af en flyvende golf.

at give refunds burde da være muligt, enten det, eller at folk flyver rundt i gaden. ingen sælger deres tunede golf for 60k

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, på et tidspunkt så købte jeg en volvo, fordi den var genial i 2017 fuldtopgraderede den med alt, og ændrede nummerplade 2 gange, mistede en del penge på det, men hvor er min rant på forum om hvorfor jeg ikke er blevet informeret om den ikke er så hurtig længere? 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Fattig skrev:

er du så dum at du ikke kan gå fra en samtale uden at den anden er overbevist om at du har ret? 

hvis zypress er hvad i beskriver, burde du da være der. 

sorry, troede du citerede noget andet

 

Zypress er for folk, som dig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Reyn skrev:

Altså, på et tidspunkt så købte jeg en volvo, fordi den var genial i 2017 fuldtopgraderede den med alt, og ændrede nummerplade 2 gange, mistede en del penge på det, men hvor er min rant på forum om hvorfor jeg ikke er blevet informeret om den ikke er så hurtig længere? 

forskellen er at din bil sikkert kunne køre. Min flyver  når jeg trykker nos i et sekund.

jeg har aldrig villet ha' en hurtig bil, ville bare have nos til at virke

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Reyn skrev:

Det du er sur over er at du har spildt dine penge, det jeg beskrev var det samme og jeg mistede over 2 gange så meget som dig 

so what? dine dårlige valg har da ingen indflydelse på mig. At du er ligeglad med at sige noget er helt op til dig 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Kan du seriøst ikke se sammenhængen mellem din og @Reyns historie?

kan godt se sammenhængen. Men at fordi han er ligeglad med at miste sine penge betyder det ikke at jeg er. Hvis i tror at min muskelbil løfter sig det mindste fra jorden når jeg trykker nos så tro om, den glider bare ud. Intet sjovt eller sejt ved det.

Lige nu, Jimmi skrev:

Nårh ja, det havde jeg lige glemt. Det er jo sådan med specielle børn.

kan i pakke det der useriøse pis væk? troede vi debatterede lidt eller hvad?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

kan godt se sammenhængen. Men at fordi han er ligeglad med at miste sine penge betyder det ikke at jeg er. Hvis i tror at min muskelbil løfter sig det mindste fra jorden når jeg trykker nos så tro om, den glider bare ud. Intet sjovt eller sejt ved det.

Min Porsche gider da også, når det kommer over de 150 - 175km/t.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Min Porsche gider da også, når det kommer over de 150 - 175km/t.

min glider når jeg trykker nos ved 20-30km

fik at vide af den admin jeg kaldte på at "det er fordi den er tung, det ved alle" synes det var lidt dårlig stil at komme med sådan en undskyldning for noget som ikke virker.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Fattig skrev:

min glider når jeg trykker nos ved 20-30km

Okay, jeg kunne ikke være mere ligeglad. Desuden, de fleste af TDM's bil-scripts virker til at være meget det samme, og ikke særlig unikke til hver bil.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Fattig skrev:

Men at fordi han er ligeglad med at miste sine penge

Det var jeg ikke, men jeg tudede ikke over det på forum, jeg lavede pengene igen næste dag. Min caddilac glider også ud hvis jeg bruger nos nogle gange 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Jimmi skrev:

Okay, jeg kunne ikke være mere ligeglad. Desuden de fleste af TDM's bil-scripts virker til at være meget det samme, og ikke særlig unikke til hver bil.

jeg kunne heller ikke være mere ligeglad med din mening, har ikke skrevet mit opslag for at blive hakket på, udelukkende for at finde ud af om man kunne få refunds.

Lige nu, Reyn skrev:

Det var jeg ikke, men jeg tudede ikke over det på forum, jeg lavede pengene igen næste dag. Min caddilac glider også ud hvis jeg bruger nos nogle gange 

på en dag? du siger du brugte det dobbelte? altså 3.8mil? hvilket exploit bruger du lige?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Fattig skrev:

jeg kunne heller ikke være mere ligeglad med din mening, har ikke skrevet mit opslag for at blive hakket på, udelukkende for at finde ud af om man kunne få refunds.

  1. Add Dynn på Steam
  2. Add Emoyly på Steam
  3. Add Houston på Steam
  4. Skriv til dem over forum
  5. Skriv til dem ingame
  6. Gå i "Afventer support" på TS
2 minutter siden, Fattig skrev:

jeg kunne heller ikke være mere ligeglad med din mening, har ikke skrevet mit opslag for at blive hakket på, udelukkende for at finde ud af om man kunne få refunds.

på en dag? du siger du brugte det dobbelte? altså 3.8mil? hvilket exploit bruger du lige?

Weed, og massere af tid.

Jeg kender da flere som har tjent 5+mil på én dag med weed.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.